Zapojení: regulátor systémového tlaku

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Rad13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec

Zapojení: regulátor systémového tlaku

Příspěvek od Rad13 »

Mám Golfa II 1.8 GTi 16V PL a potřeboval bych zjistit jak mám napojit regulátor systémového tlaku. Mohli byste mi někdo zaslat fotky jak to tam má být? Díky.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

Obrázek

ty hadice jsou stejně tak ztvrdlý, že ti neumožnijou to zapojit jinam :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Rad13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Rad13 »

Díky. A kam jde ta pryžová?

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

před váhu vzduchu jestli myslíš tu nepopsanou jakoby směrem k nám. :wink:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

Rad13 píše:Díky. A kam jde ta pryžová?
to bych taky rád věděl :wink: já ji mám protaženou nad filtr, takže je v ní normální atmosferickej tlak, ale možná by tam měl být podtlak...nevím ,taky sem zvědavej co kdo napíše :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Rad13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Rad13 »

lister píše:
Rad13 píše:Díky. A kam jde ta pryžová?
to bych taky rád věděl :wink: já ji mám protaženou nad filtr, takže je v ní normální atmosferickej tlak, ale možná by tam měl být podtlak...nevím ,taky sem zvědavej co kdo napíše :wink:
Teď jsem se byl podívat na auto a přišel jsem na to kam patří ty prýžová hadička. Jak píše Vecerniček je to před váhou vzduchu. Ale zjistil jsem, že nemohu namontovat konce od regulátoru jak máš na obrázku. Nemám to tam kam dát a dokonce tam nemám ani ten konektor jako Ty. Skočím to ještě vyfotit a uvidíte sami, že je to nějaké divné. :?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

nemáš náhodou rozdělovač paliva z K-jetroniku ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Rad13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Rad13 »

Fotky až zítra. Fotit telefonem při baterce se nedá. :D

Uživatelský avatar
Rad13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Rad13 »

Teď jsem se byl podívat a mám K-jetronik. Co teď?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

třeba máš KR ani o tom nevíš :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Rad13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Rad13 »

I to je možné. Zítra to všechno nafotím a snad mi pomůžeš identifikovat mé vozidlo. :wink:

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

No lol :lol:

lister: Patří to mezi filtr a váhu vzduchu. Vlastně jsme rozdělávali kámošovu Jettu a ta měla na boku v podběhu takovou divnou bakulu vymodelovanou aby to sálo čistej vzduch. tudíž při seriovém zapojení airboxu do této bakule + různé spojovací rubky a ohyby, v tom airboxu by tím mohl vzniknout nějaký podtlak kterej měří ten regulátor a mělo to asi za účinek vyrovnání chyby měření tlaku nasávaného vzduchu ku tlaku vzduchu za váhou vzduchu.
aby jsi mě víc pochopil někdy se dělají zesilovače z tranzistorů do protifáze tak aby při různých tepelných hodnotách (při zatížení bez zatížení) měli stejný výkon a nezkreslovali. Jelikož při zahřívání a ochlazování součástek se mění přechodový odpor že ano. (tak to myslím teda já) :wink:
Naposledy upravil(a) Vecernicek dne 13.11.2006 21:41, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Vecerdo este jednou pomalu a srozumitelne tohle sem nepochopil ani v jednom pripade. 8O :?
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

OK... máš atmosférickej tlak 100kPa = 1bar (dejme tomu +/- autobus)
V té bakule jsou různý otvory a různě vymodelovaný a pak to jde přes dvě takový kolínečka do airboxu.
v airboxu je filtr (bavlněný sportovní nebo papírový)
celý tenhle mechanismus je jako brzda proudění vzduchu a při větších otáčkách motoru vznikne na tomto systému vlivem odporu úbytek třeba -0,1bar. tudíž tato hodnota jde do regulátoru a ten ji porovnává s hodnotou za váhou vzduchu třebas -0,2bar.

:?:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

jo takhle..dik ted uz rozumim. :) no ja sem podobny bakule,atd. videl ruzne na sani a to bylo na snizeni hlucnosti sani.tezko rict co to je. :)
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“