Benzínový čerpadlo PL /KR
- Martin-VW
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Benzínový čerpadlo PL /KR
Zdravím. Mám takový dotaz. Měl jsem původně v autě KR,to bylo špatný,tak jsem pořídil golfíkovi PL-ko. Funguje celekem ok. Teď mě ale došla jedna věc. Na autě zůstala ta veliká pumpa co je pod autem z KR. Má to nan ěco zásadního vliv ? Slyšel jsem,že to ubírá na výkonu,když je pumpa za KR na PL motoru.........Díky za rady...............
773 631 747
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
PL (ke-jet) pracuje s trochu větším tlakem než KR (k-jet), ale to čerpadlo má v obou případech slušnou rezervu, takže není důvod ji měnit
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
no jasně, čerpadlo musí tlačit víc, aby mohl regulátor nastavit tlak tím, že část benzínu pustí zpět do nádrže
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Martin-VW
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
ok,díky........ještě bych potřeboval probrat jeden problém,co mám s golfíkem,ty by jsi mi určitě dokázal poradit..........nemáš náhodou ICQ.....bylo by to rychlejší probrat tam.........díky..........lister píše:PL (ke-jet) pracuje s trochu větším tlakem než KR (k-jet), ale to čerpadlo má v obou případech slušnou rezervu, takže není důvod ji měnit
773 631 747
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
ICQ nepoužívám, jestli ten problém není moc intimní tak ho prodiskutujeme veřejně
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Martin-VW
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
intimní rozhodně neni,jen by to bylo po ICQ rychlejší,ale v pohodě.lister píše:ICQ nepoužívám, jestli ten problém není moc intimní tak ho prodiskutujeme veřejně
Takže oč jde ?
Mám 16V PL,jak už bylo řečeno. Když je motor ůplně studený,tak ho normálně nastartuju. Motor v pohodě běží cca. 2 minuty,tak náhle začnou strašně kolísat otáčky a motor se občas i úplně zadusí.Když ho pak nastartuju,tak zase ty otáčky takhle blbnou. Buď ho musím chvíli držet pod plynem,aby se ohřál,nebo se během pár minut otáčky srovnají (až když je motor už částečně ohřáty - olej 50 stupňů.) Když je motor teplý,tak je to v pohodě,jde to bez problémů. Jedniné co mě napadlo,tak je ventil studenýho startu a čidlo,kterýho ovládá. Postupoval jsem polde chytrý klížky " jak na to". Od VSS jsem vypojil konektor,připojil kontrolní svítilnu - motor byl ůplně studený. Píšou,že by se měla svílitna rozsvítit na 1-8 sekund po spuštění motoru. Ale mě se rozsvítila pouze,během startování a když motor chytl,nesvítila.Pak jsem zkoušel napojit VSS trvalo na baterku - vstřikuje,taky chyba nebude. Takže prosím poraďtě,kde mám hledat závadu..................čím to může být,že za studena ty otáčky tak strašně kolísají............
773 631 747
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
jen nazačátek ,pro Majshu, tohle není důkaz nespolehlivosti 16V, je to problémek KE-jetu
martin: tenhle problém pozoruješ jen pokud nastartuješ a necháš motor běžet na volnoběh, kdybys hned jel neděje se nic mimořádnýho, je to tak ? protože takhle nějak tu funguje i u mě, kromě toho chcípání, mě to jen zhorší volnoběh.
trochu teorie :motor po startu dostává bohatší směs, čím nižší teplota tím bohatší, obohacení postupně klesá, zase podle teploty ten pokles trvá různě dlouho, v momentě kdy obohacení skončí ,je složení směsi závislý na tom co naměří váha vzduchu a hlavně na tom jak je nastavená (základní nastavení bohatosti - šroubkem na páce klapky) ,tohle základní nastavení je pak v provozu neustále dolaďovaný ř.j. podle toho co naměří lambdasonda.
problém nastane v okamžiku, kdy obohacení po staru skončí dřív než se ohřeje lambda a k tomu je základní nastavení bohatosti chudší.
řešení : zkus přidat na bohatosti (šroubkem mezi rozdělovačem paliva a klapkou - utáhnout 1/2 otáčky), zkontroluj vyhřívání lambdy
jinak funkce VSS, jaks ji popsal je OK
martin: tenhle problém pozoruješ jen pokud nastartuješ a necháš motor běžet na volnoběh, kdybys hned jel neděje se nic mimořádnýho, je to tak ? protože takhle nějak tu funguje i u mě, kromě toho chcípání, mě to jen zhorší volnoběh.
trochu teorie :motor po startu dostává bohatší směs, čím nižší teplota tím bohatší, obohacení postupně klesá, zase podle teploty ten pokles trvá různě dlouho, v momentě kdy obohacení skončí ,je složení směsi závislý na tom co naměří váha vzduchu a hlavně na tom jak je nastavená (základní nastavení bohatosti - šroubkem na páce klapky) ,tohle základní nastavení je pak v provozu neustále dolaďovaný ř.j. podle toho co naměří lambdasonda.
problém nastane v okamžiku, kdy obohacení po staru skončí dřív než se ohřeje lambda a k tomu je základní nastavení bohatosti chudší.
řešení : zkus přidat na bohatosti (šroubkem mezi rozdělovačem paliva a klapkou - utáhnout 1/2 otáčky), zkontroluj vyhřívání lambdy
jinak funkce VSS, jaks ji popsal je OK
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Martin-VW
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
ok,bohatost zkusím přidat,ale ten problém netrvá jen když auto stojí. Prostě když je studené,nastartuju a chi hned jed,tak ujedu már set metrů a auto začně cukat jako prase a vůbec nemá sílu,musím zastavit a počkat,že na volnoběh ohřeje,jinak neodjedu...........lister píše:jen nazačátek ,pro Majshu, tohle není důkaz nespolehlivosti 16V, je to problémek KE-jetu
martin: tenhle problém pozoruješ jen pokud nastartuješ a necháš motor běžet na volnoběh, kdybys hned jel neděje se nic mimořádnýho, je to tak ? protože takhle nějak tu funguje i u mě, kromě toho chcípání, mě to jen zhorší volnoběh.
trochu teorie :motor po startu dostává bohatší směs, čím nižší teplota tím bohatší, obohacení postupně klesá, zase podle teploty ten pokles trvá různě dlouho, v momentě kdy obohacení skončí ,je složení směsi závislý na tom co naměří váha vzduchu a hlavně na tom jak je nastavená (základní nastavení bohatosti - šroubkem na páce klapky) ,tohle základní nastavení je pak v provozu neustále dolaďovaný ř.j. podle toho co naměří lambdasonda.
problém nastane v okamžiku, kdy obohacení po staru skončí dřív než se ohřeje lambda a k tomu je základní nastavení bohatosti chudší.
řešení : zkus přidat na bohatosti (šroubkem mezi rozdělovačem paliva a klapkou - utáhnout 1/2 otáčky), zkontroluj vyhřívání lambdy
jinak funkce VSS, jaks ji popsal je OK
773 631 747
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
taky se podívej na tu lambdu, jestli funguje vyhřívání
odpor topnýho tělesa - 3-15ohmu, napájení ohřevu - dvoupólovej konektor na lambdě, jeden pin 12V při běžícím motoru, druhej kostra
odpor topnýho tělesa - 3-15ohmu, napájení ohřevu - dvoupólovej konektor na lambdě, jeden pin 12V při běžícím motoru, druhej kostra
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Martin-VW
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
dneska to chci všechno zkontrolovat,ale neni mě nějak jasný,jak změřit ten odpor topnýho tělíska ? To je ten samostatnej drát jak vede od lambdy ?lister píše:taky se podívej na tu lambdu, jestli funguje vyhřívání
odpor topnýho tělesa - 3-15ohmu, napájení ohřevu - dvoupólovej konektor na lambdě, jeden pin 12V při běžícím motoru, druhej kostra
773 631 747
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
topný tělísko jsou ty 2bílý dráty s 2pólovým konektorem, jeden černej je signál.
odpor měř na kabelu k lambdě, napájení a kostru na kabelu od lambdy k ř.j.
odpor měř na kabelu k lambdě, napájení a kostru na kabelu od lambdy k ř.j.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Martin-VW
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele: