Problémy přetrvávají
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Problémy přetrvávají
Jen sem přeposílám moji debatu po SZ s listerem ohledně další fáze problémů na 16v PL. Kdyby jste někdo chtěl přihodit radu, směle do toho. Budu jen rád.
Hospy:
Ahoj. Prosím Tě, šrouby už mám utažený tak jak mají bejt, ale je tu jeden dalši problém. Nefungují vstřiky. Když jsem na to dnes koukal, tak problém bude asi někde v sání, nebo nevím kde, páč když klapce pomůžu ručně, tak není problém a vstřiky dávají jak zběsilý. Nevíš, co by to mohlo dělat? Musim na to ještě zejtra vlítnout a pořádně se podívat, jestli někde není prasklý sání, nebo něco podobnýho. Mohlo by to dělat to, že to přisává někde vzduch? Díky moc za odpověď. Hospy
Lister:
jasně, pokud motor přisává vzduch někde bokem ,a ne přes váhu , nezvedne se klapka váhy a rozdělovač paliva nepustí benzín ke vstřikům.
problémy při startu můžou být způsobený i špatnou klidovou polohou klapky - když je klapka moc nízko, nasávanej vzduch projde nad klapkou.
správná poloha je taková ,kdy je klapka blíž u rozdělovače cca 2 mm pod hranou kuželu.
jak přesně jsi zjistil že nejdou vstřiky ?
Hospy:
Vyndal jsem je a startoval s vyndanýma vstřikama a pozoroval, jestli podávají. A oni nepodávají.
Lister:
no a nesálo to falešnej vzduch dírama ve vložkách ve kterejch byly předtím vstřiky ?
Hospy:
Já jsem ale úd Jinak ale když je to zkompletovaný, tak i tak to nechytne a nevim proč. Benzín jsem tam dneska nalil z kanystra v domění, že je ho tam málo a furt nic. Jinak na klice to chycený nebude a dal jsem tam jinou naterku a otáčí to parádně. Měl ji vychcanou i kamarád. Ale ne a ne to chytit. Přitom zapojený je všechno tak jak má. Musim se na to zejtra ještě podívat a pořádně všechno zkontrolovat. Jak se dá zkontrolovat, jestli podávají vstřiky?
Lister:
proč to nechce chytnout ? hází jiskru ? je předstih aspoň trochu nastavenej - hází jiskru v HU ? nejsou přeházený zapalovací kabely ?
čerpadlo tlačí jak má ?
jak zkontrolovat vstřiky ? vytáhnout, nastrkat do skleniček, zapnout zapalování, pustit čerpadlo "na tvrdo" (drátem od baterky, nebo přemostěním relé), zvednout klapku. to už znáš. pak porovnat množství v jednotlivejch skleničkách.
Hospy:
Když otočím klíčkem do polohy před startováním, tak mi sepne asi tak na 1s čerpadlo a když jsem v té chvíli měl klapku přizvednutou, tak kostka podávala jako šílená. Měl jsem sundaný vstřiky z kostky, tak jsem to pozoroval na ní. Ještě to teda zkusim se vstřikama, je možný že jsou ucpaný. (nebo ne?) Musim zejtra projít to sání, jestli to někde něco nepřisává falešnýho a pak uvidim, každopádně zatim děkuji za rady.
Hospy:
Ahoj. Prosím Tě, šrouby už mám utažený tak jak mají bejt, ale je tu jeden dalši problém. Nefungují vstřiky. Když jsem na to dnes koukal, tak problém bude asi někde v sání, nebo nevím kde, páč když klapce pomůžu ručně, tak není problém a vstřiky dávají jak zběsilý. Nevíš, co by to mohlo dělat? Musim na to ještě zejtra vlítnout a pořádně se podívat, jestli někde není prasklý sání, nebo něco podobnýho. Mohlo by to dělat to, že to přisává někde vzduch? Díky moc za odpověď. Hospy
Lister:
jasně, pokud motor přisává vzduch někde bokem ,a ne přes váhu , nezvedne se klapka váhy a rozdělovač paliva nepustí benzín ke vstřikům.
problémy při startu můžou být způsobený i špatnou klidovou polohou klapky - když je klapka moc nízko, nasávanej vzduch projde nad klapkou.
správná poloha je taková ,kdy je klapka blíž u rozdělovače cca 2 mm pod hranou kuželu.
jak přesně jsi zjistil že nejdou vstřiky ?
Hospy:
Vyndal jsem je a startoval s vyndanýma vstřikama a pozoroval, jestli podávají. A oni nepodávají.
Lister:
no a nesálo to falešnej vzduch dírama ve vložkách ve kterejch byly předtím vstřiky ?
Hospy:
Já jsem ale úd Jinak ale když je to zkompletovaný, tak i tak to nechytne a nevim proč. Benzín jsem tam dneska nalil z kanystra v domění, že je ho tam málo a furt nic. Jinak na klice to chycený nebude a dal jsem tam jinou naterku a otáčí to parádně. Měl ji vychcanou i kamarád. Ale ne a ne to chytit. Přitom zapojený je všechno tak jak má. Musim se na to zejtra ještě podívat a pořádně všechno zkontrolovat. Jak se dá zkontrolovat, jestli podávají vstřiky?
Lister:
proč to nechce chytnout ? hází jiskru ? je předstih aspoň trochu nastavenej - hází jiskru v HU ? nejsou přeházený zapalovací kabely ?
čerpadlo tlačí jak má ?
jak zkontrolovat vstřiky ? vytáhnout, nastrkat do skleniček, zapnout zapalování, pustit čerpadlo "na tvrdo" (drátem od baterky, nebo přemostěním relé), zvednout klapku. to už znáš. pak porovnat množství v jednotlivejch skleničkách.
Hospy:
Když otočím klíčkem do polohy před startováním, tak mi sepne asi tak na 1s čerpadlo a když jsem v té chvíli měl klapku přizvednutou, tak kostka podávala jako šílená. Měl jsem sundaný vstřiky z kostky, tak jsem to pozoroval na ní. Ještě to teda zkusim se vstřikama, je možný že jsou ucpaný. (nebo ne?) Musim zejtra projít to sání, jestli to někde něco nepřisává falešnýho a pak uvidim, každopádně zatim děkuji za rady.
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Suny
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Vstřiky stříkaj i za atmosférického tlaku , ten chlap mě fakt dostává .
Hallův snímač pod rozdělovačem určuje polohu vačky a tím pádem podle něj (+ klep čidlo/a + snímač na kabelu + poloha váhy + teplota motoru + spínač volnoběhu) ECU řídí zapalování. Takhle je to alespoň u 9A.
Na tohle pátrání by se ti hodil origo servisní manuál. Pohledej na webu, mám ho pro 9A a je to tam všechno vč. postupu a nastavovaných hodnot.
Hallův snímač pod rozdělovačem určuje polohu vačky a tím pádem podle něj (+ klep čidlo/a + snímač na kabelu + poloha váhy + teplota motoru + spínač volnoběhu) ECU řídí zapalování. Takhle je to alespoň u 9A.
Na tohle pátrání by se ti hodil origo servisní manuál. Pohledej na webu, mám ho pro 9A a je to tam všechno vč. postupu a nastavovaných hodnot.
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak já už fakt nevim. Dneska jsem měl rozdělaný sání a to je ok. Popraskaniny (trhlinky na želvě) jsem zalepil a furt nic. Jiskru hází, jen musim zkontrolovat teda jak a kde. Ono v jednom člověku se to moc dobře nedělá. Stejně si myslím, že tam palivo stále nejde. Když jsem odpojil vstřik od kostky a nechal ho v sání, tak z kostky nic neproudilo. Žádnej benzin.
Lister: Prosím Tě, odkud jsi? Měl by jsi někdy čas?
Lister: Prosím Tě, odkud jsi? Měl by jsi někdy čas?
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele: