Krátce po světové premiéře přichází na český trh druhá generace oblíbeného všestranného SUV Volkswagen Touareg, jehož inovativní konstrukce ukazuje budoucnost svého segmentu. Technicky nejvyspělejší Volkswagen všech dob lze s výkonným a hospodárným šestiválcem 3.0 TDI V6 BMT (150kW / 204k) pořídit již za 1 189 900 Kč.
Zájemci o nový Volkswagen Touareg budou mít na výběr z celkem pěti motorů včetně inovativního hybridního pohonu. Jednotlivé motory budou uváděny do výroby postupně.
V posledním březnovém týdnu bude zahájena výroba modelů 3.0 V6 TDI BlueMotion Technology (176 kW / 240 k) a 4.2 V8 TDI (250 kW / 340 k). Po nich bude následovat počátkem května varianta 3.0 TSI V6 Hybrid (245 kW / 333 k) a v polovině června motorizace 3.6 V6 FSI BlueMotion Technolgy (206 kW / 280 k). Počátkem listopadu pak nabídku doplní základní verze 3.0 V6 TDI BlueMotion Technology (150 kW / 204 k), jejíž cena bude 1 189 900 Kč.
Velmi konkurenceschopné jsou také ceny ostatních modelů. Největší zájem se očekává o model Touareg 3.0 V6 TDI (176 kW / 240 k), jehož základní cena je 1 227 900 Kč. Na vrcholu nové modelové řady stojí osmiválcový turbodiesel 4.2 V8 TDI za 1 843 900 Kč a hybridní provedení 3.0 TSI V6 Hybrid za 1 887 200 Kč. Zajímavou volbu bezesporu představuje také výkonný a přitom velmi hospodárný zážehový šestiválec 3.6 V6 FSI, jehož cena byla stanovena na 1 237 600 Kč.
Motorizace: Výroba: Cena:
3.0 V6 TDI BMT (176 kW / 240k) Tiptronic 4Motion od března 2010 1 227 900 Kč
4.2 V8 TDI (250 kW / 340k) Tiptronic 4Motion od března 2010 1 843 900 Kč
3.0 TSI Hybrid (245 kW / 333k) Tiptronic 4Motion od května 2010 1 887 200 Kč
3.6 V6 FSI BMT (206 kW / 280k) Tiptronic 4Motion od června 2010 1 237 600 Kč
3.0 V6 TDI BMT (150kW / 204k) Tiptronic 4Motion od listopadu 2010 1 189 900 Kč
U příležitosti uvedení nového Touaregu na český trh připravil Volkswagen pro své zákazníky speciální akční pakety výbav na přání s cenovým zvýhodněním ve výši 40 %. Pro modely poháněné šestiválcovým turbodieselem jsou k dispozici pakety "Světla a pérování" (bi-xenonové světlomety, vzduchové odpružení, paket "Světla a výhled"), "Interiér vozu" (kožené čalounění "Vienna", sportovní paket "Interiér") a "Exteriér vozu" (18" kola "Karakum", střešní nosiče s příčníky, tažné zařízení, zatmavá boční okna). Pro osmiválce TDI lze za zvýhodněných podmínek objednat paket "Luxus" (kožené čalounění "Nappa Cool" z kolekce Volkswagen Exclusive, sportovní paket "Interiér", 20" kola "Pikes Peak"). U obou motorů 3.0 V6 TDI a 4.2 V8 TDI je možné zvolit také paket "Komunikace" (navigační systém RNS850, paket "Area View", příprava pro mobilní telefon "Premium"). Pokud si zákazník zvolí všechny 4 akční pakety, které jsou k dispozici pro model 3.0 V6 TDI BMT, ušetří tak
192 800 Kč. V případě kombinace modelu 4.2 V8 TDI s akčním paketem "Luxus" a "Komunikace" uspoří zákazník 88 500 Kč.
První generace modelové řady Volkswagen Touareg oslovila po celém světě přibližně 500 000 zákazníků, kteří u tohoto luxusního SUV oceňují vysokou úroveň komfortu, sportovní jízdní vlastnosti, nadčasový design, vynikající kvalitu a neomezené schopnosti pro expedice do neprobádaných koutů světa. Nový Touareg navazuje na silné stránky svého předchůdce a přidává k nim další pádné argumenty v podobě výrazného snížení spotřeby paliva a emisí (v průměru o téměř 20 %), ještě lepších jízdních vlastností, prostornějšího interiéru a inovativních prvků výbavy včetně celé škály nových asistenčních a bezpečnostních systémů.
Nový Volkswagen Touareg předvádí, jak bude vypadat budoucnost terénních vozů SUV. Zlatým hřebem modelové palety je nová hybridní varianta, která se stává prvním a jediným hybridním SUV vyráběným v Evropě. Toto špičkové provedení stanovuje se spotřebou paliva pouhých 8,2 litru na 100 kilometrů nová měřítka v oblasti hospodárnosti pro terénní SUV poháněné zážehovým motorem. Touareg Hybrid se dokáže pohybovat v čistě elektrickém režimu zcela bez emisí rychlostí až 50 km/h. Také Touareg V6 TDI stanovuje s kombinovanou spotřebou 7,4 l/100 km nový rekord v segmentu velkých SUV poháněných vznětovým motorem. Oba modely Touareg Hybrid a V6 TDI jsou nejúspornějšími SUV se zážehovým a vznětovým motorem, které kdy byly v této velikostní třídě v Evropě vyráběny.
Radikální "odtučňovací kúra" přinesla snížení hmotnosti až o 222 kilogramů, přestože došlo současně k dalšímu zvýšení tuhosti karoserie. Konstruktéři se kromě toho zaměřili na aerodynamickou optimalizaci karoserie a zcela nově koncipovali paletu nabízených motorů a převodovek s důrazem na maximální účinnost. Všechny tyto změny znamenají nejen větší hospodárnost a ohleduplnost k životnímu prostředí, ale také citelné zlepšení dynamiky, ovladatelnosti, komfortu a bezpečnosti. Nový Touareg tak ještě lépe snoubí přednosti luxusních osobních a terénních vozů v jednom všestranném a reprezentativním balení.
Cestující naleznou v interiéru ještě více prostoru a pohodlí. Zadní sedadla jsou podélně posuvná v rozsahu 160 mm a mají nastavitelný sklon opěradla. Jejich složením lze zvětšit objem zavazadlového prostoru až na 1642 litrů. Bohatá sériová výbava zahrnuje rádio s CD/MP3 přehrávačem a měničem na 6 CD, informační systém a dotykový displej s úhlopříčkou 6,5", dále elektronickou parkovací brzdu a systém Start-Stop u motorů V6. Neméně obsáhlá je i nabídka individuální výbavy na přání sahající od komfortních prvků v podobě elektrického skládání zadních sedadel a dálkového ovládání zadního výklopného víka až po inovativní bezpečnostní systémy "Area View" (monitorování okolí vozidla čtyřmi kamerami), "Lane Assist" (sledování jízdy v jízdním pruhu), "Side Assist" (sledování vozů schovaných ve slepém úhlu řidiče), adaptivní bi-xenonové světlomety s funkcí Dynamic Light Assist, adaptivní tempomat ACC s funkcí Front Assist (brzdí do úplného zastavení) a adaptivní stabilizační systém.
Nový Volkswagen Touareg je na rozdíl od mnoha svých konkurentů plně připraven pro jízdu náročným terénem. Trvalý pohon všech kol 4Motion s mezinápravovým diferenciálem Torsen je doplněn "terénním jízdním režimem", který upravuje činnost systémů ABS, EDS a ASR, aktivuje asistenční funkci pro sjíždění strmých svahů Hill Descent Assist a pozmění program řazení samočinné převodovky. Komu to nestačí, ten si může u modelů V6 TDI zvolit na přání dodávaný systém pohonu všech kol 4XMotion, který má místo mezinápravového diferenciálu Torsen ještě robustnější rozvodovku s redukčním převodem a 100% uzávěrky mezinápravového a zadního diferenciálu.
zdroj: IVG
Touareg přichází na český trh s velmi atraktivními cenami
Co se děje kolem VW.
Moderátoři: LukaSHek, Moderátoři
- T4
- Moderátor
- Příspěvky: 1467
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Decin
- Kontaktovat uživatele:
Zpět na „Novinky & Tiskové zprávy“
Přejít na
- VW CLUB CZECH REP.
- ↳ Pokec & Zábava
- ↳ Klubová poradna
- ↳ non VW
- ↳ Hobby - zájmy - koníčky
- ↳ FAQ - počítače - mobily - elektronika
- ↳ Akce & Srazy
- ↳ Motorsport
- Poradna
- ↳ Povinné ručení & pojištění & úřady & Policie
- ↳ Povinná ručení - POV
- ↳ Havarijní pojištění - KASKO (HAV)
- ↳ Policie (pokuty/havárky) - trestní právo
- Členská sekce
- ↳ Přehled partnerů a výhod
- Volkswagen
- ↳ Elektromobilita
- ↳ Golf I / Jetta I
- ↳ Motor
- ↳ Mechanika
- ↳ Karosérie
- ↳ Golf II / Jetta II
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Ostatní
- ↳ Encyklopedie
- ↳ Golf III / Vento
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Převodovka-spojka-řazení
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Ostatní
- ↳ DIY - Do It Yourself
- ↳ Encyklopedie
- ↳ Golf IV / Bora
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Zabezpečení
- ↳ Ostatní
- ↳ Bazar
- ↳ Nabídka
- ↳ Poptávka
- ↳ Encyklopedie
- ↳ Golf V / Jetta
- ↳ Ostatní
- ↳ Zabezpečení + hudba
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling + Tuning
- ↳ Bazar
- ↳ Encyklopedie
- ↳ Golf VI / Jetta
- ↳ Srazy a setkání
- ↳ Zabezpečení a pojištění
- ↳ Závady a servisní služby
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Ostatní
- ↳ Exterier + Styling + Tuning
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Motory benzín
- ↳ Motory diesel
- ↳ Bazar
- ↳ Golf VII
- ↳ Motory - benzín
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Motory - elektro # hybrid
- ↳ Závady a servis
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Interiér + Elektronika
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Ostatní
- ↳ Bazar
- ↳ Golf VIII
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Závady a servis
- ↳ Podvozek, kola a brzdy
- ↳ Interiér + Elektronika
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Bazar
- ↳ Passat B1 - B4
- ↳ Motory
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Ostatní
- ↳ Bazar
- ↳ Passat B5 / B5.5
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Zabezpečení
- ↳ Ostatní
- ↳ Archiv
- ↳ Bazar
- ↳ Passat 3C / CC
- ↳ Navigace
- ↳ Denní svícení
- ↳ Bazar (pouze 3C/CC)
- ↳ Poruchy čerpadel
- ↳ Chiptuning
- ↳ BlueTooth
- ↳ Passat B8
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Ostatní
- ↳ (ne)Jen můj Passat B8
- ↳ Bazar
- ↳ Corrado
- ↳ Zábava
- ↳ Bazar
- ↳ Technika
- ↳ Scirocco
- ↳ Technika
- ↳ Scirocca členù
- ↳ SAG - Sharan Alhambra Galaxy
- ↳ SRAZY & SETKÁNÍ
- ↳ BAZAR-NABÍDKA A POPTÁVKA ohledně vozů Sharan Alhambra Galaxy
- ↳ Nabídka služeb
- ↳ (ne) Jen můj SAG - Sharan Alhambra Galaxy
- ↳ SAIII Sharan 7N + Alhambra
- ↳ (Ne)jen můj Sharan
- ↳ Podvozek + kola
- ↳ Interiér
- ↳ Exteriér
- ↳ Elektro + hudba + navi
- ↳ Motor
- ↳ Bazar
- ↳ Polo
- ↳ (ne)Jen moje Polo
- ↳ Polo 86/86 C
- ↳ Polo 6N1/6N2
- ↳ Polo 9N/9N3
- ↳ Polo 6R / 6C
- ↳ Polo AW
- ↳ Jak na To
- ↳ Bazar
- ↳ Transporter / Multivan / Caravelle
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Zabezpečení
- ↳ Ostatní
- ↳ New Beetle
- ↳ Touran
- ↳ Motor
- ↳ Interier
- ↳ Exterier
- ↳ Elektro
- ↳ Podvozek
- ↳ Ostatní
- ↳ Touareg
- ↳ Bazar
- ↳ Tiguan
- ↳ Ostatní
- ↳ Brouk (Käfer)
- ↳ Lupo
- ↳ Caddy
- ↳ Phaeton
- ↳ Derby
- ↳ UP!
- ↳ EOS
- ↳ FOX
- ↳ Amarok
- ↳ LT a Crafter
- ↳ Arteon
- ↳ Allspace
- ↳ T-Roc
- ↳ T-Cross
- Lidi od fochu
- ↳ Servis & Pomoc & Tuning
- ↳ VAG & ETKA & ChipTuning
- ↳ Dodavatelé & Sortiment & Školení
- ↳ Vercajk a vybavení dílny
- Bazar
- ↳ Nabídka
- ↳ Náhradní díly a doplňky
- ↳ AutoBazar
- ↳ Kola & Pneu
- ↳ 13"+14"
- ↳ 15"+16"
- ↳ 17"+18"
- ↳ 19"+20"
- ↳ 21" a více
- ↳ Příslušenství kol & pneu
- ↳ Auto-Hifi
- ↳ Služby
- ↳ Ostatní díly a bazar
- ↳ Zdarma / Práce
- ↳ Poptávka
- ↳ Náhradní díly / doplňky
- ↳ Automobily
- ↳ Auto-Hifi
- ↳ Ukradené
- Ostatní
- ↳ Virtual Tuning & Modely VW
- ↳ Audi
- ↳ SEAT
- ↳ Leon
- ↳ Cordoba
- ↳ Alhambra
- ↳ Ibiza
- ↳ Toledo
- ↳ Altea
- ↳ Ostatní modely
- ↳ Novinky & Tiskové zprávy
- ↳ Tiguan
- ↳ Motory ze sekce GVI
- ODKAZY
- ↳ VW CLUB SLOVAKIA
- ↳ ŠKODA FORUM
- ↳ SEAT CLUB
- ↳ Obecné
- ↳ Zkratky & značky & označení
- ↳ Postupy & Úpravy & Technologie
- ↳ Pneumatiky & kola
- ↳ Maziva & oleje & kapaliny & náplně
- ↳ Pravidla
- ↳ Modely Volkswagen
- ↳ Amarok
- ↳ Brouk
- ↳ Caddy
- ↳ Caddy I
- ↳ Caddy II
- ↳ Caddy III
- ↳ Caddy IV
- ↳ Corrado
- ↳ Derby
- ↳ Golf
- ↳ Golf I / Jetta I
- ↳ Golf II / Jetta II
- ↳ Golf III / Vento
- ↳ Golf IV / Bora
- ↳ Golf V / Jetta
- ↳ Golf VI
- ↳ Golf VII
- ↳ Lupo
- ↳ New Beetle
- ↳ Passat
- ↳ Passat B1
- ↳ Passat B2
- ↳ Passat B4
- ↳ Passat B3
- ↳ Passat B5 / B5.5
- ↳ Passat B6
- ↳ Passat B7
- ↳ Passat CC
- ↳ Polo
- ↳ Polo I ( Typ 86 )
- ↳ Polo II ( Typ 86C )
- ↳ Polo III ( 6N a 6N2 facelift )
- ↳ Polo IV ( Typ 9N a 9N3 )
- ↳ Polo V ( Typ 6R )
- ↳ Scirocco
- ↳ Scirocco I
- ↳ Scirocco II
- ↳ Scirocco III
- ↳ Tiguan
- ↳ Touran
- ↳ Transporter
- ↳ Trasporter T1
- ↳ Trasporter T2
- ↳ Trasporter T3
- ↳ Trasporter T4
- ↳ Trasporter T5
- ↳ Touareg
- ↳ Phaeton
- ↳ UP
- ↳ Koncepty