Světová premiéra pro nový Passat

Co se děje kolem VW.

Moderátoři: LukaSHek, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
T4
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1467
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Decin
Kontaktovat uživatele:

Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od T4 »

Světová premiéra pro nový Passat

Spotřeba 4,2* l/100 km a design přídě ve stylu limuzíny Phaeton

Sedmá generace vozů Passat dostala nový design a extrémně úsporné motory Asistenční systémy a kvalita z vyšší třídy

Paříž, září 2010. Volkswagen Passat se zapsal do automobilové his-torie mimořádně úspěšnou kariérou, během níž se dosud prodalo více než 15 milionů těchto vozů. Passat byl poprvé představen v roce 1973 a v současnosti se prodává ve více než 100 zemích. Volkswagen v rámci pařížského autosalonu (2. až 17. října) předsta-vuje ve světové premiéře zcela novou generaci modelu Passat, a to současně v obou tradičních karosářských provedeních Limuzína a Variant. Sedmá generace bestselleru se na českém trhu objeví kon-cem listopadu tohoto roku. Cena pro český trh zatím nebyla stanove-na.

Krátce – vůz střední třídy s elegancí vyšší třídy
Již ve své páté a šesté generaci opustil Passat konvenční hranice svého segmentu a svou vysokou kvalitou a mimořádnou technickou úrovní překlenul propast k vyšší třídě. V tomto trendu pokračuje i sedmý Passat. Zcela nový design se v případě přední partie podobá modernizovanému modelu Phaeton, který byl představen v polovině letošního roku, zároveň však přináší novou interpretaci charakteris-tických rysů modelové řady Passat, která míří cíleně do budoucnosti. Mnoha vylepšeními v oblastech komfortu, kvality a bezpečnosti a použitím inovativních asistenčních systémů se Passat ještě více při-blížil nejvyšším segmentům automobilového trhu, aniž by cenově opustil rámec střední třídy. Passat nabízený ve výbavových liniích Trendline, Comfortline a Highline nabízí nyní díky optimalizované výbavě dokonce ještě výhodnější poměr výkon/cena. K sériové vý-bavě již základních verzí Trendline poháněných vznětovým motorem patří například systém Start-Stop a systém rekuperace kinetické energie. Také všechny zážehové motory spalující benzin nebo zemní plyn jsou vybaveny rekuperačním systémem. V případě nejmenšího zážehového motoru je jak systém rekuperace, tak i systém Start-Stop k dispozici na přání.

Až o 19 procent nižší spotřeba:
Jak je u značky Volkswagen obvyk-lé, stanovuje i nový Passat nová měřítka v oblastech ochrany život-ního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Všech deset nabízených motorů (77 kW / 105 k až 220 kW / 300 k) vykazuje nižší spotřebu paliva, a to až o 19 procent. „Nejmenší“ a přesto výkonný turbodie-sel (1.6 TDI se 77 kW / 105 k a 250 N.m) spotřebuje pouhých 4,2* l/100 km, což odpovídá emisím CO2 109* g/km. Downsizing a tech-nické inovace například v podobě systému Start-Stop zajišťují i u zážehových motorů mimořádně nízké hodnoty spotřeby. Skvělým příkladem je 1.4 TSI (90 kW / 122 k), který ve verzi BlueMotion Technology vystačí průměrně s 5,8 l/100 km. Odpovídající hodnota emisí CO2 je 138 g/km.

Nové bezpečnostní prvky:
Dalšího významného pokroku dosáhl Volkswagen v oblasti bezpečnosti. Již předchozí generace Passatu se mohla pochlubit suverénním pětihvězdičkovým hodnocením v nárazových testech EuroNCAP. Nová generace k tomu přidává inovativní bezpečnostní prvky, mezi něž patří například automatická funkce nouzového brzdění v městském provozu nebo systém rozpo-znávání únavy řidiče, který se montuje sériově od linie Comfortline. Funkce nouzového brzdění, součást na přání dodávaného adaptivního tempomatu ACC, automaticky reaguje při rychlostech do 30 km/h na nebezpečné situace, aby pomohla zabránit nárazu do vpředu jedoucí-ho vozidla. Trvale aktivní je u značky Volkswagen i v této třídě po-prvé použitý systém rozpoznávání únavy řidiče, který zaznamená klesající pozornost řidiče a následně jej upozorní akustickým signá-lem a optickým doporučením na přístrojové desce, aby si udělal pře-stávku k odpočinku.

Další novinkou ve výbavě modelu Passat je také asistent dálkových světlometů s označením Dynamic Light Assist, který byl poprvé představen v novém Touaregu. Na přání dodávaný asistenční systém Dynamic Light Assist umožňuje ve spojení s bi-xenonovými světlo-mety jízdu s trvale zapnutými dálkovými světlomety. Systém rozpo-znává prostřednictvím kamery protijedoucí a vpředu jedoucí vozidla a automaticky odcloňuje pouze příslušné oblasti. Výsledkem je v téměř všech situacích lepší osvětlení vozovky. Passat je prvním vozem ve své třídě s tímto systémem. Pro vozidla s konvenčními halogenovými světlomety je k dispozici jednodušší varianta asistenta dálkových světlometů Light Assist. I v tomto případě rozpoznává kamera například protijedoucí vozidla, avšak systém následně přepne kompletně dálková světla na potkávací. Pokud se již před vozem nenacházejí žádná vozidla, dojde opět k aktivaci dálkových světlo-metů.

Trakci v zatáčkách zlepšuje elektronická uzávěrka diferenciálu XDS představená poprvé pro Golf GTI. Již v předchozí generaci si mohli majitelé Passatu zvolit asistenční systém Lane Assist pro udržování vozu v jízdním pruhu a kromě něj je nyní k dispozici také takzvaný Side Assist, asistent pro změnu jízdního pruhu, který prostřednictvím blikajících LED diod ve vnějších zpětných zrcátkách upozorňuje řidiče na vozidla v tzv. slepém úhlu, případně na vzdálenější vozidla přibližující se zezadu vysokou rychlostí. Nový systém kontroly tlaku v pneumatikách založený na metodě přímého měření signalizuje pří-padnou ztrátu tlaku speciálně pro každé kolo zvlášť. Ve sdruženém přístroji si může řidič navíc vyvolat údaj tlaku vzduchu ve všech pneumatikách.

Inovativní komfortní systémy:
Další nové asistenční systémy jsou zaměřeny výhradně na zvýšení komfortu a výrazně usnadňují řidiči každodenní provoz. Příkladem je funkce Easy Open: Je-li nový mo-del Passat Limuzína vybaven bezklíčovým přístupovým systémem Keyless Access (automatické zamykání a spouštění motoru tlačít-kem), stačí cílený pohyb nohy za vozidlem k tomu, aby se automa-ticky otevřelo víko zavazadlového prostoru. Kdo někdy stál před svým vozem s plnýma rukama, ten dokáže funkci Easy Open zajisté ocenit. Passat otevře svůj zavazadlový prostor samozřejmě jen tomu, kdo má u sebe odpovídající klíček s dálkovým ovládáním. Rozhra-ním mezi člověkem a strojem je v tomto případě senzor v oblasti nárazníku.

Další novinkou v modelové řadě Passat jsou zadní sedadla, která lze odjistit a složit ze zavazadlového prostoru, elektricky ovládané tažné zařízení a boční okna z akusticky izolujícího vrstveného bezpečnost-ního skla. Stejně jako nový Sharan bude nyní i Passat nabízen s par-kovacím asistentem II, který dokáže automaticky zaparkovat vůz na parkovací místa umístěná jak rovnoběžně, tak i kolmo k vozovce. V neposlední řadě rozpoznává navigační systém RNS 510 ve vozech Passat dopravní značky omezující rychlost jízdy prostřednictvím kamery a značky zobrazuje na dotykovém displeji ve středové kon-zole.

Exteriér:
design a rozměry Volkswagen dává ještě intenzivněji najevo kvalitu a preciznost kon-strukce nové modelové řady Passat. Design sedmé generace se vy-značuje rovnými liniemi, jasně strukturovanými plochami a dyna-mickými proporcemi. Design bestselleru zaznamenal přitom velký skok kupředu, čímž byly znovu zpochybněny zavedené hranice mezi konvenčními segmenty.

Přední partie:
Po limuzíně Phaeton představené v létě 2010 přináší Volkswagen s novým Passatem druhý model, jehož přední partie je utvářena maskou chladiče se čtyřmi horizontálními příčkami. Výška masky chladiče odpovídá přibližně výšce světlometů. Zatímco u modelů pod Passatem a Phaetonem a u víceúčelových vozů určuje styl relativně nízká maska chladiče se dvěma horizontálními příčka-mi, rozhodli se šéfdesignéři Walter de Silva (koncern) a Klaus Bischoff (značka Volkswagen) u vozidel vyšších segmentů pro tuto diferenciaci prostřednictvím masky chladiče, aby bylo na první po-hled patrné postavení jednotlivých modelů.

Díky kompletně novému designu přídě získal nyní 1820 mm široký a 4769 (Variant: 4771) mm dlouhý Passat ještě více na suverenitě. Přestože vůz není širší, působí reprezentativněji a mnohem dynamič-těji. Ani výška obou variant karoserií se nezměnila (Limuzína: 1474 / Variant: 1519 mm).

Suverénní výraz Passatu je zesílen novými dvojitými světlomety dodávanými na přání v bi-xenonovém provedení včetně denních světlometů LED, které jsou tvořeny 15 elektroluminiscenčními dio-dami LED. Pod rovinou světlometů a masky chladiče je nárazník lakovaný v barvě vozu. O stupeň níž následuje další vstup vzduchu, který je po stranách vymezen chromovanými „křidélky“, což jsou stylistické prvky připomínající špičky křídel dopravních letadel. Zde jsou integrovány mlhové světlomety. Ještě jedna chromovaná lišta uprostřed vstupu vzduchu tvoří u výbavové linie Highline spojnici mezi „křidélky“. Nejníže nad zemí je přední spoiler, který má po-dobný tvar a funkci jako u závodních vozů. Od výbavové linie Com-fortline je i na spoileru umístěna chromovaná lišta.

Silueta:
Příď přechází do bočního profilu přes postranní konturu kapoty motoru, která má ve stylu Phaetonu tvar písmene V, a výraz-nou linii blatníků. Nápadná je v této oblasti výrazně přiostřená spod-ní a nová horní charakterová linie. Obě linie člení výšku karoserie tak, že Passat působí nižším, širším a dynamičtějším dojmem. Horní charakterová linie spojuje nepřehlédnutelným tahem nejvyšší hranu předního světlometu s linií bočních oken a pokračuje až ke sloupku C. Pod ní následuje druhá charakterová linie, která spojuje postranní výběžky předních a zadních světlometů zasahující do siluety. Boční plochy v oblasti prahů zušlechťuje černá (Trendline), resp. chromo-vaná lišta (Comfortline a Highline) mezi zvýrazněnými podběhy kol. Tato lišta má své optické pokračování i na přídi a zádi. Silueta s nově tvarovanými vnějšími zpětnými zrcátky je navíc charakterizo-vána velmi plynulým přechodem střechy do zádě.

Zadní partie:
Díky v porovnání s předchůdcem výrazně redukova-nému klínovitému tvaru bylo možné vytvořit opticky mnohem lehčí a elegantnější záď. Zadní partie Limuzíny působí nižším dojmem a zakončení obou karosářských variant je širší. Nápadné jsou zadní světlomety protažené nyní až do blatníků. Od verze Comfortline je spodní část zádě ohraničena chromovanou lištou probíhající po ce-lém obvodu vozu. Verze Variant mají lištu celistvou, zatímco u Li-muzíny je lišta přerušena prohlubní pro umístění registrační značky.

Interiér:
design, barvy a materiály Analogicky k exteriéru se nový Passat vyznačuje dokonale provede-ným interiérem. Kompletně nová jsou sedadla s vertikálně i horizontálně nastavitelnými opěrkami hlavy jako ve vozech Touareg a také výplně dveří, které mohou mít ušlechtilé luxusní osvětlení. V závislosti na výbavové linii jsou použity různé druhy ozdobných lišt ve výplních dveří. Kromě toho jsou součástí výbavy na přání nová klimatizovaná sedadla s aktivní ventilací a masážní funkcí pro řidiče a spolujezdce.

V novém provedení se do značné míry prezentují také povrchy a detaily přístrojové desky a středové konzoly s přehlednými ovláda-cími prvky. Výdechy ventilační soustavy nyní zdobí elegantní chro-mované rámečky. Volkswagen zároveň zvýšil kvalitu použitých ma-teriálů, které by se nyní neztratily ani v automobilech vyššího seg-mentu. Uprostřed přístrojové desky jsou ve stylu luxusních vozů umístěny analogové hodiny. Kompletně novou strukturu má rozmís-tění tlačítek ve spodní části středové konzoly, tedy kolem řadicí pá-ky, resp. páky voliče šestistupňové nebo sedmistupňové převodovky. Zde je nyní umístěn také ovladač elektronické parkovací brzdy a u modelů se systémem Keyless Access tlačítko pro spuštění motoru.

Zákazníci si mohou dopřát interiér zalitý světlem, pokud si objednají nové panoramatické posuvné okno vyvinuté pro Passat Variant. Passat je nabízen v různých barvách interiéru. Klasická „černá“ barva přitom podtrhuje sportovní charakter novinky značky Volkswagen. „Přírodní hnědá“ vytváří elegantně útulný interiér. Třetí barevný odstín „pouštní béžová“ je inspirovaná přírodou a ještě suverénněji v ní vynikne velkorysý vnitřní prostor vozů Passat. Na přání jsou k dispozici dvoubarevné vzorky látek v barevných kombi-nacích „přírodní hnědá / pouštní béžová“ (Highline) nebo, jako sou-část sportovního paketu, „lanýžová / černá“ (Comfortline a Highli-ne). Kůže v modelech Passat Exclusive má ušlechtilý odstín „čoko-ládová hnědá“ s barevně odlišeným stehováním a kédry (paspule) v „pepřově béžové“ barvě.

Hospodárnost:
motory a převodovky Volkswagen nabízí nový Passat s osmi motory, které jsou vesměs vybaveny čtyřventilovým rozvodem a přímým vstřikováním paliva. Čtyři z nich jsou technicky vyspělé zážehové jednotky, které dosahu-jí nejvyššího výkonu 90 kW / 122 k (1.4 TSI), 118 kW / 160 k (1.8 TSI), 155 kW / 211 k (2.0 TSI) a 220 kW / 300 k (V6). Vrcholné provedení sází na šest válců, všechny ostatní zážehové motory jsou přeplňované čtyřválce. Rovněž přeplňovaný je motor na zemní plyn o výkonu 110 kW / 150 k (1.4 TSI EcoFuel).

Turbodiesely jsou k dispozici ve třech výkonových stupních. Čty-řválce dosahují výkonu 77 kW / 105 k (1.6 TDI), 103 kW / 140 k (2.0 TDI) a 125 kW / 170 k (2.0 TDI). S výjimkou TDI o výkonu 77 kW / 105 k lze všechny motory nového Passatu kombinovat s dvouspojkovou převodovkou DSG. V případě motoru 3.6 V6 je tato automatizovaná převodovka součástí sériové výbavy.

Tři čtyřválce TSI a jeden motor V6 na benzin:
Spotřeba paliva je mimořádně nízká. Nejhospodárnějším zážehovým modelem je Passat 1.4 TSI s paketem BlueMotion Technology dodávaným na přání, který dosahuje nejvyššího výkonu 90 kW / 122 k a průměrně spotře-buje 5,8 l/100 km (emise CO2 138 g/km).

Zatímco v tomto případě dosahoval téměř identicky nízké spotřeby paliva již příkladně dobrý předchůdce, jsou u silnějších motorů do-sažená snížení spotřeby paliva mnohem výraznější. Příkladem je Passat 1.8 TSI o výkonu 118 kW / 160 k, u něhož vývojový tým sní-žil průměrnou spotřebu paliva ze 7,4 na 6,9* l/100 km, čímž bylo dosaženo hodnoty emisí CO2 160 g/km. Neméně významné je snížení spotřeby u motoru 2.0 TSI, který je nyní vyladěn na výkon 155 kW / 211 k místo dosavadních 147 kW / 200 k. V tomto případě spotřebu-je Passat průměrně 7,2* l/100 km, což je o 0,6 litru méně než u před-chůdce. Příslušně klesla také hodnota emisí CO2 ze 183 na 169* g/km. Nižší je i průměrná spotřeba vrcholné verze Passat V6 o výko-nu 220 kW / 300 k s pohonem všech kol, který si řekne o 9,2* l/100 km (dosud 9,8 l/100 km). Nový údaj o emisích CO2 zní 215* g/km.

Motor EcoFuel na zemní plyn:
Jedním z nejčistějších modelů ve střední třídě je Passat EcoFuel, který v nové verzi spálí průměrně 6,6 m3 zemního plynu na 100 km, což odpovídá emisím CO2 jen 117 g/km a snížení spotřeby o 0,4 m3. Passat EcoFuel je jedním z nejsportovnějších vozů na zemní plyn na světě díky dvojitému přeplňování turbodmychadlem a kompresorem (Twincharger).

Tři motory TDI na naftu:
Nejúspornější verzí nového Passatu je 1.6 TDI BlueMotion o výkonu 77 kW / 105 k. Již v předchůdci si tento motor získal skvělou pověst mimořádně nízkými hodnotami spotřeby. Díky aerodynamicky zdokonalené karoserii, dalšímu vy-lepšení konstrukce motoru a novým technologiím, jako je například systém Start-Stop a rekuperace kinetické energie poklesla spotřeba paliva v případě nového modelu Passat BlueMotion (Limuzína) na 4,2* l/100 km, což odpovídá hodnotě emisí CO2 109* g/km. Pro po-rovnání: u předchůdce to bylo 4,4 l/100 km a 114 g/km. Téměř na úroveň modelu BlueMotion předchozí generace (77 kW / 105 k) klesla spotřeba modelu Passat 2.0 TDI BlueMotion Technology o výkonu 103 kW / 140 k, u něhož stojí v tabulce technických údajů průměrná hodnota 4,5 l/100 km (119 g CO2/km).

Extrémního pokroku bylo dosaženo u verze Passat 2.0 TDI o výkonu 125 kW / 170 k. Tato novinka má průměrnou spotřebu nafty 4,7* l/100 km (123* g/km) – o 0,9 litru (19 procent) méně než u před-chůdce. Odpovídající hodnoty pro verze Variant – a to platí pro všechny motory modelové řady Passat – se pohybují na stejné bez-konkurenční úrovni jako u Limuzíny s minimálními odchylkami +/- 0,1 litru.

zdroj: IVG
Přílohy
Passat_01.jpg
Passat_02.jpg
Passat_03.jpg
Passat_04.jpg
Passat_05.jpg
Passat_06.jpg
Obrázek

Uživatelský avatar
Marty_x1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 25.09.2010 21:38
Bydliště: Roudnice nad Labem

Re: Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od Marty_x1 »

Nemůžu si pomoc, ale předchůdce byl vzhledově hezčí, hlavně ta přední maska. :?
Obrázek
Nyní: MAZDA RX-8, sport packet, 231 HP, r.v. 04
VW Jetta Wagon 1.9 - PRODÁNO
Předchozí: Ford Focus, r.v. 00, 1.8i
Gallery: Marty's Jetta Wagon

Uživatelský avatar
Licker_
Závodník
Závodník
Příspěvky: 624
Registrován: 21.09.2008 16:40
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od Licker_ »

jj ten předek je nic moc, ale možná je to o zvyku. Ale prdelka pěkná :oops:

Uživatelský avatar
malejpeta
Pilot
Pilot
Příspěvky: 743
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ltm,Tp,Rce,Ter

Re: Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od malejpeta »

vypadá jak 3C pro čínskej trh

stoorm20
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 12.02.2008 09:35
Bydliště: Zemská stezka 460 Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od stoorm20 »

hlavne mohly udelat nejakou razatni zmenu i v interieru a nej exterier.. no nic budu jim drzet palce at se to prodava.. ja mel zalusk na passaka ale kdyz jsem zjistil ze ten vrak nema rucku tak nato kaslu

Uživatelský avatar
Slimák
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 02.03.2009 17:53

Re: Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od Slimák »

RNS510ka, to budou mít zloději zas co dělat :oops: Kdy už se VW poučí... :!:
Slimákovo Polo - Bulík GTI AW 2018
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=291&t=350040

qwertík
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 21.10.2010 19:20

Re: Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od qwertík »

Nevím co se vám na té masce nelíbí? Mě připadá grandiózní, asi je to otázka vkusu. Jako celek je to autíko nádherný :D Jediné co mě mrzí jsou motory. Hlavně tedy TDIčka. Chybí 3,0 6V TDI! Mohli by ho tam strčit! - Myslím si že by jim to zvedlo prodejnost. Spousta lidí by do něj určitě šla! ( já 100% )

Uživatelský avatar
Mr.Slim@k
Závodník
Závodník
Příspěvky: 607
Registrován: 04.01.2009 17:20
Bydliště: Kdesi na VWysočině

Re: Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od Mr.Slim@k »

Zdarec :cry:

Čekal jsem od nového Passata více. Krátce řečeno předek se podobá by Scirroco. Zadek kombíka mi připomíná mondeo. A nejvíc co mě fascinuje jsou ty ručičkový hodinky uprostřed přístrojové desky to mě jíme fantas kde na tom byli u FORDU? Opravdu jsem si myslel že nový Passat bude překopanej a úplně jinej, lepší než ten původní 3C. Je to škoda moc mě zklamali. :cry:

Uživatelský avatar
caddy84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 11.06.2008 22:30
Bydliště: Vimperk

Re: Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od caddy84 »

Předek je super, zadek už není dle mého gusta. :roll:

Uživatelský avatar
_GK_
Závodník
Závodník
Příspěvky: 552
Registrován: 09.06.2009 17:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od _GK_ »

Prijde mi to jak B5 hozena do skripce.

Uživatelský avatar
don Tourismo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 09.02.2010 19:08

Re: Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od don Tourismo »

Marty_x1 píše:Nemůžu si pomoc, ale předchůdce byl vzhledově hezčí, hlavně ta přední maska. :?
:( mě se vcelku líbí.. předek jako celek působí "dospěle" a je krásnej ;)

Uživatelský avatar
Marty_x1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 25.09.2010 21:38
Bydliště: Roudnice nad Labem

Re: Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od Marty_x1 »

don Tourismo:

je to dle každého gusta, ale agresivnost je ta tam oproti předchůdci, tohle je taková krabice v dnešním trendu. Jako R36ku si ho nechci ani představovat. :? Nicméně kdyby mi ho někdo věnoval, nezlobil bych se. :wink: Sám bych ale nad koupí neuvažoval. Třeba se mi zalíbí až pojede po ulici, ale reklama, která vystihovala CC ("všimli jste si dámy s leopardem?") by se již na tento model nehodila, bohužel...
Obrázek
Nyní: MAZDA RX-8, sport packet, 231 HP, r.v. 04
VW Jetta Wagon 1.9 - PRODÁNO
Předchozí: Ford Focus, r.v. 00, 1.8i
Gallery: Marty's Jetta Wagon

Uživatelský avatar
Lenoch
Závodník
Závodník
Příspěvky: 566
Registrován: 12.02.2009 14:13
Bydliště: Poblíž vlaku

Re: Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od Lenoch »

Mě se líbí, já bych ho v kombálu a v highlinu bral, akorát jsem slyšel že se dotoo ty 2.0 TDI mají dělat biturba a zmínka zatím nikde. Tak asi se na to vyprdli.
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................
Ex VW Passat Var. 1.9 TDI (xenony a led světla)

Hammer
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1467
Registrován: 07.11.2007 19:46
Bydliště: Moravské Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Re: Světová premiéra pro nový Passat

Příspěvek od Hammer »

Mě se líbí moc. Ta fotka číslo 3 ze Champs Elyseé je mi nějká povědomá, jo už vím, místo Wehrmachtu Němci dosadili Passat!!!!

Odpovědět

Zpět na „Novinky & Tiskové zprávy“