Zapojení: regulátor systémového tlaku

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

jinak si myslim ze by ta hadicka mela bejt napojena na podtlak nekde na sani klidne i za vahou vzduchu jelikoz jenom pritahne pruzinku v regulatoru a pusti do soustavy vetsi tlak. :idea:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

Vecernicek píše:No lol :lol:

lister: Patří to mezi filtr a váhu vzduchu. Vlastně jsme rozdělávali kámošovu Jettu a ta měla na boku v podběhu takovou divnou bakulu vymodelovanou aby to sálo čistej vzduch. tudíž při seriovém zapojení airboxu do této bakule + různé spojovací rubky a ohyby, v tom airboxu by tím mohl vzniknout nějaký podtlak kterej měří ten regulátor a mělo to asi za účinek vyrovnání chyby měření tlaku nasávaného vzduchu ku tlaku vzduchu za váhou vzduchu.
aby jsi mě víc pochopil někdy se dělají zesilovače z tranzistorů do protifáze tak aby při různých tepelných hodnotách (při zatížení bez zatížení) měli stejný výkon a nezkreslovali. Jelikož při zahřívání a ochlazování součástek se mění přechodový odpor že ano. (tak to myslím teda já) :wink:
jasně, jasně, až po to "No lol :lol:" to chápu, dál tápu :wink:

mě šlo hlavně o to , jestli na tu membránu v regulátoru působí podtlak, tj. jestli je hadička napojená na sání za škrtící klapkou, nebo jestli je to napojený do filtrboxu nad filtr, prakticky jen proto aby do toho něco nepadlo..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

Willda : nechceme myslet, chceme vědět :wink:

tak jak to popisuješ to má nějakou logiku, u digifantu to tak je, ale u KE-jetu si tím nejsem jistej, třeba v etce není nakreslená žádná podtlaková hadice k regulátoru...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

to je mi jasny ze to musi bejt na beton. :wink: ale nedokazu si predstavit co by tam do toho regulatoru melo jit jinyho nez podtlak...tomu nerozumim digifantu jo ale tyhle K/KE-jetonic to de mimo me. :(
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Mrkni se na obrázek. Podle toho ce je výše napsaný, čím menší tlak v atmosféře tím větší tlak pouští dál a tím víc paliva příjde do válců. Ovšem myslím si stále že to je není na tlak v atmosféře ale na tlak těsně před váhou vzduchu.

A nebo jsem to pochopil obráceně a tudíž by to mohlo být tak že čím menší tlak v tom sání (kde to je napojený v tom airboxu) tím víc benzínu se vrací do nádrže

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Rad13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Rad13 »

Tak jsem si vyfotil motor a rád bych Vás požádal o Váš názor o jaký se jedná a zda tam patří ten regulátor. Díky.
Přílohy
Golf motor 001.jpg
Golf motor 001.jpg (48.95 KiB) Zobrazeno 944 x

Uživatelský avatar
Rad13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Rad13 »

Ještě detail.
Přílohy
Golf motor 002.jpg
Golf motor 002.jpg (76.61 KiB) Zobrazeno 943 x

Uživatelský avatar
mcmart
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 217
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kyjov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mcmart »

No podle me to nevypada jako nejaky domaci bast, takze bych zastavat nazor neni to nejaky mezi typ?

Uživatelský avatar
Rad13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Rad13 »

Podle zkušenosti z výměny několika věcí bych se vůbec nedivil, že se jedná o nějakou skládačku z několika typů. :?

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Tipuju KR ? Ale listr to bude vědět přesněji. Vidím tam 7 hadic. :wink:

Uživatelský avatar
Rad13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Rad13 »

To znamená, že mi je ten regulátor k ničemu, že?

Uživatelský avatar
Rad13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Rad13 »

Přidám ještě jednu fotku, snad Vám pomůže při identifikaci. :)
Přílohy
Golf motor 006.jpg
Golf motor 006.jpg (53.04 KiB) Zobrazeno 929 x

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

je to 16V a K-jetronikem, takže buď KR nebo PL překopaný na KR, hadice ke vstřikům jsou z 8V.

regulátor z KE-jetroniku je u tohodle motoru nepoužitelnej.

podívej se na ř.j. zapalování, jaký má číslo a barvu písma, taky se podívaj na označení váhy vzduchu a rozdělovače paliva (aby taky nebyli z 8V).
co typ motoru a číslo ,to je nečitelný ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Rad13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Rad13 »

Číslo motoru je nečitelné. :(
Na ty ostatní věci se podívám. Myslím si, že je to nějaký komplet ze všeho.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“