Hattrick pro technologii Volkswagen TSI

Co se děje kolem VW.

Moderátoři: LukaSHek, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
T4
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1467
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Decin
Kontaktovat uživatele:

Hattrick pro technologii Volkswagen TSI

Příspěvek od T4 »

Praha, 22. června 2009 - Velký úspěch dosáhl motor Volkswagen 1.4 TSI na mezinárodní soutěži pohonných jednotek "International Engine of the Year". Kromě celkového vítězství a titulu "Mezinárodní motor roku" získal dvojitě přeplňovaný agregát také ocenění v kategoriích "Nejúspornější motor" a "Nejlepší motor" v kategorii 1,0 - 1,4 litru.

"S technologiemi TSI dodáváme našim zákazníkům motory budoucnosti v autech dneška. Kombinace redukce objemu, přímého vstřikování a inteligentního přeplňování umožňuje maximální dynamiku s minimální spotřebou a emisemi. Získané trojité ocenění, kterého se nám podařilo dosáhnout, je velkým uznáním pro celé vývojové oddělení a pro všechny, kteří se na produkci této jednotky podílejí. Agregáty TSI, kterých se dosud vyrobilo bezmála 2,3 milionu, jednoznačně nastavují trend v současném automobilovém průmyslu," uvádí Dr. Rüdiger Szengel, vedoucí vývoje motorů Volkswagen.

Rootsovým kompresorem a turbodmychadlem přeplňované motory TSI (dostupné ve výkonových variantách 103 kW / 140 k, 110 kW / 150 k, 118 kW / 160 k a
125 kW / 170 k) patří k nejúspornějším zážehovým motorům na světě. Stejný pohled na věc má i porota soutěže "International Engine of the Year" složená ze 65 novinářů z 32 zemí: "Volkswagen získal nejen celkové vítězství v soutěži, ale také ocenění za ,Nejúspornější motor'. Prokázal totiž, že zábavu a hospodárnost lze spojit v jeden celek."

Od Pola k Passatu CC: Přeplňované zážehové motory s přímým vstřikováním pokrývají modelovou paletu značky Volkswagen až k Passatu CC. Například nový Golf s twinchargerem 1.4 TSI (118 kW / 160 k) a 7rychlostní dvouspojkovou převodovkou DSG se spokojí s pouhými šesti litry benzinu na 100 km jízdy. Princip "downsizingu" Volkswagen rozvíjí i nadále - nejnovějším příkladem je pohonná jednotka 1.2 TSI (77 kW / 105 k) pro nové Polo, která přijde na trh během letošního roku.

zdroj: IVG
Přílohy
DB2008AU01038_small.jpg
DB2009AL02524_small.jpg
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Novinky & Tiskové zprávy“