Problémy přetrvávají

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Problémy přetrvávají

Příspěvek od hospodskej »

Jen sem přeposílám moji debatu po SZ s listerem ohledně další fáze problémů na 16v PL. Kdyby jste někdo chtěl přihodit radu, směle do toho. Budu jen rád. :wink:

Hospy:
Ahoj. Prosím Tě, šrouby už mám utažený tak jak mají bejt, ale je tu jeden dalši problém. Nefungují vstřiky. Když jsem na to dnes koukal, tak problém bude asi někde v sání, nebo nevím kde, páč když klapce pomůžu ručně, tak není problém a vstřiky dávají jak zběsilý. Nevíš, co by to mohlo dělat? Musim na to ještě zejtra vlítnout a pořádně se podívat, jestli někde není prasklý sání, nebo něco podobnýho. Mohlo by to dělat to, že to přisává někde vzduch? Díky moc za odpověď. Hospy

Lister:
jasně, pokud motor přisává vzduch někde bokem ,a ne přes váhu , nezvedne se klapka váhy a rozdělovač paliva nepustí benzín ke vstřikům.

problémy při startu můžou být způsobený i špatnou klidovou polohou klapky - když je klapka moc nízko, nasávanej vzduch projde nad klapkou.
správná poloha je taková ,kdy je klapka blíž u rozdělovače cca 2 mm pod hranou kuželu.

jak přesně jsi zjistil že nejdou vstřiky ?

Hospy:
Vyndal jsem je a startoval s vyndanýma vstřikama a pozoroval, jestli podávají. A oni nepodávají.

Lister:
no a nesálo to falešnej vzduch dírama ve vložkách ve kterejch byly předtím vstřiky ? :wink:

Hospy:
Já jsem ale úd :D Jinak ale když je to zkompletovaný, tak i tak to nechytne a nevim proč. Benzín jsem tam dneska nalil z kanystra v domění, že je ho tam málo a furt nic. Jinak na klice to chycený nebude a dal jsem tam jinou naterku a otáčí to parádně. Měl ji vychcanou i kamarád. Ale ne a ne to chytit. Přitom zapojený je všechno tak jak má. Musim se na to zejtra ještě podívat a pořádně všechno zkontrolovat. Jak se dá zkontrolovat, jestli podávají vstřiky?

Lister:
proč to nechce chytnout ? hází jiskru ? je předstih aspoň trochu nastavenej - hází jiskru v HU ? nejsou přeházený zapalovací kabely ?
čerpadlo tlačí jak má ?

jak zkontrolovat vstřiky ? vytáhnout, nastrkat do skleniček, zapnout zapalování, pustit čerpadlo "na tvrdo" (drátem od baterky, nebo přemostěním relé), zvednout klapku. to už znáš. pak porovnat množství v jednotlivejch skleničkách.

Hospy:
Když otočím klíčkem do polohy před startováním, tak mi sepne asi tak na 1s čerpadlo a když jsem v té chvíli měl klapku přizvednutou, tak kostka podávala jako šílená. Měl jsem sundaný vstřiky z kostky, tak jsem to pozoroval na ní. Ještě to teda zkusim se vstřikama, je možný že jsou ucpaný. (nebo ne?) Musim zejtra projít to sání, jestli to někde něco nepřisává falešnýho a pak uvidim, každopádně zatim děkuji za rady.
Obrázek

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

Co hallův snímač? Na 2.0 16V (9A) mi kleknul a chovalo se to úplně stejně. Točil jak blázen co baterka dala, benzín smrděl z vejfuku a sem tam (když šli dráty kolem sebe) se chytil.

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

To je docela dost možný. Musim se na to mrknout. Byl nějákej labilní, když jsem to skládal a koukal na něj. Jinak co vlastně ovlivňuje?
Obrázek

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

No když jsem se bavil s Winklbauerem o vstřikáh tak prej musí mít nějakej protitlak ne ?

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

V sání musí být podtlak, aby přizvedával klapku a kostka dávala palivo. Nevim jakej myslíš protitlak.
Obrázek

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

Vstřiky stříkaj i za atmosférického tlaku :lol: , ten chlap mě fakt dostává :wink: .

Hallův snímač pod rozdělovačem určuje polohu vačky a tím pádem podle něj (+ klep čidlo/a + snímač na kabelu + poloha váhy + teplota motoru + spínač volnoběhu) ECU řídí zapalování. Takhle je to alespoň u 9A.

Na tohle pátrání by se ti hodil origo servisní manuál. Pohledej na webu, mám ho pro 9A a je to tam všechno vč. postupu a nastavovaných hodnot.

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

Tak já už fakt nevim. Dneska jsem měl rozdělaný sání a to je ok. Popraskaniny (trhlinky na želvě) jsem zalepil a furt nic. Jiskru hází, jen musim zkontrolovat teda jak a kde. Ono v jednom člověku se to moc dobře nedělá. Stejně si myslím, že tam palivo stále nejde. Když jsem odpojil vstřik od kostky a nechal ho v sání, tak z kostky nic neproudilo. Žádnej benzin.

Lister: Prosím Tě, odkud jsi? Měl by jsi někdy čas?
Obrázek

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

Jak vůbec vyndat hall?
Obrázek

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

Už vim :wink:
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“