O kolik snížit hlavu?

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
sekos
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1336
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

O kolik snížit hlavu?

Příspěvek od sekos »

o kolik můžu snížit hlavu na 1,6 55kw max a kolik by mi to přidalo na výkonu?
dík za odpovědi

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

ja osobne bych se na to uplne vykaslal maximalne zarovnat a spis koukat po jinejch upravach. 8) snizenim hlavy akorat zvysis kompresi a tudiz budou vic trpet krouzky a celkove spodek motoru a narust vykonu blizici se nule.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Příspěvek od anacixem »

Přesně jako Willdaa, snižování hlav byla moda na škodovkách a pak jim litaly kliky ven,ale ostatně na to ani nepotřebovali sníženou hlavu.

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

Nevidel bych to tak cerne, jezdili sme zavody s 1,8 a hlava byla snizena o 4 desetiny... Dostavalo to slusne zabrat a stejne sme s tim odjezdili 2 sezony a pak sel motor do Scirocca a jezdi vesele dal :lol:
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Příspěvek od anacixem »

O 4 desítky jsem hlavu zarovnával když byla ohlá. :D

Uživatelský avatar
sekos
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1336
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sekos »

Dík za rady jen když budu renovovat karbec celej ho vyhodim tak to vezmu rovnou s hlavou a trochu ji přebrosnu :lol: když už to bude rozdělany tak ať to stojí za to :roll:
ale golfici je jiná než 120 golfík něco vydrží

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

kamarade 4desetinky sou srovnani..ja mel 16v o0,9mm a nevim ser na to komprese se nehoni pres hlavu ale pistama..nehlede na to ze klika ti pujde sr*t.. :wink:
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Marus »

Takže o kolik maximálně "srovnat? Jak tady kdosi psal,na fáčko to bylo supr,ale u golfa?Proč by to mělo být jinčí :?:

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

pokud mas nacatej spodek rychle to odkurvis..pokud cekas ze to poznas tak taky zapomen..radsi poradne zabrus vently a dej si dohromady krouzky pokud ten motor mas na normalni jezdení..4 desetiny..copak vis kolikrat ta hlava byla rovnana??jak to chces poznat ta hlava ma min vysku do ktery muzes snizovat :wink:
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Marus »

Svým způsobem máš pravdu.Serie GX mě teď točí na nějakejch 6500ot.Škodovka dělala max 6000ot s vačkou 280 a snížením asi 1mm.Formuli z toho neudělám :lol:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“