Benzínový čerpadlo PL /KR

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Martin-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-VW »

lister píše:topný tělísko jsou ty 2bílý dráty s 2pólovým konektorem, jeden černej je signál.
odpor měř na kabelu k lambdě, napájení a kostru na kabelu od lambdy k ř.j.
Takže prosím poraď o5. Lambda skontrolovaná - je OK. Zkusil jsem přidat na bohatosti - zpelšilo se to tak,že za studena,už to nechcípne,ale stejně to nějaký čas drží strašně nízký otáčky,po několika minutách se to spraví. Ale ten největší problém je v tom,že to přestalo absolutně jed. Jak jsem přidal tu bohatost,tak to asi na to mělo negativní vliv. Vůbec to nejde do otáček a nechce to jed.Předtím jsem jel např. na 2. cca. 95KM/H,teď musím řadit 3. už při 60KM/H,aby mě motor nevyběhl z auta......a nejede to víc,jak 90.....strašně se to dusí,nejde za plynem..........
773 631 747

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

seš si jistej ,žes nenechal někde odpojenej nějakej konektor ? třeba tu lambdu nebo elektro-hydraulickej regulátor ?
protože tady to nastavování bohatosti má vliv tak na chod studenýho motoru nebo na volnoběh, ale u teplýho motoru v otáčkách nastavuje bohatost ř.j. ve spolupráci s lambdoua el-hydraulickým nastavovačem tlaku.

jinak jsi s ničím nedrbal ? rozdělovač, čidlo klepání ?

podtlaky jsou OK ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Martin-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-VW »

lister píše:seš si jistej ,žes nenechal někde odpojenej nějakej konektor ? třeba tu lambdu nebo elektro-hydraulickej regulátor ?
protože tady to nastavování bohatosti má vliv tak na chod studenýho motoru nebo na volnoběh, ale u teplýho motoru v otáčkách nastavuje bohatost ř.j. ve spolupráci s lambdoua el-hydraulickým nastavovačem tlaku.

jinak jsi s ničím nedrbal ? rozdělovač, čidlo klepání ?

podtlaky jsou OK ?
ne,s ničím jiným sem nehýbal.Předstih jsem nechal seřizovat pře 14 dny stroboskopem přesně,tkže ten je OK. S čidlem klepání jsem nic nedělal. A podtlaky jsou OK - nikde to nepřisává falešný vzduch..........
773 631 747

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

o koliks tomu přidal ? když se vrátíš k původní bohatosti, jede to líp ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Martin-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-VW »

lister píše:o koliks tomu přidal ? když se vrátíš k původní bohatosti, jede to líp ?
To je právě ten problém,že už nevím o kolik jsem s tím hnul,takže tu původní hodnotu budu teďka těžko ladit......... :cry:
773 631 747

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

ty nevíš jestli s to otočil o 1/2 nebo o 5 otáček ??

co čerpadlo dává dobrej tlak ? filtr není zanešenej ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“