2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Roubic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 26.06.2011 13:02

2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od Roubic »

lidi mám dotaz už jsem fakt zoufalej a nikdo neví jak dál třeba tady se najde někdo kdo to řešil nebo bude vědět mám doma octavia rs 125kw ppd šíleně užasnej motor auto prolezlo x servisu a nikdo neví nebo hadá za x tisíc
auto prostě ne a ne táhnout od spoda od 2000ot už funguje jak má ale do 2000ot to je šíleně mrtvé všechno kontrolované turbo venku na kontrole v pořádku (udajně) vstřiky měněný na záruku dpf filtr regeneruje kontrolka nesvítí a když už se rozsvití tak je to jednou za půl roku když jezdí hodně město kdyby někdo věděl budu rád
dole je log turba jak se to chová díky všem
Přílohy
:/
:/
další
další
Auto hulí a jede :D

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od KJirka »

no je to spíš dotaz na Škodahome forum, ale budiž.
Doporučoval bych trochu se o tom autě rozepsat. Jak je to starý, jak to máš ty dlouho, jezdilo to předtím normálně, kolik to má km, co ti kdo už radil, co na to mistři z Dieselpower ? Předpokládám, že tam je nebo byl nějakej chip, tak kdo ho dělal a podobně. Jinak ještě, co rozvody, jsou dobře nastavený nebo neskočil řemen ? On většinou, když tady někdo takhle brečí, řekne toho půlku a to podstatný nezmíní. Já měl kdysi OII PPD, nechal jsem to načipovat a ten motor se postupně úplně rozpadnul. Protože mi párkrát praskla i hlava, měl jsem možnost vidět vačku. Nevěřil bych, že může být za nějakých 130t. km tak omletá.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Roubic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 26.06.2011 13:02

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od Roubic »

ahoj na škoda foru jsem psal ale tam nikdo ani nenapsal vyser si oko :D
není problém se rozepsat
auto má žena 3 roky a když jsem jí poznal tak už to takhle dělalo když to koupila
před rokem se menil motor holej s vačkama protože u původního odešla hlava a po vyndání se zjistilo že byl potkanej potkanej tak se sehnal celej polomotor a dělá to samé furt před 40tis (2roky) byli měněný vstřiky ve škodovce na svolávačku je to rok 2006 provoz 2007
když se měnil motor kontrolovalo se turbo a je v pořádku regulace chodí lopatky nejsou ohlé nic rozvody jsou před 3000tis nové originál nastavené na nulu bylo to hubálka v chomutově ten volal rišovi a nikdo neví co to může bejt nebo co to způsobuje vag čistej auto chytá na otočku nezakopavá nic auto je ted momentálně v originál stavu s nejnovější vezi od skodovky nechával jsem si to i chipnout ale furt to samé ale stim že od 2000ot začali kola hrabat jak kráva jinej na spodku žádná změna
Auto hulí a jede :D

bobyka_cz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 11.06.2016 14:14
Bydliště: Mlada Boleslav

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od bobyka_cz »

takhle dlouhou vetu bez jediny carky nebo tecky jsem snad jeste necetl :D sorry, ale v tom aby se prase vyznalo, co presne k sobe patri, kde jaka informace navazuje na jakou, a co je k sobe dulezite si spojit....
Passat B7 Variant 2012, 2.0TDi 125 kW, manual

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od Currahee »

Měl jsem něco podobnýho. Byla to váha vzduchu. S Boschem to jelo jak bejk a Pierburg nějak nejel. Auto bylo jak na gumě. Od spodu nic moc a pak zátah. Dal jsem zpět Bosch a byl pokoj. Netvrdím, že to je tím, jen nápad :wink:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od KJirka »

hele tohle dělává třeba zatuhlá regulace turba, ale to si myslím, že by zrovna ten Luboš Hubálek poznal. On je super mechoš, ale má trochu úzkej záběr. Je hlavně dobrej na ty starý rotačky.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od hkr »

Buď turbo a nebo nějaký čidlo. Ta váha vzduchu si myslím že je nadějná.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od KJirka »

twl, Dane, ty seš jak současná předpověď počasí. "Bude hezky, ale možná, že trochu zmoknete" :laugh: Možná hodně !
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Roubic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 26.06.2011 13:02

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od Roubic »

neříkám že by to váha dělat nemohla ale podle logu váha dává tak jak má tak jsem k ní nepřidával váhu můžu zkusit si jí půjčit a uvidí se co to bude dělat
Hubálek to auto zkoumal asi 3 hodiny a řekl sám že si myslí že to je turbo ale neřekl mi to že na beton a jít si koupit turbo za 15 tis nové a ono to nebude se mi nechce mě nedělá problém to koupit ale chci vědět že to je právě na beton.
četl x stránek po různých forem tal psali měnil jsem turbo za nové furt to samé pak měnil jsem dpf a turbo to samé a já nechci skončit u toho že tam pošlu 60 táců a budu furt mrtvej na spodek :D
čidla podle vagu jak na dpf tak na motoru ukazují nevím jestli úplně přesně ale blbosti tam nejsou
Auto hulí a jede :D

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od doktor013 »

to je BMN ze, moznosti asi moc neni, vypada to na tu vahu...je to nejlevnejsi varianta ze,

BMR je ovsem taky linejsi kdyz je pricpany DPF, cerstve po regenaraci kope jak svin a pak se to zas tak vyklidni, zalezi co jezdis, jak pises.

On ten filtr muze regenerovat, ale uz muze byt plnej - mam to tak ja, nejak to regeneruje, kontrolka nesviti /jen 2x/, ale na zatah to neni proste ono jako kdyz to auto melo o 40 tis km min, kdy jsem s nim zacinal...
125 kw, BMR, Highline 2008

Roubic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 26.06.2011 13:02

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od Roubic »

ano BMN
dpf ukazuje zaplnění 0.3% po regeneraci a ten carbon nebo to je ukazuje 68g prej to je dobrý ještě podle škodovky na výměnu ale jezdí auta normálně i s větším množstvím mělo by mít najeto 200 tis teď i podle škodovky ale buh ví jak to je doopravdy
zítra si půjčím váhu vzduchu a zkusím to prubnout a uvidíme co bude dělat
ale zapoměl jsem dodat když udělám servisní regeneraci tak to auto jede tak jak má ale pouze v regeneraci jak skončí auto zase uvadne nevím zda to souvislost s něčím
Auto hulí a jede :D

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od doktor013 »

no me bylo receno ze cokoliv nad 60 g karbonu je zacatek konce, pomalu se k tomu zacinam priblizovat, intervaly se mi zkracujou, prej az ty novejsi DPF snesou vic ...

ono taky zalezi kdo se jak vyzna, takovou informaci poda, bacha na ty servisni regenerace spis ten filtr posles do kytek ...paklize je ale motor po rege zas zivej, tak to asi bude ten filtr...bohuzel
125 kw, BMR, Highline 2008

Roubic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 26.06.2011 13:02

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od Roubic »

Tak jenom ze sem se neco delalo celkove jsem ji asi udelal 3x ale pred regeneraci a po regeneraci se nic nezmeni jenom v regeneraci auto jede jak sileny ale jak skonci je mrtve
Auto hulí a jede :D

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od doktor013 »

jj behem regenerace jsou vyssi otacky a bezi sahary, celkove je to takovej "speedy mod" kvuli tlaku a teplote spalin....., nejlepsi je kdyz se ti to zapne na svetlech a stojis v zacpe...libovy ...nebo jak pisou vsichni u vrat :)
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od motorpower »

Takže to chápu, že radši měníš turbo než váhu. To mi hlava nebere. Log u váhy je nesmysl. Ani s OK průběhem nemusí fungovat. Turbo je originál nebo repas ?
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“