Problem s mazanim - G2 GTI PF 8v
- diRk
- VWjunior
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sever MoraVWy
- Kontaktovat uživatele:
Problem s mazanim - G2 GTI PF 8v
Mam podobnej problem jako peppa...
Kdyz sem koupil auto, nejel otackomer, pak mi tady Vlko poradil "fintu", jak ho sprovoznit, ale soucasne se sprovoznenim se rozblikala i kontrolka mazani oleje... Kdyz nastartuju motor, tak je klid, ale jakmile ujedu nakou tu vzdalenost, tak se kontrolka rozblika a bzuci... V JAK NA TO pisou, ze ta kontrolka nejak reaguje na otacky motoru a s nim spojeny tlak oleje... Ja osobne mam podezreni na cidla tlaku oleje... Je nejaka zaruka, ze kdyz je vymenim, nebude to delat?? od te doby co to blika sem najel uz cca 150 - 200 km a bez problemu a nevim kolik mel ten motor najeto este pred sprovoznenim te kontrolky a otackomeru... Zkuste poradit... Diky moc...
Kdyz sem koupil auto, nejel otackomer, pak mi tady Vlko poradil "fintu", jak ho sprovoznit, ale soucasne se sprovoznenim se rozblikala i kontrolka mazani oleje... Kdyz nastartuju motor, tak je klid, ale jakmile ujedu nakou tu vzdalenost, tak se kontrolka rozblika a bzuci... V JAK NA TO pisou, ze ta kontrolka nejak reaguje na otacky motoru a s nim spojeny tlak oleje... Ja osobne mam podezreni na cidla tlaku oleje... Je nejaka zaruka, ze kdyz je vymenim, nebude to delat?? od te doby co to blika sem najel uz cca 150 - 200 km a bez problemu a nevim kolik mel ten motor najeto este pred sprovoznenim te kontrolky a otackomeru... Zkuste poradit... Diky moc...
Audi A4 - Flat Fives (W12 monoblocks) | Audi Cabrio - OZ Futura | VW Golf GTI 20 Jahre - BBS RS722 | VW Golf GTI Edition One - BBS RS001
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
já nevidim spojitost mezi otackomerem a mezi cidlama tlaku oleje, leda by byla nekde prosvihnuta elektrika, anebo nekde na pojistkovnici, ci v budikach spatna kostra (pak se muze stat, ze si ten proud hleda cestu kudy to jde) mozna by taky mohl mit vliv stabilizator napeti na budikach...
to jsou ale pouze dohady...
to jsou ale pouze dohady...
- diRk
- VWjunior
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sever MoraVWy
- Kontaktovat uživatele:
No, v te chytre knizce JAK NA TO pisou, ze to olej dava ruznej tlak podle otacek, ta zlomova hranice je 2000 otacek... a ja mam prave pocit, ze to zacne blikat vesmes vzdycky kdyz ten motor trosku protocim... takze tu spojitost sem myslel takhle...
Audi A4 - Flat Fives (W12 monoblocks) | Audi Cabrio - OZ Futura | VW Golf GTI 20 Jahre - BBS RS722 | VW Golf GTI Edition One - BBS RS001
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
tak todle se mi stalo na KRkuYeah píše:já nevidim spojitost mezi otackomerem a mezi cidlama tlaku oleje, leda by byla nekde prosvihnuta elektrika, anebo nekde na pojistkovnici, ci v budikach spatna kostra (pak se muze stat, ze si ten proud hleda cestu kudy to jde) mozna by taky mohl mit vliv stabilizator napeti na budikach...
to jsou ale pouze dohady...
pípalo mi to podle otaček, a po dalších 50km mi odešla šala na ojnici
takže je možné že ti to nedrží tlak oleje, a nekam ti to utíka
stalo by za to zmřit tlak oleje
- diRk
- VWjunior
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sever MoraVWy
- Kontaktovat uživatele:
Jj, urcite bych to mohl nechat zmerit... Jde o to, ze jak mi nejel otackomer, tak mi nefungovala ani kontrolka mazani a teploty vody. Pak sem to zazracne rozchodil a od te doby to pipa (protoze to funguje). Takze kdovi jak dlouho uz predtim to melo duvod blikat... Ja uz sem s tim takhle najezdil 150 kilometru a pohoda, takze to spis bude planej poplach, uvidime... Kazdopadne nekde chyba bude.peppa píše:tak todle se mi stalo na KRkuYeah píše:já nevidim spojitost mezi otackomerem a mezi cidlama tlaku oleje, leda by byla nekde prosvihnuta elektrika, anebo nekde na pojistkovnici, ci v budikach spatna kostra (pak se muze stat, ze si ten proud hleda cestu kudy to jde) mozna by taky mohl mit vliv stabilizator napeti na budikach...
to jsou ale pouze dohady...
pípalo mi to podle otaček, a po dalších 50km mi odešla šala na ojnici
takže je možné že ti to nedrží tlak oleje, a nekam ti to utíka
stalo by za to zmřit tlak oleje
Nevi nekdo jak zjistim, jestli je vadny cidlo??
Audi A4 - Flat Fives (W12 monoblocks) | Audi Cabrio - OZ Futura | VW Golf GTI 20 Jahre - BBS RS722 | VW Golf GTI Edition One - BBS RS001
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
co bylo s tím otáčkoměrem ? předpokládám že když nešel otáčkoměr ani signalizace nízkýho tlaku oleje, tak byl přerušenej signál od indukčky, tak mě napadá jestli ho někdo nepřerušil aby se zbavil pípání...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1705
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Me neco podobneho dela u 16V GTI PL.
Krom toho ze tam mam nejak podelanou elektriku.Treba kdyz zapku svetla tak se mi vypne podsviceni palubovky a nejde otackomer apod.
Taky mi sviti ta kontrolak mazani.Pritom auto bylo u znameho na dilne.Olej je novej,stav je v poradku,ujel jsem s tim asi 200 km a v pohode.
Akorat mi to zacalo nejak divne vrcet a obcas vibrovat ale tam bych problem hledal na vyfuku.
Krom toho ze tam mam nejak podelanou elektriku.Treba kdyz zapku svetla tak se mi vypne podsviceni palubovky a nejde otackomer apod.
Taky mi sviti ta kontrolak mazani.Pritom auto bylo u znameho na dilne.Olej je novej,stav je v poradku,ujel jsem s tim asi 200 km a v pohode.
Akorat mi to zacalo nejak divne vrcet a obcas vibrovat ale tam bych problem hledal na vyfuku.
- diRk
- VWjunior
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sever MoraVWy
- Kontaktovat uživatele:
lister - je mozny ze to nekdo prede mnou schvalne prerusil, ale minulej majitel urcite ne, nevypadal na to... Kazdopadne na chlup stejnej problem s otackomerem, MFA a tema kontrolkama (=ze to nefunguje) ma i Davwe na svy E1 a mel ho i Vlko ze staryho klubu... Takze zas ze by bylo tolik lidi, co to schvalne odpojujou, to se mi nezda...
Pokud to nekdo odpojil uz predemnou, tak by je asi nepodstatna chyba, pze od doby co sem golfika koupil, uz sem na nema nalital 5000 km a motor bez problemu... Tezko rict.
Jinak asi taky budu mit nakou zamotanou elektriku, pze zpusob (kterej mi poradil Vlko), jakym sem to vsechno zprovoznil, je docela zajimavej a nahodnej... Viz foto.
Pokud to nekdo odpojil uz predemnou, tak by je asi nepodstatna chyba, pze od doby co sem golfika koupil, uz sem na nema nalital 5000 km a motor bez problemu... Tezko rict.
Jinak asi taky budu mit nakou zamotanou elektriku, pze zpusob (kterej mi poradil Vlko), jakym sem to vsechno zprovoznil, je docela zajimavej a nahodnej... Viz foto.
- Přílohy
-
- Zprovozneni otackomeru - pomoci blede modryho dratu, z indukcky sem privedl proud na cidlo teploty oleje... Funguje ted vsechno krome teploty oleje na MFA...
- golf 001.jpg (75.93 KiB) Zobrazeno 3109 x
Audi A4 - Flat Fives (W12 monoblocks) | Audi Cabrio - OZ Futura | VW Golf GTI 20 Jahre - BBS RS722 | VW Golf GTI Edition One - BBS RS001
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
než jsem zjistil že mam v prd, motor tak jsem to řešil tak že jsem to kabel od toho čidla vytahnul a strčil kam koli na kostru,,,a pípaní sklaplo,,,
ale ono to pískat ani nemohlo když ti nešli otačky to sí potom ten počitač co je v přístrojovce myslí že auto stojí todle jsem měl taky než jsem přišel na to jak zapojit otačkoměr, a pak začalo pískaní, sa blikaní, ono tam může bejt víc variant, chce to hledat,,změřil bych ten tlak pokud maš jak a né jako ja a pak bych to řešil
ale ono to pískat ani nemohlo když ti nešli otačky to sí potom ten počitač co je v přístrojovce myslí že auto stojí todle jsem měl taky než jsem přišel na to jak zapojit otačkoměr, a pak začalo pískaní, sa blikaní, ono tam může bejt víc variant, chce to hledat,,změřil bych ten tlak pokud maš jak a né jako ja a pak bych to řešil
- Davwe
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
zajimavy je, ze mam stejnej problem jako Dirk, ale ja kdyz propojim ten volnej kontakt na indukcce, tak me to nic neudela divny... to mazani mi zlobi stejne uz nejakej cas a porad jezdim a to dostava docela otacky
btw mam doma jedny budiky na 8V, tak to schvalne zkusim prohodit, jestli to bude porad kravit.
btw mam doma jedny budiky na 8V, tak to schvalne zkusim prohodit, jestli to bude porad kravit.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- Davwe
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- diRk
- VWjunior
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sever MoraVWy
- Kontaktovat uživatele:
- martasekd
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele: