1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od lister »

odpojen palivák a zapojen tlakoměr to jako že čerpadlo tlačilo přímo proti manometru ? takže ten tlak kterej jsi změřil není tlak regulovanej regulátorm v rozdělovači paliva ?

Zpátčku i přívod paliva mám od čerpadla vedený přes ty malé hadičky, ketré se spojují před filtrem do tech gumových silnějších a ty jdou do filtru a z filtru k rozdělovači, kde se spojují přes sponu s tou kovovou hadičkou rozdelovače.
to myslíš plastový nebo kovovvý trubičky ? jakej průměr ? nemůže být ta vratka někde přiškrcená ? benzín se musí vracet do nádrže bez odporu aby v hadici nevznikal tlak..

to čerpadlo mě zajímá, udělej fotky.

Ten 5. vstřik jsem měl už připojený přímo na baterku a dával úplně bez problému.
no tak proč ho vyndáváš abys mohl při startu stříkat benzín do sání, když by stačilo ho na vteřinu připojit na baterku ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
George_Bekrs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 20.09.2018 10:40

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od George_Bekrs »

Ano, odpojil jsem palivák a dal tam tlakoměr, abych změřil palivo. Měl jsem to udělat jiank? Já mám z práce tlakoměr na který se dají připojit gumový hadice se sponou. Jak tedy změřit tlak na výstupu z čerpadla?

Od čerpadla mi vedou plastový trubičky až dopředu do motoru kde jsou přes spojku spojené gumovou hadicí, která pak jde přes filtr do rozdělovače. Odpoledne ty průměry změřím.

To čerpadlo máš na mysli, podávací v kostce vedle nádrže? Nebo chceš fotku toho v nádrži?

Jasně, chápu to, já to takhle už skoušel předtím že jsem ho nechal uvnitř a dávkoval jsem přes baterku, abych měl jistotu že není zalepenej.
Golf MK1 1.8 16v GTi

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od lister »

tak ještě jednou a naposled: potřebuješ změřit tlak v rozdělovači paliva, tzn odpojíš hadici která vede z rozdělovače k pátýmu vstřiku a místo ní na rozdělovač připojíš manometr s hadicí a 8mm okem na konci, měl bys naměřit 4,8-5,4 baru , stabilní bez oscilace, po vypnutí čerpadla klesne na cca 3 bary.
pak by bylo dobrý mít k manometru ještě hadici s 10mm okem a prodlouženej šroub M10x1
https://www.google.cz/search?q=double+b ... 40&bih=789" onclick="window.open(this.href);return false;
tak abys mohl na vstup do termoregulátoru připojit manometr spolu s hadicí od rozdělovače, tzn jeden prodlouženej šroub, 3 podložky, 2 oka.
am bys měl naměřit cca 1 bar u studenýho motoru až po 3,7 +- 0,1 bar u teplýho motoru, při akceleraci tlak na chvíli klesá o cca 0,5baru.
tenhle řídící tlak je naprosto zásadní pro start a chod studenýho motoru.


lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
George_Bekrs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 20.09.2018 10:40

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od George_Bekrs »

Dobře, seženu si tyhle věci a proměřim to.

Díky
Golf MK1 1.8 16v GTi

Uživatelský avatar
George_Bekrs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 20.09.2018 10:40

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od George_Bekrs »

Tak jsem se konečně dostal k autu a změřil ty tlaky.
Změřil jsem tlak z rozdělovače do 5 vstřiku, při zapnutém klíčku a následném startování je tlak 4,8 baru.
Sehnal jsem u prutokovej šroub s dvěma dírama na dvě oka a změřil tlak na vstupu do termoregulatoru, tlak byl přesně dle instrukcí. Začínal kolem 1,1 baru a stoupal, když se auto ohřívalo.
Co se mi ale potvrdili, je elektrika do 5 vstřiku. Vůbec to nechce chytat. V momente kdy odpojím konektor a od baterky dam šťávu tak se chytne okamžitě!
Musím podle schématu omrknout jak to je. Elektrikář mi to dle schématu zkusí zapojit. Může být špatné relé?
Golf MK1 1.8 16v GTi

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od lister »

není žádný relé (kromě relé čerpadla) který by mělo vliv na motor, pátej vstřik je spínanej teplotním-časovým spínačem - velký mosazný čidlo s hnědým konektorem pod rozdělovačem zapalování.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
George_Bekrs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 20.09.2018 10:40

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od George_Bekrs »

V tom případě, ho zitra vyndám a zkusím vyměit. Mě jen přijde divný že do něj nejde proud.
Golf MK1 1.8 16v GTi

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od lister »

když tam nejde proud, bude chyba někde jinde..
podle schématu má jít proud na svorku G teplotního časového spínače a na jeden pin pátého vstřiku, sice každý z jiného zdroje, ale oba jen a pouze v době kdy se točí startér.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
George_Bekrs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 20.09.2018 10:40

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od George_Bekrs »

Schéma mám už vytisknuté, tak půjdeme po kabelech.
To čidlo zkusím vyměnit. Jak je to s vodou? Musím ji kvůli čidlu vypustit?
Golf MK1 1.8 16v GTi

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od lister »

když budeš rychlej, tak ti pár deci vyteče. když budeš vodu vypouštět, taky budou nějaký ztráty, takže si nevybereš.

dokud tam nejde proud, nemá cenu laborovat se spínačem.. maximálně bych ho otestoval v autě. mezi svorkou G spínače a kostrou (hlavou motoru) bys měl naměřit pár ohmů (jednotky až desítky) to je topnej drát, mezi svorkou W a kostrou bys měl mít u studenýho motoru 0 ohmů a u motoru nad 35°C by nemělo být spojení mezi W a kostrou.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
George_Bekrs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 20.09.2018 10:40

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od George_Bekrs »

Dneska jsem ho alespoň dokládal z venku. Natřel podlahu a zítra vypustím a dám novou vodu, tak tam dám i to čidloObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Golf MK1 1.8 16v GTi

Uživatelský avatar
George_Bekrs
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 20.09.2018 10:40

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od George_Bekrs »

Tak po delší době opět nějaké zprávy. Auto už konečně za studena naskočí na otočení, drží i docela otáčky, i když než se ohřeje, tak je malinko rozháraný.
Snažím se teď přijít na to, proč když auto je ještě studené a snažím si přidat plyn, tak se zadusí a chcípne. Když je ohřáté tak jde krásně.
Rada?
Golf MK1 1.8 16v GTi

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od lister »

předstih seřízenej ? podle stroboskopu ne podle ucha..
bohatost nebo CO seřízený ? ve stanici měření emisí, ne podle čuchu..
řídící tlak změřenej ? pokles tlaku při otevření klapky je vidět ? viz video.

některý K-jetroniky používají podtlakovej spínač - 035133965 kterej při akceleraci obohacuje směs pomocí pátýho vstřiku, není problém tímto systémem vybavit motor i dodatečně.
https://www.google.cz/search?q=03513396 ... 40&bih=789" onclick="window.open(this.href);return false;

btw. u 30 let starýho motoru s pravěkou stříkačkou nečekej , že bude mít kulturu chodu jako moderní elektrickej vstřik :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
mbt11
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kosice, Slovakia

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od mbt11 »

Zdravím všetkých, mám podobný problém pri pridaní plného plynu ide motor akoby na tri válce. Je to 1,8 16v KR, regulačný tlak je pri ohriatom motore 3,8 bar, tlak na piatom vstrekovaci 5bar. Predzapal nastavený. Robí to odkedy som vymenil komplet rozdeľovac paliva. Sviecky a kable ok.
https://youtu.be/tPBPsRTZTnw" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá

Příspěvek od lister »

teplej řídící tlak 3,8 baru je v normě, ale při akceleraci by měl klesnout o cca 0,5baru (obohacení) dělá to ?
systémovej talk 5baru je OK, ale je stabilní i při akceleraci ? kdyby při akceleraci klesal je problém v dodávce paliva - filtr, čerpadlo..
vyndal bych vstřiky a zkontroloval kvalitu rozprášení a hlavně porovnal dodávaný množství paliva, nesmí být rozdíly mezi vstřikama.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“