Volkswagen Užitkové vozy uvádí novou generaci bestselleru Caddy. Nové kompaktní MPV s praktickými posuvnými bočními dveřmi vzadu je dokonalejší ve všech oblastech. Představovaný Caddy patří mezi nejinovativnější městské dodávkové vozy a kompaktní MPV na trhu zejména díky šesti novým motorům TDI a TSI, jejichž spotřeba paliva je až o 21 % nižší. Kompletně nově je členěná také nabídka výbav a vůz působí svěže díky designu ve stylu modelů Amarok a aktuální generace T5. Vylepšen byl samozřejmě také interiér s plně vyjímatelnou druhou řadou sedadel. Během pouhých 6 let (2004 až 2009) bylo po celém světě prodáno přibližně 800 000 vozů Caddy třetí generace. Nový Caddy má nejlepší předpoklady k tomu, aby na tuto úspěšnou kariéru dynamicky navázal. Na českém trhu se nový Volkswagen Caddy objeví během měsíce října, cena nebyla prozatím stanovena.
Nový Caddy je jako první městské dodávkové vozidlo a kompaktní MPV ve své kategorii sériově vybaven systémem ESP ve všech verzích. Volkswagen Užitkové vozy tím důsledně naplňuje strategii zaměřenou na poskytování nejvyšší možné úrovně bezpečnosti. Další prvenství ve svém segmentu získala modelová řada Caddy za nabídku účinných šestistupňových nebo sedmistupňových dvouspojkových převodovek DSG a asistenční funkce pro rozjezd do kopce. Nová generace bestselleru se opět vyrábí ve dvou délkách se standardním nebo prodlouženým rozvorem (Maxi) a - jako jediný vůz v segmentu - také s pohonem všech kol (4MOTION) v kombinaci s oběma délkami karoserie.
U obou variant Caddy a Caddy Maxi může být poprvé kompletně vyjmuta druhá řada sedadel. V pětimístném provedení tak vznikne při naložení až ke stropu úložný prostor o objemu až 3030 litrů. U Caddy Maxi dosahuje tento ukazatel hodnoty 3880 litrů. Pro řemeslníky a poskytovatele různých služeb je zajímavý model Caddy Maxi s paketem Flexsitz Plus, s nímž lze délku ložného prostoru na straně spolujezdce prodloužit na více než tři metry. Objem nákladového prostoru se tím zvětší až na 4,7 m3, což je nejlepší hodnota ve třídě. Modely Caddy lze na přání objednat také v nové sedmimístné verzi se sedadly uspořádanými ve třech řadách (sériově v modelech Caddy Maxi Trendline a Comfortline).
Každý z šesti nových zážehových a vznětových motorů zajišťuje pohon novinky s nejvyšší mírou účinnosti. Všechny nové motory také splňují emisní normu Euro 5 a jejich nejmodernější konstrukce kombinuje přímé vstřikování paliva s přeplňováním turbodmychadlem.
Přeplňované vznětové motory TDI se čtyřventilovým rozvodem jsou dodávány ve výkonových stupních 55 kW/75 k, 75 kW/102 k, 81 kW/110 k a 103 kW/140 k. Všechny motory TDI nyní pracují s mimořádně tichým a účinným systémem přímého vstřikování common rail. V sériové výbavě všech variant nechybí filtr pevných částic. Agregát o výkonu 75 kW/102 k lze na přání objednat se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG, zatímco pro výkonnější TDI 103 kW/140 k je k dispozici speciálně upravená šestistupňová dvouspojková převodovka DSG. Motor TDI vyladěný na výkon 81 kW/110 k se dodává výhradně v provedení 4MOTION.
Nejhospodárnějším modelem nové řady je Caddy 1.6 TDI s paketem BlueMotion Technology (75 kW/102 k), který se může pochlubit průměrnou spotřebou pouhých 4,9 litru nafty na 100 kilometrů (skříňové provedení), což odpovídá emisím CO2 ve výši jen 129 g/km a snížení spotřeby paliva o 0,6 l/100 km oproti již velmi hospodárnému předchůdci. Z nové hodnoty spotřeby paliva vyplývá dojezd 1176 kilometrů na jednu náplň palivové nádrže. Náklady na palivo tak klesly na pouhých 152,54 Kč na 100 kilometrů (při průměrné ceně 31,13 Kč za litr nafty v červnu 2010 v ČR; zdroj: CCS).
Alternativně si mohou zákazníci objednat také jednotku TDI o výkonu 55 kW/75 k ve variantě BlueMotion Technology. Každý Caddy vybavený paketem BlueMotion Technology disponuje systémem Start-Stop a automatickou rekuperací kinetické energie během brzdění. Při rekuperaci dochází ke zvýšení napětí alternátoru (generátoru) a k dobíjení akumulátoru v situacích, kdy řidič uvolní pedál plynu nebo cíleně brzdí. Tímto způsobem se snižuje zatížení motoru, a tím i spotřeba paliva.
Pro nové modely Caddy jsou rovněž k dispozici dvě nové jednotky TSI, které se vyznačují technicky náročnou konstrukcí s turbodmychadlem a přímým vstřikováním benzinu. Pozoruhodně úsporný čtyřválec se zdvihovým objemem 1,2 litru dosahuje nejvyššího výkonu 63 kW/86 k nebo 77 kW/105 k. Dokladem hospodárnosti výkonnější verze 77 kW/105 k je údaj průměrné spotřeby paliva pouhých 6,6 litru na 100 kilometrů u skříňového provedení Caddy, který odpovídá emisím CO2 ve výši 154 g/km. V porovnání s předchozím modelem byla spotřeba paliva snížena o 1,6 litru na 100 kilometrů, resp. o 21 %. Dalším úsporným a ekonomicky mimořádně výhodným zážehovým motorem pro vozidla Caddy a Caddy Maxi je varianta 2.0 Eco Fuel o výkonu 80 kW/109 k na stlačený zemní plyn (CNG) převzatá od předchůdce.
Změnou prošla také struktura nabídka stupňů výbav, které zahrnují nové prvky sériové výbavy, vysoce kvalitní materiály v interiéru, nově navržené volanty a další inovativní doplňky. Přibližně 70 % zákazníků volí skříňovou variantu nebo Kombi s možností přepravy až sedmi osob. Zcela novou podobu mají vyšší úrovně výbavy, které jsou tvořeny třemi liniemi Startline, Trendline a Comfortline. Verze Trendline přitom nahrazuje modely Caddy Life a nejvyšší verze Comfortline střídá úspěšnou speciální edici "Style". Novým základním modelem je verze Startline a na vrcholu nabídky stojí Comfortline Edition (dříve Style Edition) jako mimořádně exkluzivní provedení vozidel Caddy. Ve výrobním programu nadále zůstává oblíbené campingové vozidlo Tramper (jako Caddy i Caddy Maxi).
Pro všechny varianty se v sériové výbavě dodávají nové světlomety pro denní svícení, mezi výbavu na přání byly zahrnuty například odbočovací světlomety integrované do mlhových světlometů, podélné střešní nosiče (sériově pro Comfortline) a nově koncipované rádio s navigačním systémem RNS 315.
Nové modely Caddy budou uvedeny na český trh během měsíce října. Cena prozatím nebyla stanovena.
zdroj: IVG
Nový Volkswagen Caddy bude v ČR uveden v říjnu tohoto roku
Co se děje kolem VW.
Moderátoři: LukaSHek, Moderátoři
- T4
- Moderátor
- Příspěvky: 1467
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Decin
- Kontaktovat uživatele:
Zpět na „Novinky & Tiskové zprávy“
Přejít na
- VW CLUB CZECH REP.
- ↳ Pokec & Zábava
- ↳ Klubová poradna
- ↳ non VW
- ↳ Hobby - zájmy - koníčky
- ↳ FAQ - počítače - mobily - elektronika
- ↳ Akce & Srazy
- ↳ Motorsport
- Poradna
- ↳ Povinné ručení & pojištění & úřady & Policie
- ↳ Povinná ručení - POV
- ↳ Havarijní pojištění - KASKO (HAV)
- ↳ Policie (pokuty/havárky) - trestní právo
- Členská sekce
- ↳ Přehled partnerů a výhod
- Volkswagen
- ↳ Elektromobilita
- ↳ Golf I / Jetta I
- ↳ Motor
- ↳ Mechanika
- ↳ Karosérie
- ↳ Golf II / Jetta II
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Ostatní
- ↳ Encyklopedie
- ↳ Golf III / Vento
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Převodovka-spojka-řazení
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Ostatní
- ↳ DIY - Do It Yourself
- ↳ Encyklopedie
- ↳ Golf IV / Bora
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Zabezpečení
- ↳ Ostatní
- ↳ Bazar
- ↳ Nabídka
- ↳ Poptávka
- ↳ Encyklopedie
- ↳ Golf V / Jetta
- ↳ Ostatní
- ↳ Zabezpečení + hudba
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling + Tuning
- ↳ Bazar
- ↳ Encyklopedie
- ↳ Golf VI / Jetta
- ↳ Srazy a setkání
- ↳ Zabezpečení a pojištění
- ↳ Závady a servisní služby
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Ostatní
- ↳ Exterier + Styling + Tuning
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Motory benzín
- ↳ Motory diesel
- ↳ Bazar
- ↳ Golf VII
- ↳ Motory - benzín
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Motory - elektro # hybrid
- ↳ Závady a servis
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Interiér + Elektronika
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Ostatní
- ↳ Bazar
- ↳ Golf VIII
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Závady a servis
- ↳ Podvozek, kola a brzdy
- ↳ Interiér + Elektronika
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Bazar
- ↳ Passat B1 - B4
- ↳ Motory
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Ostatní
- ↳ Bazar
- ↳ Passat B5 / B5.5
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Zabezpečení
- ↳ Ostatní
- ↳ Archiv
- ↳ Bazar
- ↳ Passat 3C / CC
- ↳ Navigace
- ↳ Denní svícení
- ↳ Bazar (pouze 3C/CC)
- ↳ Poruchy čerpadel
- ↳ Chiptuning
- ↳ BlueTooth
- ↳ Passat B8
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Ostatní
- ↳ (ne)Jen můj Passat B8
- ↳ Bazar
- ↳ Corrado
- ↳ Zábava
- ↳ Bazar
- ↳ Technika
- ↳ Scirocco
- ↳ Technika
- ↳ Scirocca členù
- ↳ SAG - Sharan Alhambra Galaxy
- ↳ SRAZY & SETKÁNÍ
- ↳ BAZAR-NABÍDKA A POPTÁVKA ohledně vozů Sharan Alhambra Galaxy
- ↳ Nabídka služeb
- ↳ (ne) Jen můj SAG - Sharan Alhambra Galaxy
- ↳ SAIII Sharan 7N + Alhambra
- ↳ (Ne)jen můj Sharan
- ↳ Podvozek + kola
- ↳ Interiér
- ↳ Exteriér
- ↳ Elektro + hudba + navi
- ↳ Motor
- ↳ Bazar
- ↳ Polo
- ↳ (ne)Jen moje Polo
- ↳ Polo 86/86 C
- ↳ Polo 6N1/6N2
- ↳ Polo 9N/9N3
- ↳ Polo 6R / 6C
- ↳ Polo AW
- ↳ Jak na To
- ↳ Bazar
- ↳ Transporter / Multivan / Caravelle
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Zabezpečení
- ↳ Ostatní
- ↳ New Beetle
- ↳ Touran
- ↳ Motor
- ↳ Interier
- ↳ Exterier
- ↳ Elektro
- ↳ Podvozek
- ↳ Ostatní
- ↳ Touareg
- ↳ Bazar
- ↳ Tiguan
- ↳ Ostatní
- ↳ Brouk (Käfer)
- ↳ Lupo
- ↳ Caddy
- ↳ Phaeton
- ↳ Derby
- ↳ UP!
- ↳ EOS
- ↳ FOX
- ↳ Amarok
- ↳ LT a Crafter
- ↳ Arteon
- ↳ Allspace
- ↳ T-Roc
- ↳ T-Cross
- Lidi od fochu
- ↳ Servis & Pomoc & Tuning
- ↳ VAG & ETKA & ChipTuning
- ↳ Dodavatelé & Sortiment & Školení
- ↳ Vercajk a vybavení dílny
- Bazar
- ↳ Nabídka
- ↳ Náhradní díly a doplňky
- ↳ AutoBazar
- ↳ Kola & Pneu
- ↳ 13"+14"
- ↳ 15"+16"
- ↳ 17"+18"
- ↳ 19"+20"
- ↳ 21" a více
- ↳ Příslušenství kol & pneu
- ↳ Auto-Hifi
- ↳ Služby
- ↳ Ostatní díly a bazar
- ↳ Zdarma / Práce
- ↳ Poptávka
- ↳ Náhradní díly / doplňky
- ↳ Automobily
- ↳ Auto-Hifi
- ↳ Ukradené
- Ostatní
- ↳ Virtual Tuning & Modely VW
- ↳ Audi
- ↳ SEAT
- ↳ Leon
- ↳ Cordoba
- ↳ Alhambra
- ↳ Ibiza
- ↳ Toledo
- ↳ Altea
- ↳ Ostatní modely
- ↳ Novinky & Tiskové zprávy
- ↳ Tiguan
- ↳ Motory ze sekce GVI
- ODKAZY
- ↳ VW CLUB SLOVAKIA
- ↳ ŠKODA FORUM
- ↳ SEAT CLUB
- ↳ Obecné
- ↳ Zkratky & značky & označení
- ↳ Postupy & Úpravy & Technologie
- ↳ Pneumatiky & kola
- ↳ Maziva & oleje & kapaliny & náplně
- ↳ Pravidla
- ↳ Modely Volkswagen
- ↳ Amarok
- ↳ Brouk
- ↳ Caddy
- ↳ Caddy I
- ↳ Caddy II
- ↳ Caddy III
- ↳ Caddy IV
- ↳ Corrado
- ↳ Derby
- ↳ Golf
- ↳ Golf I / Jetta I
- ↳ Golf II / Jetta II
- ↳ Golf III / Vento
- ↳ Golf IV / Bora
- ↳ Golf V / Jetta
- ↳ Golf VI
- ↳ Golf VII
- ↳ Lupo
- ↳ New Beetle
- ↳ Passat
- ↳ Passat B1
- ↳ Passat B2
- ↳ Passat B4
- ↳ Passat B3
- ↳ Passat B5 / B5.5
- ↳ Passat B6
- ↳ Passat B7
- ↳ Passat CC
- ↳ Polo
- ↳ Polo I ( Typ 86 )
- ↳ Polo II ( Typ 86C )
- ↳ Polo III ( 6N a 6N2 facelift )
- ↳ Polo IV ( Typ 9N a 9N3 )
- ↳ Polo V ( Typ 6R )
- ↳ Scirocco
- ↳ Scirocco I
- ↳ Scirocco II
- ↳ Scirocco III
- ↳ Tiguan
- ↳ Touran
- ↳ Transporter
- ↳ Trasporter T1
- ↳ Trasporter T2
- ↳ Trasporter T3
- ↳ Trasporter T4
- ↳ Trasporter T5
- ↳ Touareg
- ↳ Phaeton
- ↳ UP
- ↳ Koncepty