Zapojení: regulátor systémového tlaku
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
jasně, jasně, až po to "No lol " to chápu, dál tápuVecernicek píše:No lol
lister: Patří to mezi filtr a váhu vzduchu. Vlastně jsme rozdělávali kámošovu Jettu a ta měla na boku v podběhu takovou divnou bakulu vymodelovanou aby to sálo čistej vzduch. tudíž při seriovém zapojení airboxu do této bakule + různé spojovací rubky a ohyby, v tom airboxu by tím mohl vzniknout nějaký podtlak kterej měří ten regulátor a mělo to asi za účinek vyrovnání chyby měření tlaku nasávaného vzduchu ku tlaku vzduchu za váhou vzduchu.
aby jsi mě víc pochopil někdy se dělají zesilovače z tranzistorů do protifáze tak aby při různých tepelných hodnotách (při zatížení bez zatížení) měli stejný výkon a nezkreslovali. Jelikož při zahřívání a ochlazování součástek se mění přechodový odpor že ano. (tak to myslím teda já)
mě šlo hlavně o to , jestli na tu membránu v regulátoru působí podtlak, tj. jestli je hadička napojená na sání za škrtící klapkou, nebo jestli je to napojený do filtrboxu nad filtr, prakticky jen proto aby do toho něco nepadlo..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Willda : nechceme myslet, chceme vědět
tak jak to popisuješ to má nějakou logiku, u digifantu to tak je, ale u KE-jetu si tím nejsem jistej, třeba v etce není nakreslená žádná podtlaková hadice k regulátoru...
tak jak to popisuješ to má nějakou logiku, u digifantu to tak je, ale u KE-jetu si tím nejsem jistej, třeba v etce není nakreslená žádná podtlaková hadice k regulátoru...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Mrkni se na obrázek. Podle toho ce je výše napsaný, čím menší tlak v atmosféře tím větší tlak pouští dál a tím víc paliva příjde do válců. Ovšem myslím si stále že to je není na tlak v atmosféře ale na tlak těsně před váhou vzduchu.
A nebo jsem to pochopil obráceně a tudíž by to mohlo být tak že čím menší tlak v tom sání (kde to je napojený v tom airboxu) tím víc benzínu se vrací do nádrže
A nebo jsem to pochopil obráceně a tudíž by to mohlo být tak že čím menší tlak v tom sání (kde to je napojený v tom airboxu) tím víc benzínu se vrací do nádrže
- mcmart
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov
- Kontaktovat uživatele:
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
je to 16V a K-jetronikem, takže buď KR nebo PL překopaný na KR, hadice ke vstřikům jsou z 8V.
regulátor z KE-jetroniku je u tohodle motoru nepoužitelnej.
podívej se na ř.j. zapalování, jaký má číslo a barvu písma, taky se podívaj na označení váhy vzduchu a rozdělovače paliva (aby taky nebyli z 8V).
co typ motoru a číslo ,to je nečitelný ?
regulátor z KE-jetroniku je u tohodle motoru nepoužitelnej.
podívej se na ř.j. zapalování, jaký má číslo a barvu písma, taky se podívaj na označení váhy vzduchu a rozdělovače paliva (aby taky nebyli z 8V).
co typ motoru a číslo ,to je nečitelný ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..