Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kw RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 27.03.2018 21:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2009

Příspěvky:

1604

Bydliště:

Vyškov

Čau pročetl jsem hromadu témat ale nikde nebylo vše dohromady :/

1) po zahřátí drží moc vysoké volnoběh cca 1500 otáček viz foto. Podezření mám na krokový motorek protože když ho podrzim tak se vrátí volnoběh do normálu ale po puštění se vrátí zpět na 1500 . Podtlaku jsou ok

2) moc bohatá směs střílí do výfuku, lambda je zapojena dobře, kat je novej jelikož byl off. Novou lambdu mám objednanou během víkendu vyměním a uvidíme co se stane

3) Teplota - auto se zahřeje Sahara se spustí - takže jednotka vi že se zahraje, ale na budíku ručička nevyleze výš než je na fotce. Spodní i horní hadice od chladiče jsou zahřátý a přitom auto netopí :/ co myslíte čidla to by ale nemělo vliv na topeni ? Napočítal jsem tři červený modrý a jedno ze spodu.. nebo je to zavzdusneny ??

Je možné že souvisí vše se vším?

Už jsem úplně zapomněl jaký je to opravovat auta bez diagnostiky :D


Přílohy:
IMG_20180327_155759.jpg
IMG_20180327_155759.jpg (157.4 KiB) Zobrazeno 1267 krát


_________________
GII Fire and Ice 1.8 66kw RP, slepica tour 1.9tdi, Alfa Romeo 159 jtdm ex: GOLF MKIII GTI 16V, BMW E46, BMW E36, PASSAT VARIANT B5.5 1.9tdi BORA 1.9tdi, SUPERB 2.5tdi, GOLF MKIV GTI 1.8T, MKIII GTI 8v, MKIII 1.8 , MKII GTI 16v pl, MKII 2,0 16v automat


Naposledy upravil matesg2 dne 27.03.2018 22:11, celkově upraveno 1
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kr RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 27.03.2018 21:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2009

Příspěvky:

1604

Bydliště:

Vyškov

Teď jsem zkoumal tu diagnostiku přes diodovou zkousecku tak to zítra zkusím co to bliká a nebliká a napíšu ;)

_________________
GII Fire and Ice 1.8 66kw RP, slepica tour 1.9tdi, Alfa Romeo 159 jtdm ex: GOLF MKIII GTI 16V, BMW E46, BMW E36, PASSAT VARIANT B5.5 1.9tdi BORA 1.9tdi, SUPERB 2.5tdi, GOLF MKIV GTI 1.8T, MKIII GTI 8v, MKIII 1.8 , MKII GTI 16v pl, MKII 2,0 16v automat


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kw RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 28.03.2018 21:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4737

Bydliště:

Gross Maispitz

tak co jsi vyblikal ?

těch pět let tam asi nebyla pořád nabitá baterka, že jo. mono-jetronik se "učí" a přizpůsobuje , třeba až najedeš nějaký kilometry tak se to usadí.

to že jednotka ví že je motor zahřátej neznamená nic pro budík, ten má vlastní čidlo :wink:
co hadice od motoru do topení ? obě teplý ? je radiátor průchozí ? zavzdušněnej nebude, je nízko..
u G2 se teplota topení reguluje klapkou která směruje část vzduchu přes radiátor a část mimo, takže když netopí, je to nejspíš proto, že buď ta klapka pouští vzduch mimo radiátor, nebo je radiátor neprůchozí pro vzduch (myší hnízdo)

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2 a Corrado 1992 MoonlightBlue 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kw RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 09.04.2018 11:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2009

Příspěvky:

1604

Bydliště:

Vyškov

přiznám se, že jsem se k tomu ještě nedostal. golfa jsem si koupil pro zábavu a času na něj je teď fakt málo. snad tento týden se na to vrhnu.

jen jsem se chtěl zeptat na to, že se RP "učí" všude tu po tématech se píše že RP má pevně nastavené hodnoty podle kterých jednotka jede. jak to teda je pls?

předem dík.

jinak koupil jsem nové rozvody a všechny ty teplotní čidla takže se to znovu nastaví, nastaví se předstih a pak to vezmu někam na letiště projet ;) (nemám to ještě na cz papírech :( )

_________________
GII Fire and Ice 1.8 66kw RP, slepica tour 1.9tdi, Alfa Romeo 159 jtdm ex: GOLF MKIII GTI 16V, BMW E46, BMW E36, PASSAT VARIANT B5.5 1.9tdi BORA 1.9tdi, SUPERB 2.5tdi, GOLF MKIV GTI 1.8T, MKIII GTI 8v, MKIII 1.8 , MKII GTI 16v pl, MKII 2,0 16v automat


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kw RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 09.04.2018 18:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4737

Bydliště:

Gross Maispitz

lidi toho nakecají, já bych spíš věřil tomu co píše bosch :wink:
https://www.ulozto.cz/!2yJzaxur/bosch-s ... tronic-pdf strana 18, ale klidně to přečti celý..

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2 a Corrado 1992 MoonlightBlue 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kw RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 09.04.2018 21:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2009

Příspěvky:

1604

Bydliště:

Vyškov

mmm zajímavé čtení :good:

_________________
GII Fire and Ice 1.8 66kw RP, slepica tour 1.9tdi, Alfa Romeo 159 jtdm ex: GOLF MKIII GTI 16V, BMW E46, BMW E36, PASSAT VARIANT B5.5 1.9tdi BORA 1.9tdi, SUPERB 2.5tdi, GOLF MKIV GTI 1.8T, MKIII GTI 8v, MKIII 1.8 , MKII GTI 16v pl, MKII 2,0 16v automat


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kw RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 12.05.2018 09:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8253

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Jo uci se urcite, vycisti i klapku.
A pojezdi.
Jestli se nepletu tak to je podobne jak ve trojaku motor ABS taky monojet, kdyz sem povycistoval co slo + cidla chladici kapaliny nove tak se to jizdou usadilo na sve potrebne hodnoty.
To bude v pohode.
Pripadne netesnosti kolem sani, podtlaky prokontrolovat.

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kw RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 08.06.2018 08:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2009

Příspěvky:

1604

Bydliště:

Vyškov

jj chtělo by to pořádně projet, bohužel zatím bez značek se jezdí blbě :D :( najel sem s tím po výměně čidel rozvodů atd tak 3km a problém s vysokým volnoběhem po zahřátí furt přetrvává :/

včera jsem si všiml, že měrka od oleje má prdlej obal. nemůže to tím sát falešné vzduch?

když odpojím krokový motorek na klapce tak to kolísá -> skoro chcípne, vylítne na 2t a zas skoro chcípne a furt tak dokola :roll:


Přílohy:
IMG_20180606_155232.jpg
IMG_20180606_155232.jpg (268.53 KiB) Zobrazeno 744 krát


_________________
GII Fire and Ice 1.8 66kw RP, slepica tour 1.9tdi, Alfa Romeo 159 jtdm ex: GOLF MKIII GTI 16V, BMW E46, BMW E36, PASSAT VARIANT B5.5 1.9tdi BORA 1.9tdi, SUPERB 2.5tdi, GOLF MKIV GTI 1.8T, MKIII GTI 8v, MKIII 1.8 , MKII GTI 16v pl, MKII 2,0 16v automat
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kw RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 15.06.2018 06:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2009

Příspěvky:

1604

Bydliště:

Vyškov

nechci to zakřiknout, ale vypadá že si to sedlo :) s golfem najeto 9km :laugh:


Přílohy:
IMG_20180614_203207.jpg
IMG_20180614_203207.jpg (155.21 KiB) Zobrazeno 652 krát

IMG_20180609_110409.jpg
IMG_20180609_110409.jpg (185.4 KiB) Zobrazeno 652 krát


_________________
GII Fire and Ice 1.8 66kw RP, slepica tour 1.9tdi, Alfa Romeo 159 jtdm ex: GOLF MKIII GTI 16V, BMW E46, BMW E36, PASSAT VARIANT B5.5 1.9tdi BORA 1.9tdi, SUPERB 2.5tdi, GOLF MKIV GTI 1.8T, MKIII GTI 8v, MKIII 1.8 , MKII GTI 16v pl, MKII 2,0 16v automat
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kw RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 27.06.2018 06:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2009

Příspěvky:

1604

Bydliště:

Vyškov

tak předčasná sláva.. opravené to není mám s golfem najeto 110km a problém furt přetrvává. za studena je volnoběh v normálu a jak se auto zahřívá tak to leze výš a výš..

když stoji auto zahřaty na slunku tak volnoběh leze do nezvratných výšin. :fool:

když sem s autem jel po okrsce tak se volnoběh držel cca kolem 1000 jak se najelo na dalnici tak se to prohřálo tak vylezl na 1500 no a jak to stalo na slunku tak 2000 - 2500

včera jsem to zkoumal a mám podezření na ten volnoběžný krokový motorek, jelikož když ho dopojím tak se nic nestane. drží v té poloze kde aktuálně byl. neměl by se vrátit do základní polohy?

jinak všechny podtlaky a nějaky hadice co jevili známky opotřebení jsou nové :(

dál jsem přišel na to že je v čiči ještě termostat mimo město se auto nedostane k 90 stupňům. ale to by na tento problém nemělo mít vliv ne?

_________________
GII Fire and Ice 1.8 66kw RP, slepica tour 1.9tdi, Alfa Romeo 159 jtdm ex: GOLF MKIII GTI 16V, BMW E46, BMW E36, PASSAT VARIANT B5.5 1.9tdi BORA 1.9tdi, SUPERB 2.5tdi, GOLF MKIV GTI 1.8T, MKIII GTI 8v, MKIII 1.8 , MKII GTI 16v pl, MKII 2,0 16v automat


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kw RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 27.06.2018 15:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.05.2012

Příspěvky:

438

teplota motoru je základní řídící veličina a má podstatný vliv na chod motoru. To, že není 90 stupňů, ale třeba jen 80, to nemůže způsobit tak vysoký volnoběh.
Otáčky volnoběhu jsou dané, nejdou nastavovat. Jejich výši sama ŘJ udržuje ve své nastavené toleranci. pomocí krokového motorku.
Jeho odpojením ti otáčky létají hore dole. Aby ŘJ věděla, že má udržovat volnoběh, tak po uvolnění plynu (lanka) musí páčka klapky dosednout na spínač, který se sepne. A tím teprve ŘJ ví, že má udržovat volnoběh.
Často jsem viděl, že právě toto nefunguje správně, spínač nesepne a ŘJ neví nic o volnoběhu.
Někdo to pak řeší tím, že zkrátí lanko plynu, tím se malinko pootevře klapka aby motor za studena nechcípal. Ale z kolísáním teploty kolísá i volnoběh a to je úplně špatně.
Zkontroluj lanko plynu, nesmí držet klapku pootevřenou. Klapka musí dosednout na spínač a ten sepnout, lanko musí být volné. Krokový motůrek se možná snaží přivřít klapku, ale něco mu v tom může bránit.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kw RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 01.07.2018 21:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2009

Příspěvky:

1604

Bydliště:

Vyškov

Zkoumal jsem to a lanko je volný, vysoky volnoběh drží právě ten krokový motorek který drží klapku pootevrenou víc než by měl.

Koupím ho a uvidíme. Díval sem se, že stojí 450 což není tak strašná suma

_________________
GII Fire and Ice 1.8 66kw RP, slepica tour 1.9tdi, Alfa Romeo 159 jtdm ex: GOLF MKIII GTI 16V, BMW E46, BMW E36, PASSAT VARIANT B5.5 1.9tdi BORA 1.9tdi, SUPERB 2.5tdi, GOLF MKIV GTI 1.8T, MKIII GTI 8v, MKIII 1.8 , MKII GTI 16v pl, MKII 2,0 16v automat


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kw RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 01.07.2018 21:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.05.2012

Příspěvky:

438

pokud motorek funguje, tak jde o to, proč více nepřivře klapku a tím nesníží volnoběh. Něco musí bránit mechanicky přivření. Motorek může být takzvaně na konci dráhy, ale klapka je stále málo přivřená. Mezi klapkou a motorkem je třeba zvětšit mezeru. Vypadá to tak, že čep motorku je na konci dráhy a dál již mechanicky nemůže, ale klapka stále moc otevřená, proto je potřeba machanicky upravit vůli (0,5 mm).

Prověřil bych spínací kontakty volnoběhu. Sundat štekr a mezi dvěma spodními kontakty (jsou celkem 4 - 2 spínací a horní 2 slouží k napájení motorku ze ŘJ, přehozením +,- se točí doprava, doleva, vysunuje, zasunuje se) měřit spojitost obvodu (propípnout) při tlaku na konec spínače. Musí zapípat. Tím dostává ŘJ signál, že má regulovat právě volnoběh. Jinak to neví a volnoběh nereguluje. To je základ volnoběhu.
Vymazat vše ze ŘJ lze tak, že se ŘJ na čas odpojí (její štekr), poté opět připojí a nastartuje bez přidávání plynu a nechá takto motor normálně ohřát. Poté se zhasne motor a opět nastartuje a nadále by měla pracovat s novými parametry.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení po cca 5 letech stání 1.8 66kw RP - několik problémů
PříspěvekNapsal: 07.07.2018 21:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2009

Příspěvky:

1604

Bydliště:

Vyškov

Vyřešeno. Byl to ten motorek :) všem díky za rady

_________________
GII Fire and Ice 1.8 66kw RP, slepica tour 1.9tdi, Alfa Romeo 159 jtdm ex: GOLF MKIII GTI 16V, BMW E46, BMW E36, PASSAT VARIANT B5.5 1.9tdi BORA 1.9tdi, SUPERB 2.5tdi, GOLF MKIV GTI 1.8T, MKIII GTI 8v, MKIII 1.8 , MKII GTI 16v pl, MKII 2,0 16v automat


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group