Neničte si zbytečně své stavitelné podvozky

Co se děje kolem VW.

Moderátoři: LukaSHek, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
admin
Administrator
Administrator
Příspěvky: 821
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Serverovna
Kontaktovat uživatele:

Neničte si zbytečně své stavitelné podvozky

Příspěvek od admin »

LOWrideři už si nemusí ničit své stavitelné podvozky úpravami pro dosažení většího snížení. TATechnix, novou
řadou nazvanou „TATechnix DEEP“, reaguje na poptávku po větší snížitelnosti stavitelných podvozků.

„Zákazníci s extrémním požadavkem snížení řeší neuspokojivé snížení stavitelných podvozků vyndáním
stavitelných kostek v zadu a představných pružin v předu. Tato úprava ve své podstatě podvozek připraví o
své vlastnosti. Tlumiče nezvládají dobře svoji funkci a jsou včetně pružin extrémně přetěžovány. Výsledkem
takových úprav je skákaní a brilantní tvrdost. Vedlejším efektem je zkrácení životnost podvozků. Tlumič jede
doslova na doraz a píst naráží na spodek tlumiče, čímž nejdříve vytlačí plyn kolem pístnice a následně začne
vytlačovat olej. Všechny tyto úpravy jsou podkladem polopravd, které se mezi lidmi povídají o cenově
dostupných klasických stavitelných podvozcích TATechnix.“

Říká Pavel Kiss ( Pajice ) z klubové tuningové dílny v Děčíně - http://www.servisdecin.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Nová řada TATechnix DEEP vychází ze zkušeností se vzduchovými podvozky a nabízí snížení do opravdového
extrému a to při zachování plné funkce
. Nová řada TATechnix Deep uspokojí všechny úpravce, kteří chtějí
opravdového břichoplaza. Všechny podvozky řady DEEP mají certifikaci TÜV a jsou skladem v ČR.

Maximální snížení dle TÜV pro VW Golf 4

Obrázek

Maximální snížení dle TÜV pro VW Golf 6

Obrázek

Maximální snížení dle TÜV pro VW Golf 7

Obrázek

Několik tipů k nejčastějším problémům při montáži jakéhokoliv sníženého podvozku.

Řízené destrukce podvozků za pomocí vyndávání komponent viz odstavce výše nejsou jediným problémem
se kterým se na nás zákazníci obracejí. Stavitelné a nebo sportovní podvozky jsou pouze výměnnými díly.
Při jejich instalaci je nutné postupovat jako při výměně klasický tlumičů a pružin. Bohužel odbornost autoservisů
v tomto směru pokulhává
. S výměnou tlumičů a pružin je nutné povolit i všechny silentbloky a ramena a to
minimálně v podélném směru.
Se složitostí náprav nabývá tento krok na důležitosti.

Proč to autoservisy nedělají?

Když měníte sériový tlumič a pružinu za nový sériový díl, tak je změna na silentbloku a ramenu minimální.
Nedochází k okamžité a viditelné destrukci. Servisy si tím ulehčují práci a snižují náklady na časovou zátěž
opravy na úkor zákazníka.
Výsledkem je pnutí na ramenou a silentblocích, které přispívá k jejich rychlejšímu
zničení. Právě proto často odcházejí ramena i silentbloky po výměně těchto dílů.

Některé autoservisy tento předepsaný postup nepovažují za naprostou samozřejmost, takže předepsaný postup
ignorují i u stavitelných a sportovních podvozků
. U sériových podvozků dojde k plížívé destrukci. U stavitelných
a sportovních podvozků dojde k počátečnímu zkroucení silentbloků a následně jejich střihu.
Zkroucené silentbloky
podrží auto výše, takže nespokojení úpravci přistupují k výše popsané úpravě a vyndají pružiny a nebo stavitelné
kostky. Následně se silentbloky zaručeně utrhnou. Silentbloky se zaručeně utrhnou i když nevyndáte stavitelné
kostky a matky jen to chce pojezdit pár km.

Jak se taková chybná montáž projevuje:

- Po střihu: Mlácením z nápravy a špatnými jídzními vlastnostmi.
- Před střihem: Tvrdostí a nevyzpitatelností vozu a špatnými jízdními vlastnostmi.
Přílohy
depp_G7.jpg

Odpovědět

Zpět na „Novinky & Tiskové zprávy“