problem - startovanie 1.8 16V (KR)
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
to co jsem popisoval ,není tlak paliva,ale řídící tlak ,ten působí proti zdvihu klapky váhy vzduchu, jím se vlastně řídí obohacení podle teploty motoru, když je motor studenej, je tlak nízkej a proto i malý množství vzduchu zvedne klapku víš a tím je vstřikováno víc paliva.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- palus
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
- LAX
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Náporový kotouč
Dle toho co zde popisujete,že je vše OK tlak v palivu je jiskra je a teplej chytí,tak se koukněte v jaké hloubce máte náporový kotouč.to je ten kovovej talíř co ovládá vstřik.Když je kotouč nízko motor blbě chytá,celkově je systém K-jetronic špatnej mě trvalo 3roky než jsem se to naučil abych věděl co jaká porucha znamená,pak jsem z 1.8 KR udělal 2.0 9A passat nejdřív K-jetronic a nakonec DIGIFANT přes 60tis km bez problémů to po K-Jetronicu v dnešní době nemůžeme chtít,není li v orig stavu.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
LAX: na něco jsi zapoměl - správná klidová poloha klapky je taková, že horní hrana klapky na straně rozdělovače paliva je na úrovni začátku kužele (protější strana klapky je níž)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- FError
- VWagenista
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ash
- Kontaktovat uživatele:
A nemáš ucpanej vejfuk?? tohle to dělalo známýmu na favoritu -> prasklý těsnění pod hlavou, do vejfuku natekla voda a zamrzla -> ani po 5km rozthovýní nenaskočil.. později už jo, ale znělo to jako když jede na 2,5 válce... pak jsem to zjistil
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+
- palus
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
LAX: ten kovovy tanier mi uz pre istotu vymienali, ale ziadna zmena (a dufam, ze ho tam dobre namontovali )
FError: ucpany vyfuk by som nemal mat, to by nerobil ze raz nastartuje a inokedy nie a cez ten vykend ked bolo zakurene v garazi by sa to roztopilo (aspon dufam)
stale cakam na to zmeranie riadiaceho tlaku co spominal lister
FError: ucpany vyfuk by som nemal mat, to by nerobil ze raz nastartuje a inokedy nie a cez ten vykend ked bolo zakurene v garazi by sa to roztopilo (aspon dufam)
stale cakam na to zmeranie riadiaceho tlaku co spominal lister
- FError
- VWagenista
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ash
- Kontaktovat uživatele:
za kontrolu nic nedáš
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+
- vwtom
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Těšín
2 lister: ja mám na klapě váhy nálepku a na ní je obrázek správné polohy. Hrana klapy na straně rozdělovače by podle něj měla být utopená 1,9mm pod začátkem kuželu (by mě zajímalo jak to změřím na desetiny). Je pravda, že když jsem měl klapu cca 2mm pod, tak to špatně startovalo za studena. Teď ji mám cca 0,5-1mm pod a už je to se starty lepší. Ještě bude někde moucha.
OT: Jinak kabely ke svíčkám jsou předělané na červenou měděnou klasiku a vše OK. Nejnížší cena na trhu 2100,-. Moje cena dorobdoma 30,- a 3 hodiny práce, takže díky listerovi za užitečnou radu a ušetřené peníze.
OT: Jinak kabely ke svíčkám jsou předělané na červenou měděnou klasiku a vše OK. Nejnížší cena na trhu 2100,-. Moje cena dorobdoma 30,- a 3 hodiny práce, takže díky listerovi za užitečnou radu a ušetřené peníze.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
vwtom : ty máš PL - KE-jetronic a tam je klapka cca ty 2mm pod hranou, nejpřesnější měření je pomocí mince nebo podložky (ono to nemusí být na desetiny), zvláštní je že když jsem měl klapku moc nízko já nechtělo to startovat teplý
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- palus
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
kdyz uz tu probirate ty Ke-Jety a K-jety tak prej se delaly dva druhy Jetky, jedna prej mela bejt pro 16V a druha snad pro 8V, a rozdil je pry v nalepce, ktera je na klapce, jedna by mela byt zluta a druha cerna a kdyz se to vymeni, snad by to melo mit vliv na zvyseni vykonu motoru (myslim tim, kdyz se da 16V misto 8V)...nevim, je to pravda, nebo jsem si to spatne vysvetlil?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
majsha : ty voe, 1,3 ještě nejede, G60 se začíná s**t, tak co machruješ
palus : polohu klapky bys snad zvládl zkontrolovat sám
yeah : z toho co píšeš nejsem moc moudrej, ale je pravda že tvar kuželu váhy vzduchu má vliv na složení směsi - širokej úhel=chudá směs, a taky je pravda že jsou rozdělovače benzínu s různým průtokem....
palus : polohu klapky bys snad zvládl zkontrolovat sám
yeah : z toho co píšeš nejsem moc moudrej, ale je pravda že tvar kuželu váhy vzduchu má vliv na složení směsi - širokej úhel=chudá směs, a taky je pravda že jsou rozdělovače benzínu s různým průtokem....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
1.3 uz jedelister píše:majsha : ty voe, 1,3 ještě nejede, G60 se začíná s**t, tak co machruješ
palus : polohu klapky bys snad zvládl zkontrolovat sám
yeah : z toho co píšeš nejsem moc moudrej, ale je pravda že tvar kuželu váhy vzduchu má vliv na složení směsi - širokej úhel=chudá směs, a taky je pravda že jsou rozdělovače benzínu s různým průtokem....
Na na Gcku byl jen bordel pod fajkou na svicce jak to dlouho stalo. Takze klidek...