Stále se něco děje. Po ohřátí skoro nejede! (16v PL)
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
hnědej konektor ,jak na čidle tak na kabelu má teplotní časovej spínač - ten ovládá 5tej vstřik, mosazná část toho čidla (šestihran) je cca2,5cm dlouhá.
bílej plast jak na čidle ,tak na kabelu mám na mým PL ,šestihran je cca 0,5cm
bílej plast jak na čidle ,tak na kabelu mám na mým PL ,šestihran je cca 0,5cm
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
nejlíp někde kde dělají emise, prostě hadici do výfuku a porovnávat obsah kyslíku a napští lambdy.
jinak ,jestli máš digitální multimetr, tak ho vem, nastav rozsah 0-200mA (miliampér), přestřihni jeden ze dvou kabelu k elektro-hydraulickýmu regulátoru (šedá krabka na rozdělovači paliva) multimetr zapoj mezi oba konce rozstřiženýho kabelu.
studenej motor, zapnutý zapalování - cca 20-30mA ,kdyby byly záporný hodnoty, přepóluj multimetr (přehoď kabely)
studenej start 120mA, postupně klesá na těch 20-30mA,
akcelerace za studena - krátkodobý zvýšení proudu o pár mA
tak jak se motor a hlavně lambda ohřívá, proud začíná kolísat, měl by se motat okolo 5mA, to je signál toho že lambda funguje.
jinak ,jestli máš digitální multimetr, tak ho vem, nastav rozsah 0-200mA (miliampér), přestřihni jeden ze dvou kabelu k elektro-hydraulickýmu regulátoru (šedá krabka na rozdělovači paliva) multimetr zapoj mezi oba konce rozstřiženýho kabelu.
studenej motor, zapnutý zapalování - cca 20-30mA ,kdyby byly záporný hodnoty, přepóluj multimetr (přehoď kabely)
studenej start 120mA, postupně klesá na těch 20-30mA,
akcelerace za studena - krátkodobý zvýšení proudu o pár mA
tak jak se motor a hlavně lambda ohřívá, proud začíná kolísat, měl by se motat okolo 5mA, to je signál toho že lambda funguje.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
tak vem 3 imbus a pro začátek povol ten šroubek na páce klapky váhy vzduchu (mezi rozdělovačem paliva a klapkou) o pár otáček..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
možný to je , ale u K/KE jetu nemají vstřiky absolutně žádnej vliv na množství vstřikovanýho paliva.
pak by se ještě mohlo stát že by šel benzín přes pátej vstřik, to by mohlo motor uchlastat, ale v tom případě bys snad ani nenastartoval, ale zkontroluj ho.
pak by se ještě mohlo stát že by šel benzín přes pátej vstřik, to by mohlo motor uchlastat, ale v tom případě bys snad ani nenastartoval, ale zkontroluj ho.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- tomprost0818
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- pikachuxxx
- Jezdec
- Příspěvky: 452
- Registrován: 24.02.2006 21:02