nakresy karburatoru (pro urceni typu)

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
fido-dido
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2000
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

nakresy karburatoru (pro urceni typu)

Příspěvek od fido-dido »

nakresy karburatoru (pro urceni typu)
Přílohy
Pierburg Solex 1B3
Pierburg Solex 1B3
Pierburg Solex 1B3.jpg (43.81 KiB) Zobrazeno 1882 x
Pierburg Solex 31P1C-7
Pierburg Solex 31P1C-7
Pierburg Solex 31P1C7.jpg (52.85 KiB) Zobrazeno 1888 x
WEBER 32TLA
WEBER 32TLA
WEBER 32TLA.jpg (45.21 KiB) Zobrazeno 1885 x
Pierburg Solex 2E3
Pierburg Solex 2E3
Pierburg Solex 2E3.jpg (47.31 KiB) Zobrazeno 1888 x
Pierburg Solex 2E2
Pierburg Solex 2E2
Pierburg Solex 2E2.jpg (45.55 KiB) Zobrazeno 1889 x
Pierburg 2EE
Pierburg 2EE
Pierburg 2EE.jpg (61.18 KiB) Zobrazeno 1890 x

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Parada tohle bych oznacil jako dulezite. :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Willdaa píše:Parada tohle bych oznacil jako dulezite. :wink:
spíš bych to zařadil do motorů :wink:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Lepsi by to bylo zvlast at to nikdo nemusi hledet ale je to v podstate jedno :D
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

dobrej nápad, ale jen tak pro úplnost ... co k tomu hodit i ty popisky? :)
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
fido-dido
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2000
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fido-dido »

boobika píše:dobrej nápad, ale jen tak pro úplnost ... co k tomu hodit i ty popisky? :)
bohuzel ty jsou v rustine :roll:

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

tak slovnik.seznam.cz >> rusko-český a jedem :lol: :lol:

dle libosti lze zapnout i ruskou klávesnici :P
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
fido-dido
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2000
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fido-dido »

:lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

Parada, hodne clubakum to urcite pomuze :) Jinak popisky si myslim ze nejsou nutny, ale jen tak cvicne by sis to moh prelozit :lol:
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

kluci nenaslo by se nekde k tomu i presny zapojeni podtlaku??

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

sice to není ideální, ale aspoň něco
Přílohy
podtlak.JPG
podtlak.JPG (26.15 KiB) Zobrazeno 1770 x
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

zkusim to zapojit i podle tohoto, ale myslim ze je to asi to same co mam nakreslene na kapote. A jeste otazecka, co je soucast 5 na karburatoru 2E3 a kam se zapojuje a kam se strka dratek od soucasti 26 na tom samem karburatoru

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

sice to moc neznám, ale myslím, že ta 26 bude od automatickýho sytiče.

5 bych tipnul tak na vypnutí paliva od určitých otáček a nesešlápnutém plynu.

ale nechci to tvrdit určitě - musel bych se kouknout do knížky.
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

26 bude nejspíš ovládání sytiče, který používá bimetal, proto má přípojky na vodní hadice a aby se přechod na normální směs urychlil, ma navíc i topný tělísko..taky jen tipuju :wink:

5 je elektro magnetickej ventil kterej uzavírá volnoběžnej kanál, tím brání samozápalům po vypnutí motoru..to náhodou vím jistě :D
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

a co by to znamenalo kdyby byly oba dva vypnuty, i ten sytic i ten el. mag. A kam je spravne napojit, podle popisu co jste napsali me napada to dat na klickem vypinatelnejch 12V

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“