problem - startovanie 1.8 16V (KR)

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

to co jsem popisoval ,není tlak paliva,ale řídící tlak ,ten působí proti zdvihu klapky váhy vzduchu, jím se vlastně řídí obohacení podle teploty motoru, když je motor studenej, je tlak nízkej a proto i malý množství vzduchu zvedne klapku víš a tím je vstřikováno víc paliva.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
palus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palus »

lister: diky moc za vysvetlenie, takze pozrieme sa aj nato a dufam, ze sa uz aspon trosku pohneme dopredu

Uživatelský avatar
LAX
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 24.02.2006 21:02

Náporový kotouč

Příspěvek od LAX »

Dle toho co zde popisujete,že je vše OK tlak v palivu je jiskra je a teplej chytí,tak se koukněte v jaké hloubce máte náporový kotouč.to je ten kovovej talíř co ovládá vstřik.Když je kotouč nízko motor blbě chytá,celkově je systém K-jetronic špatnej mě trvalo 3roky než jsem se to naučil abych věděl co jaká porucha znamená,pak jsem z 1.8 KR udělal 2.0 9A passat nejdřív K-jetronic a nakonec DIGIFANT přes 60tis km bez problémů to po K-Jetronicu v dnešní době nemůžeme chtít,není li v orig stavu.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

LAX: na něco jsi zapoměl - správná klidová poloha klapky je taková, že horní hrana klapky na straně rozdělovače paliva je na úrovni začátku kužele (protější strana klapky je níž)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
FError
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1425
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ash
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FError »

A nemáš ucpanej vejfuk?? :-D tohle to dělalo známýmu na favoritu -> prasklý těsnění pod hlavou, do vejfuku natekla voda a zamrzla -> ani po 5km rozthovýní nenaskočil.. později už jo, ale znělo to jako když jede na 2,5 válce... pak jsem to zjistil ;-)
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+

Uživatelský avatar
palus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palus »

LAX: ten kovovy tanier mi uz pre istotu vymienali, ale ziadna zmena (a dufam, ze ho tam dobre namontovali :) )

FError: ucpany vyfuk by som nemal mat, to by nerobil ze raz nastartuje a inokedy nie a cez ten vykend ked bolo zakurene v garazi by sa to roztopilo :lol: (aspon dufam)

stale cakam na to zmeranie riadiaceho tlaku co spominal lister

Uživatelský avatar
FError
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1425
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ash
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FError »

za kontrolu nic nedáš :-)
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+

Uživatelský avatar
vwtom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od vwtom »

2 lister: ja mám na klapě váhy nálepku a na ní je obrázek správné polohy. Hrana klapy na straně rozdělovače by podle něj měla být utopená 1,9mm pod začátkem kuželu (by mě zajímalo jak to změřím na desetiny). Je pravda, že když jsem měl klapu cca 2mm pod, tak to špatně startovalo za studena. Teď ji mám cca 0,5-1mm pod a už je to se starty lepší. Ještě bude někde moucha.
OT: Jinak kabely ke svíčkám jsou předělané na červenou měděnou klasiku a vše OK. Nejnížší cena na trhu 2100,-. Moje cena dorobdoma 30,- a 3 hodiny práce, takže díky listerovi za užitečnou radu a ušetřené peníze.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

vwtom : ty máš PL - KE-jetronic a tam je klapka cca ty 2mm pod hranou, nejpřesnější měření je pomocí mince nebo podložky (ono to nemusí být na desetiny), zvláštní je že když jsem měl klapku moc nízko já nechtělo to startovat teplý :?:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

No jak to tak ctu tak tak musim rict zlatej Digifant :P Teplej studenej - otocim a vrrr :wink:

Uživatelský avatar
palus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palus »

a ja ako to tu tak citam, tak dam este raz pre istotu prekontrolovat polohu toho naporovneho kotuca :lol:

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

kdyz uz tu probirate ty Ke-Jety a K-jety tak prej se delaly dva druhy Jetky, jedna prej mela bejt pro 16V a druha snad pro 8V, a rozdil je pry v nalepce, ktera je na klapce, jedna by mela byt zluta a druha cerna a kdyz se to vymeni, snad by to melo mit vliv na zvyseni vykonu motoru (myslim tim, kdyz se da 16V misto 8V)...nevim, je to pravda, nebo jsem si to spatne vysvetlil?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

majsha : ty voe, 1,3 ještě nejede, G60 se začíná s**t, tak co machruješ :wink:

palus : polohu klapky bys snad zvládl zkontrolovat sám

yeah : z toho co píšeš nejsem moc moudrej, ale je pravda že tvar kuželu váhy vzduchu má vliv na složení směsi - širokej úhel=chudá směs, a taky je pravda že jsou rozdělovače benzínu s různým průtokem....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

lister píše:majsha : ty voe, 1,3 ještě nejede, G60 se začíná s**t, tak co machruješ :wink:

palus : polohu klapky bys snad zvládl zkontrolovat sám

yeah : z toho co píšeš nejsem moc moudrej, ale je pravda že tvar kuželu váhy vzduchu má vliv na složení směsi - širokej úhel=chudá směs, a taky je pravda že jsou rozdělovače benzínu s různým průtokem....
1.3 uz jede :wink:

Na na Gcku byl jen bordel pod fajkou na svicce jak to dlouho stalo. Takze klidek... :evil:

Uživatelský avatar
vwtom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od vwtom »

YEAH: jen ti přileju můj postřeh, já mám přímo na klapce nálepku barvy žluté.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“