Problem s mazanim - G2 GTI PF 8v

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
diRk
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever MoraVWy
Kontaktovat uživatele:

Problem s mazanim - G2 GTI PF 8v

Příspěvek od diRk »

Mam podobnej problem jako peppa...

Kdyz sem koupil auto, nejel otackomer, pak mi tady Vlko poradil "fintu", jak ho sprovoznit, ale soucasne se sprovoznenim se rozblikala i kontrolka mazani oleje... Kdyz nastartuju motor, tak je klid, ale jakmile ujedu nakou tu vzdalenost, tak se kontrolka rozblika a bzuci... V JAK NA TO pisou, ze ta kontrolka nejak reaguje na otacky motoru a s nim spojeny tlak oleje... Ja osobne mam podezreni na cidla tlaku oleje... Je nejaka zaruka, ze kdyz je vymenim, nebude to delat?? :wink: od te doby co to blika sem najel uz cca 150 - 200 km a bez problemu a nevim kolik mel ten motor najeto este pred sprovoznenim te kontrolky a otackomeru... Zkuste poradit... Diky moc...
Audi A4 - Flat Fives (W12 monoblocks) | Audi Cabrio - OZ Futura | VW Golf GTI 20 Jahre - BBS RS722 | VW Golf GTI Edition One - BBS RS001

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

já nevidim spojitost mezi otackomerem a mezi cidlama tlaku oleje, leda by byla nekde prosvihnuta elektrika, anebo nekde na pojistkovnici, ci v budikach spatna kostra (pak se muze stat, ze si ten proud hleda cestu kudy to jde) mozna by taky mohl mit vliv stabilizator napeti na budikach...

to jsou ale pouze dohady...

Uživatelský avatar
diRk
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever MoraVWy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diRk »

No, v te chytre knizce JAK NA TO pisou, ze to olej dava ruznej tlak podle otacek, ta zlomova hranice je 2000 otacek... a ja mam prave pocit, ze to zacne blikat vesmes vzdycky kdyz ten motor trosku protocim... takze tu spojitost sem myslel takhle...
Audi A4 - Flat Fives (W12 monoblocks) | Audi Cabrio - OZ Futura | VW Golf GTI 20 Jahre - BBS RS722 | VW Golf GTI Edition One - BBS RS001

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

no a zkouknul jsi esi je tam dost oleje? nebo esi neni treba moc ridkej? jasneze maj vliv otacky...

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

Yeah píše:já nevidim spojitost mezi otackomerem a mezi cidlama tlaku oleje, leda by byla nekde prosvihnuta elektrika, anebo nekde na pojistkovnici, ci v budikach spatna kostra (pak se muze stat, ze si ten proud hleda cestu kudy to jde) mozna by taky mohl mit vliv stabilizator napeti na budikach...

to jsou ale pouze dohady...
tak todle se mi stalo na KRku
pípalo mi to podle otaček, a po dalších 50km mi odešla šala na ojnici :D
takže je možné že ti to nedrží tlak oleje, a nekam ti to utíka
stalo by za to zmřit tlak oleje

Uživatelský avatar
diRk
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever MoraVWy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diRk »

peppa píše:
Yeah píše:já nevidim spojitost mezi otackomerem a mezi cidlama tlaku oleje, leda by byla nekde prosvihnuta elektrika, anebo nekde na pojistkovnici, ci v budikach spatna kostra (pak se muze stat, ze si ten proud hleda cestu kudy to jde) mozna by taky mohl mit vliv stabilizator napeti na budikach...

to jsou ale pouze dohady...
tak todle se mi stalo na KRku
pípalo mi to podle otaček, a po dalších 50km mi odešla šala na ojnici :D
takže je možné že ti to nedrží tlak oleje, a nekam ti to utíka
stalo by za to zmřit tlak oleje
Jj, urcite bych to mohl nechat zmerit... :wink: Jde o to, ze jak mi nejel otackomer, tak mi nefungovala ani kontrolka mazani a teploty vody. Pak sem to zazracne rozchodil a od te doby to pipa (protoze to funguje). Takze kdovi jak dlouho uz predtim to melo duvod blikat... Ja uz sem s tim takhle najezdil 150 kilometru a pohoda, takze to spis bude planej poplach, uvidime... Kazdopadne nekde chyba bude.

Nevi nekdo jak zjistim, jestli je vadny cidlo??
Audi A4 - Flat Fives (W12 monoblocks) | Audi Cabrio - OZ Futura | VW Golf GTI 20 Jahre - BBS RS722 | VW Golf GTI Edition One - BBS RS001

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

co bylo s tím otáčkoměrem ? předpokládám že když nešel otáčkoměr ani signalizace nízkýho tlaku oleje, tak byl přerušenej signál od indukčky, tak mě napadá jestli ho někdo nepřerušil aby se zbavil pípání...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Adams
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1705
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Adams »

Me neco podobneho dela u 16V GTI PL.
Krom toho ze tam mam nejak podelanou elektriku.Treba kdyz zapku svetla tak se mi vypne podsviceni palubovky a nejde otackomer apod.
Taky mi sviti ta kontrolak mazani.Pritom auto bylo u znameho na dilne.Olej je novej,stav je v poradku,ujel jsem s tim asi 200 km a v pohode.
Akorat mi to zacalo nejak divne vrcet a obcas vibrovat ale tam bych problem hledal na vyfuku.

Uživatelský avatar
diRk
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever MoraVWy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diRk »

lister - je mozny ze to nekdo prede mnou schvalne prerusil, ale minulej majitel urcite ne, nevypadal na to... :wink: Kazdopadne na chlup stejnej problem s otackomerem, MFA a tema kontrolkama (=ze to nefunguje) ma i Davwe na svy E1 a mel ho i Vlko ze staryho klubu... Takze zas ze by bylo tolik lidi, co to schvalne odpojujou, to se mi nezda...

Pokud to nekdo odpojil uz predemnou, tak by je asi nepodstatna chyba, pze od doby co sem golfika koupil, uz sem na nema nalital 5000 km a motor bez problemu... Tezko rict. :cry:

Jinak asi taky budu mit nakou zamotanou elektriku, pze zpusob (kterej mi poradil Vlko), jakym sem to vsechno zprovoznil, je docela zajimavej a nahodnej... Viz foto.
Přílohy
Zprovozneni otackomeru - pomoci blede modryho dratu, z indukcky sem privedl proud na cidlo teploty oleje... Funguje ted vsechno krome teploty oleje na MFA...
Zprovozneni otackomeru - pomoci blede modryho dratu, z indukcky sem privedl proud na cidlo teploty oleje... Funguje ted vsechno krome teploty oleje na MFA...
golf 001.jpg (75.93 KiB) Zobrazeno 3109 x
Audi A4 - Flat Fives (W12 monoblocks) | Audi Cabrio - OZ Futura | VW Golf GTI 20 Jahre - BBS RS722 | VW Golf GTI Edition One - BBS RS001

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

než jsem zjistil že mam v prd, motor tak jsem to řešil tak že jsem to kabel od toho čidla vytahnul a strčil kam koli na kostru,,,a pípaní sklaplo,,,

ale ono to pískat ani nemohlo když ti nešli otačky to sí potom ten počitač co je v přístrojovce myslí že auto stojí todle jsem měl taky než jsem přišel na to jak zapojit otačkoměr, a pak začalo pískaní, sa blikaní, ono tam může bejt víc variant, chce to hledat,,změřil bych ten tlak pokud maš jak a né jako ja :oops: a pak bych to řešil

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davwe »

zajimavy je, ze mam stejnej problem jako Dirk, ale ja kdyz propojim ten volnej kontakt na indukcce, tak me to nic neudela :) divny... to mazani mi zlobi stejne uz nejakej cas a porad jezdim :) a to dostava docela otacky :)

btw mam doma jedny budiky na 8V, tak to schvalne zkusim prohodit, jestli to bude porad kravit.

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

mozna by nebylo od veci si prijit elektriku a podivat, esi tam neni nejakej bordel, v GII neni zase tak slozita...

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davwe »

zajimavy je, ze jsme tu na foru tri PF se stejnym problemem :)

Uživatelský avatar
diRk
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever MoraVWy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diRk »

Davwe - kdo je ten treti?? :wink:
Audi A4 - Flat Fives (W12 monoblocks) | Audi Cabrio - OZ Futura | VW Golf GTI 20 Jahre - BBS RS722 | VW Golf GTI Edition One - BBS RS001

Uživatelský avatar
martasekd
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martasekd »

Čus mam gti 16v PL a dělá mi to taky prvidelne jak se auti zahřeje, tak sem tam začne pípat olej. Byl jsem s tím kdesi v servisu a prej se špatný jedno ze 2 olej čidel,tak vyměním asi obě je to cca 600,-Kč/obě, tak uvidim. Olej mam novej a ujel jsem s tím už 3000 km

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“