nechtel bych to tu rozebirat ale vse "visi" na reminku .. sou taci machri kteri maji na tachecu nalitany 180tis a jezdi s puvodnim reminkem.. zkus najezdit 180tis s puvodnim rozvodakem na jakymkoliv jinym motoru a uvidis co se stane.Reno píše:To Leeba:Ak by na tom nebolo nieco pravdy,tak by sa o tom tolko nehovorilo.. Netvrdim,ze ten motor je zly,len ten kompresor nema bohvieaku zivotnost.Preco potom menia G-cka za ine kompresory?No najme koli spolahlivosti...
celej problem tkvi v tom ze se rozstrikne Gcko protoze se potka..porad jeste dost lidi nevi ze je tam reminek co se ma kazdejch 30tis km menit a jeste vic je lidi co ani nevi ze se ma naky Gcko co maj v motoru nechat trosku zahrat... nekdo si rekne ze se o to musis porad starat... no .. vymena trva celkem 10minut a reminek vyjde na cca 200kc..tudiz zadna paleta za ten vykon.