PL - odvětrání skříně
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
PL - odvětrání skříně
Zajima me jestli nekdo nevi, do jake miry prochazi vzduch z odvetrani skrine do sani(jedna hadice vede ke vstrikovacum a nevim z jakeho duvodu). Muze mi to nekdo objasnit? Na vstrikach jsou prece 2 o krouzky, a tahle hadice muze brat (podtlak/pretlak???) jen z prostoru mezi tema gumovyma krouzkama, pokud jsem to dobre pochopil. Coz znamena, ze kdyz jsou krouzky ok neni tam ani pretlak, ani podtlak takze ta hadice je tam naprosto zbytecne ne? ... tak ji muzu zaslepit
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
z odvětrání bloku vede tlustá hadice k airboxu - za filtr (účelem je pravděpodobně udržovat filtr mastnej , a tenká hadice která je napojená do tý tlustý vede k ventilu studenýho staru, jakej je její význam netuším - rozpášení paliva vstřikovanýho VSS zajistí vzduch přicházející přes nastavovač volnoběhu.
vstřiky mají dva kroužky, do prostoru mezi kroužkama přichází vzduch hadicí napojenou na spodní díl sání mezi 1 a 2 válcem, na tý hadici je restriktor kterej omezuje množství vzduchu který tudy projde. a teď to hlavní - když se zavře škrtící klapka vzniká v sání velkej podtlak a motor nasává vzduch mezírkou mezi vstřikovacím ventilem a nerezovou čepičkou na jeho konci, tím dochází k lepšímu rozprášení paliva .
vstřiky mají dva kroužky, do prostoru mezi kroužkama přichází vzduch hadicí napojenou na spodní díl sání mezi 1 a 2 válcem, na tý hadici je restriktor kterej omezuje množství vzduchu který tudy projde. a teď to hlavní - když se zavře škrtící klapka vzniká v sání velkej podtlak a motor nasává vzduch mezírkou mezi vstřikovacím ventilem a nerezovou čepičkou na jeho konci, tím dochází k lepšímu rozprášení paliva .
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Ok, takze to vlastne znamena, ze to ovlivnuje spalovani jen na volnobeh Jestli teda zaslepim tu tenkou hadici, bude se na volnobeh hur rozprasovat benzin Resim to z toho duvodu, ze ty plastovy obaly vstrikovacu na mym motoru uz tak nejak neexistuji(asi uz hodne dlouho). Predpokladam ze to bude fungovat i s tou zaslepenou hadici, ale dojde k tomu co dela na volnobeh klasicky K-Jet - houpe se
Edit: trochu se mi to v hlave spojilo do jedne hadice(odvetrani skrine + podpora startu) Mimochodem - kdyz odpojim odvetrani skrine od boxu a posadim na to filtr, tak predpokladam ze motor nebude fungovat tak jak by mel Teda aspon tak to bylo u 8v
Edit: trochu se mi to v hlave spojilo do jedne hadice(odvetrani skrine + podpora startu) Mimochodem - kdyz odpojim odvetrani skrine od boxu a posadim na to filtr, tak predpokladam ze motor nebude fungovat tak jak by mel Teda aspon tak to bylo u 8v
Naposledy upravil(a) pov dne 13.03.2006 18:01, celkem upraveno 1 x.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
to chceš jako vyhodít ty bakelitový pouzdra vstříků (nebo jejich ostatky) a nechat jen ty mosazný ?
tak hlavně sundej ty nezez čepičky ze vstřiků ať tí nenapadají do válců
tak hlavně sundej ty nezez čepičky ze vstřiků ať tí nenapadají do válců
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
vrčet to bude, ale vstřiky budou moc rozkejvaný snad není takovej problém ty pouzdra sehnat , beztak budou stejný i v 8V
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
pov: Trošku tápu o čem se bavíte. A o jakým autě a typu motoru, ale co povidal lister o té tlusté hadici tak bych soudil že odvětráváním skříně myslíš asi odvětrávání vaček? Jestli je to ono co myslíš tak jsem četl na TF že prej to nasává přetlak v motoru a bordel a tohle všechno jde do sání aby se to nakonec spálilo v motoru. (prej z důvodu ekologie)
Ale jestli je to něco jinýho tak soráč za OT
Ale jestli je to něco jinýho tak soráč za OT
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Bavime se o 16V, to nema odvetrany ventilovy viko, ale blok motoru. Navic se tu jedna o K-Jetronic, takze sice leti ti bordel do sani, ale problem je v tom, ze vstrikovani pocita s tim, ze tam jde pretlak z te skrine... Odpoj to a zkus se projet. U elektroniky je to neco jinyho Tam se odvetrani da lehce odpojit a posadit misto toho filtr.Vecernicek píše:pov: Trošku tápu o čem se bavíte. A o jakým autě a typu motoru, ale co povidal lister o té tlusté hadici tak bych soudil že odvětráváním skříně myslíš asi odvětrávání vaček? Jestli je to ono co myslíš tak jsem četl na TF že prej to nasává přetlak v motoru a bordel a tohle všechno jde do sání aby se to nakonec spálilo v motoru. (prej z důvodu ekologie)
Ale jestli je to něco jinýho tak soráč za OT
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
to je přece jedno jestli je odvětrání motoru řešený přes blok nebo ventildekl, je to stejně propojený.
přetlak by tam být neměl ledaže by do skříně foukalo mezi pístníma kroužkama....
pov: jak s tím vstřikování počítá ? přece ta hadice odvětrání je napojená před váhou vzduchu, takže když místo odvětrání dáš na blok filtr (a výpary půjdou do atmosféry) tak si motor nasaje místo výparů z motoru víc čístýho vzduchu.
večerníček : co je to TF ?
přetlak by tam být neměl ledaže by do skříně foukalo mezi pístníma kroužkama....
pov: jak s tím vstřikování počítá ? přece ta hadice odvětrání je napojená před váhou vzduchu, takže když místo odvětrání dáš na blok filtr (a výpary půjdou do atmosféry) tak si motor nasaje místo výparů z motoru víc čístýho vzduchu.
večerníček : co je to TF ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Proste to mam vyzkouseny na x motorech s K-Jetem. Jakmile odpojis odvetrani (vika, bloku - to je fuk) tak motor vrci, jede, ale jakmile poradne slapnes na plyn tak je v <-> ... jestli znas jiny duvod toho proc to tak je, tak sem s nim. Az bude 16v vrcet, tak to taky zkusim, ale myslim ze to chodit nebude.lister píše:to je přece jedno jestli je odvětrání motoru řešený přes blok nebo ventildekl, je to stejně propojený.
přetlak by tam být neměl ledaže by do skříně foukalo mezi pístníma kroužkama....
pov: jak s tím vstřikování počítá ? přece ta hadice odvětrání je napojená před váhou vzduchu, takže když místo odvětrání dáš na blok filtr (a výpary půjdou do atmosféry) tak si motor nasaje místo výparů z motoru víc čístýho vzduchu.
večerníček : co je to TF ?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
tak to budu muset vyzkoušet
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
http://www.tuning-forum.org" target="_blank a nedelej tu reklamuVecernicek píše: TF= TuningForum.org