Stále se něco děje. Po ohřátí skoro nejede! (16v PL)

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

ja mam jak na pl tak na kr hnedy to teplotni cidlo..ale to je jedno..to rele na stabilizaci volnobehu je kde popripade foto nekdo nemate..nebo cislo..musim ho najit ve stary elektrice :?
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

hnědej konektor ,jak na čidle tak na kabelu má teplotní časovej spínač - ten ovládá 5tej vstřik, mosazná část toho čidla (šestihran) je cca2,5cm dlouhá.

bílej plast jak na čidle ,tak na kabelu mám na mým PL ,šestihran je cca 0,5cm
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

Přesně tak a ten bílej je blíž k tobě když stojíš naproti motoru = proti směru jízdy.
Obrázek

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

To Lister: Jak zkontrolovat správnou funkčnost lambdasondy?
Obrázek

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

nejlíp někde kde dělají emise, prostě hadici do výfuku a porovnávat obsah kyslíku a napští lambdy.

jinak ,jestli máš digitální multimetr, tak ho vem, nastav rozsah 0-200mA (miliampér), přestřihni jeden ze dvou kabelu k elektro-hydraulickýmu regulátoru (šedá krabka na rozdělovači paliva) multimetr zapoj mezi oba konce rozstřiženýho kabelu.

studenej motor, zapnutý zapalování - cca 20-30mA ,kdyby byly záporný hodnoty, přepóluj multimetr (přehoď kabely)

studenej start 120mA, postupně klesá na těch 20-30mA,

akcelerace za studena - krátkodobý zvýšení proudu o pár mA

tak jak se motor a hlavně lambda ohřívá, proud začíná kolísat, měl by se motat okolo 5mA, to je signál toho že lambda funguje.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

No, stříhat se mi teda zrovna moc nic nechce, ale co mám dělat :( Tak já to teda zkusim a zatim díky.
Obrázek

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

Tak dneska jsem měřil

předstih: OK

tlaky:
12-11-12-10

lambda:
za studena 70mA, za studena při startu 150mA a za teple jsem to ani neměřil

teplotní čidlo (bílý konektor na bílém čidle):
tam je odstřihnutej jeden káblik, takže je dá se říct odpojený
Obrázek

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

Jo ještě detail, ta směs bude asi fakt bohatá jako prase, protože po nastartování je garáž plná smradu hned (tak 5vteřin trvá, než se to tam zahalí bílým dýmem a je to cítit strašně benzínem, až se z toho dělá blbě)
Obrázek

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

tak vem 3 imbus a pro začátek povol ten šroubek na páce klapky váhy vzduchu (mezi rozdělovačem paliva a klapkou) o pár otáček..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

A není taky možný, že by mohl ukapávat jeden vstřik?
Obrázek

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

možný to je , ale u K/KE jetu nemají vstřiky absolutně žádnej vliv na množství vstřikovanýho paliva.
pak by se ještě mohlo stát že by šel benzín přes pátej vstřik, to by mohlo motor uchlastat, ale v tom případě bys snad ani nenastartoval, ale zkontroluj ho.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
tomprost0818
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od tomprost0818 »

presne toto iste robi aj mne na 1.3 vstrek........ale momentalne sa pracuje na striekani kasni.......dufam ze to potom rychlo opravym....a zaujimalo by ma ci sa da pripojit tento motor na pc som tam nenasiel pripojku

Uživatelský avatar
pikachuxxx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 452
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od pikachuxxx »

prijed s tim ke me a vyresime to

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“