Zapojení: regulátor systémového tlaku
- Rad13
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Třinec
Zapojení: regulátor systémového tlaku
Mám Golfa II 1.8 GTi 16V PL a potřeboval bych zjistit jak mám napojit regulátor systémového tlaku. Mohli byste mi někdo zaslat fotky jak to tam má být? Díky.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
ty hadice jsou stejně tak ztvrdlý, že ti neumožnijou to zapojit jinam
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
to bych taky rád věděl já ji mám protaženou nad filtr, takže je v ní normální atmosferickej tlak, ale možná by tam měl být podtlak...nevím ,taky sem zvědavej co kdo napíšeRad13 píše:Díky. A kam jde ta pryžová?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Rad13
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Třinec
Teď jsem se byl podívat na auto a přišel jsem na to kam patří ty prýžová hadička. Jak píše Vecerniček je to před váhou vzduchu. Ale zjistil jsem, že nemohu namontovat konce od regulátoru jak máš na obrázku. Nemám to tam kam dát a dokonce tam nemám ani ten konektor jako Ty. Skočím to ještě vyfotit a uvidíte sami, že je to nějaké divné.lister píše:to bych taky rád věděl já ji mám protaženou nad filtr, takže je v ní normální atmosferickej tlak, ale možná by tam měl být podtlak...nevím ,taky sem zvědavej co kdo napíšeRad13 píše:Díky. A kam jde ta pryžová?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
nemáš náhodou rozdělovač paliva z K-jetroniku ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
třeba máš KR ani o tom nevíš
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
No lol
lister: Patří to mezi filtr a váhu vzduchu. Vlastně jsme rozdělávali kámošovu Jettu a ta měla na boku v podběhu takovou divnou bakulu vymodelovanou aby to sálo čistej vzduch. tudíž při seriovém zapojení airboxu do této bakule + různé spojovací rubky a ohyby, v tom airboxu by tím mohl vzniknout nějaký podtlak kterej měří ten regulátor a mělo to asi za účinek vyrovnání chyby měření tlaku nasávaného vzduchu ku tlaku vzduchu za váhou vzduchu.
aby jsi mě víc pochopil někdy se dělají zesilovače z tranzistorů do protifáze tak aby při různých tepelných hodnotách (při zatížení bez zatížení) měli stejný výkon a nezkreslovali. Jelikož při zahřívání a ochlazování součástek se mění přechodový odpor že ano. (tak to myslím teda já)
lister: Patří to mezi filtr a váhu vzduchu. Vlastně jsme rozdělávali kámošovu Jettu a ta měla na boku v podběhu takovou divnou bakulu vymodelovanou aby to sálo čistej vzduch. tudíž při seriovém zapojení airboxu do této bakule + různé spojovací rubky a ohyby, v tom airboxu by tím mohl vzniknout nějaký podtlak kterej měří ten regulátor a mělo to asi za účinek vyrovnání chyby měření tlaku nasávaného vzduchu ku tlaku vzduchu za váhou vzduchu.
aby jsi mě víc pochopil někdy se dělají zesilovače z tranzistorů do protifáze tak aby při různých tepelných hodnotách (při zatížení bez zatížení) měli stejný výkon a nezkreslovali. Jelikož při zahřívání a ochlazování součástek se mění přechodový odpor že ano. (tak to myslím teda já)
Naposledy upravil(a) Vecernicek dne 13.11.2006 21:41, celkem upraveno 1 x.
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
OK... máš atmosférickej tlak 100kPa = 1bar (dejme tomu +/- autobus)
V té bakule jsou různý otvory a různě vymodelovaný a pak to jde přes dvě takový kolínečka do airboxu.
v airboxu je filtr (bavlněný sportovní nebo papírový)
celý tenhle mechanismus je jako brzda proudění vzduchu a při větších otáčkách motoru vznikne na tomto systému vlivem odporu úbytek třeba -0,1bar. tudíž tato hodnota jde do regulátoru a ten ji porovnává s hodnotou za váhou vzduchu třebas -0,2bar.
už
V té bakule jsou různý otvory a různě vymodelovaný a pak to jde přes dvě takový kolínečka do airboxu.
v airboxu je filtr (bavlněný sportovní nebo papírový)
celý tenhle mechanismus je jako brzda proudění vzduchu a při větších otáčkách motoru vznikne na tomto systému vlivem odporu úbytek třeba -0,1bar. tudíž tato hodnota jde do regulátoru a ten ji porovnává s hodnotou za váhou vzduchu třebas -0,2bar.
už
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele: