jasny ale k tomu vedou 2 draty kostra a jeden bílo červenej odkad ten jen napíchnutejlister píše:teplota motoru, a k tomu aby se ohřev urychlil má kolem bimetalu smyčku z odporovýho drátu
kr za studena chytne chcípne
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
ten druhej je napájení, a to jde od relé palivovýho čerpadla
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
tak že pokud to chapu dobře tak do něj jde plus stale po nastartovaní motoru,,takže když to udělam jako to maš ty, vezmu relatko a píchu ho na čidlo mazaní tak by mi to mělo fachat,,lister píše:ten druhej je napájení, a to jde od relé palivovýho čerpadla
to je totiž ta 3jka golf co jsem do ní daval ventilera a ta eletrika je takova pochybna
a ještě jak poznam ze nefunguje??
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
chápeš to dobře, ale na mazání to napíchnout nemusíš, napoj to na ř.j. zapalování - pin 10, z něj jde drát (u PL červeno-žlutej) na relé čerpadla, tím drátem ř.j. relé ukostří.
ta moje ř.j to nedělá , ale jinak funguje, proto to napojení na tlak oleje...
jak poznat jestli funguje ? musíš měřit tlak (řídící tlak) v hadici mezi středem rozdělovače paliva a regulátorem řídícího tlaku.
ta moje ř.j to nedělá , ale jinak funguje, proto to napojení na tlak oleje...
jak poznat jestli funguje ? musíš měřit tlak (řídící tlak) v hadici mezi středem rozdělovače paliva a regulátorem řídícího tlaku.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
OPRAVENO
chyba byla v tlaku paliva,, ale v tom že tkal byl větší tím padem byl větší odpor pro vahu vzduchu a tím padem se za studena nechtěla otevřít, tedy i za tepla to nebylo ono,,
ale tek k tomu čím to bylo jak je rozdělovač paliva tak je do něj přívod benzínu a spatečka, a chyba byla v tom že při davaní motoru do auta jsem omylem vyměnil ty šrouby to se snimi připojují hadice na benzín takže na výtlaku jsem měl bez filtru a na spatečce do nadrže jsem měl ten šrou jak je vnem malej filtřík, on se asi ucpal a tím se stala ta chyba,,,že v systemu byl větší tlak, tot vše
jinak jsme udělal přeplnovanej motor
chyba byla v tlaku paliva,, ale v tom že tkal byl větší tím padem byl větší odpor pro vahu vzduchu a tím padem se za studena nechtěla otevřít, tedy i za tepla to nebylo ono,,
ale tek k tomu čím to bylo jak je rozdělovač paliva tak je do něj přívod benzínu a spatečka, a chyba byla v tom že při davaní motoru do auta jsem omylem vyměnil ty šrouby to se snimi připojují hadice na benzín takže na výtlaku jsem měl bez filtru a na spatečce do nadrže jsem měl ten šrou jak je vnem malej filtřík, on se asi ucpal a tím se stala ta chyba,,,že v systemu byl větší tlak, tot vše
jinak jsme udělal přeplnovanej motor