Váha vzduchu GII KE-JET

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Váha vzduchu GII KE-JET

Příspěvek od Martin-VW »

Tak.Opět menší nesnáze s 16V. Jde o to.že motor nejdříve blbě chytl za studena,tak jsem přidal na váze vzduchu bohatost. Po té,chytal za studena OK,ale zase nešel do otáček,tak jsem to vrátil zpět a za čal testovat - přidat,ubrat tak,aby to bylo při všech režimech OK. Prolbém je v tom,že už před tím,než jsem do toho začal štourat to žralo jako tank (plaubní PC ukalovalo během jízdy i 50L/100) vím,že to dost často blbne,ale podle toho,co jsem natankoval a co jsem ujel,to tak skoro odpovídalo.

Takže jsem se dnes odhodlal k rozdělání váhy vzduchu.Jednu závadu jsem bez pochyby našel. Ten hlavní pístek,co přepouští palivo mezi komorama diferenčních ventilů je mírně "přidřený". NAšel jsem tem kousíček nějaké tkaniny a na pístku je vidět,že je z jedné stradu trošku vydřený. Takže dotaz zní: Může to být ta závada ? Že by ten pístek špatně těsnil a přepoštěl zbytečně moc paliva ?
773 631 747

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

může :?

zkus vytáhnout vstřiky, nastrkej je do skleniček, zapni zapalování, zapni čerpadlo, přizvedni klapku váhy a porovnej vstřikovaný množství od jednotlivejch vstřiků.

taky zkus měřit kolik mA tlačí ř.j. do elektro-hydraulickýho regulátoru. správný hodnoty a postup je popsanej v jiným tématu, bude někde navrchu, sme to řešili tenhle nebo minulej týden...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“