jo,ten přaklad z polštiny od smyka mám,ale to je dosti složitý. Právě proto teď začínám schánět a zjišťovat ceny ohledně těch koomponentů z seat ADL 1,8 16V. Aby s tím bylo co nejmín práce.......a hlavně by to tomu motoru asi taky nejlíp sedlo,protože je to taky z 16V. Dělat to podle toho polskýho návodu se mi moc nezdá,protože se tam používají věci (vč. ŘJ) z 8V a to si myslím,že by nemuselo dělat dobrotu......jarys píše:ja vim ale smyk ti asi ten navod posilal ne? je stim docela prcaní ale uz sem to videl..i jel..prijde mi ze ten motor pak jede vic od spoda a vyrovnanejc chybí ten nákop..je to spolehlivejsi asi ..nevim..a muzes dat konus
GII 16V Digifant
- Martin-VW
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
773 631 747
- Martin-VW
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
pokud dotáhnu do konce přestavbu na digifant a bude to bez problémový,tak to neprodám ani za nicjarys píše:aha me se taky posrala davalo nechodilo mi z5 do nadrze palivo a vse to tlacilo do motoru a na filtr.. pokud mas pl tak vaha z gx by mela udajne fungovat 100%taky sem chtel predelavat na pl nakonec sem se na to vybod..a udelal k-jet..jinak pokud to auto prodavas ma to cenu??
773 631 747
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- Martin-VW
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
- hugo
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodoninsko
No mnohem spolehlivejsi je to kazdopadne, nicmene lip jak Jetka to nejede. Ja mam ale ten motor dost vylitany a taky mam puvodni palivove cerpadlo z motoru PB GTI 8V.A jak ten motor s těmahle komponentama potom jede ? Jede to líp,než v KE-Jet. nebo hůř ? Je mi jasný,že by to mělo být o odst spolehlivější,ale zajímají mě potom jízdní vlastnosti,jaké to má..........
Ten ADL ma 95kW/6000 a 162Nm/4000
PL ma 95kW/5800 a 168Nm/4250
Jde tam carovat se sanim, coz je Jetky problem. Dalsi velka vyhoda je, ze to de pichnout na VAG
Ja jsem tam dal z te Cordoby komplet motor s prevodovkou, budiky (jsou stejne jako u GIII jen s cervenym podsvetlenim a mam GIII palubovku), elektriku jednoduse vymenil, pasovalo mi tam i komplet servo rizeni...
- Martin-VW
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
hugo píše:No mnohem spolehlivejsi je to kazdopadne, nicmene lip jak Jetka to nejede. Ja mam ale ten motor dost vylitany a taky mam puvodni palivove cerpadlo z motoru PB GTI 8V.A jak ten motor s těmahle komponentama potom jede ? Jede to líp,než v KE-Jet. nebo hůř ? Je mi jasný,že by to mělo být o odst spolehlivější,ale zajímají mě potom jízdní vlastnosti,jaké to má..........
Ten ADL ma 95kW/6000 a 162Nm/4000
PL ma 95kW/5800 a 168Nm/4250
Jde tam carovat se sanim, coz je Jetky problem. Dalsi velka vyhoda je, ze to de pichnout na VAG
Ja jsem tam dal z te Cordoby komplet motor s prevodovkou, budiky (jsou stejne jako u GIII jen s cervenym podsvetlenim a mam GIII palubovku), elektriku jednoduse vymenil, pasovalo mi tam i komplet servo rizeni...
Takže vlastně ty nemůžeš úplně porovnat,jak to jede,když máš ten motor vylítanej. A jak s tím čerpadlem ? Co je lepší ? Nechat tam původvní 16V ? Nebo tam dát 8V ? Přece pokud je to digifant,tak by tam mělo stačit (co se tlaku paliva týká) z Gti 8V - jak píšeš např. z PB......nebo PF...........
773 631 747
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
hugo má možná motor vylítanej, ale ty údaje co napsal si nevycucal z prstu, z těch údajů jasně vyplívá že 16v s digifantem je už z výroby o malej kousek slabší.
co se týká čerpadla, v tom nevidím problém, digifant spotřebuje nějakejch 10 litrů na 100km při tlaku 2,5 - 3 baru, (při 120km/h = 10 litrů za 1/2hod) čerpadlo 16v dává 1,5 litru za minutu při tlaku cca 7 bar (90 litrů za hoďku) to by snad mohlo stačit
co se týká čerpadla, v tom nevidím problém, digifant spotřebuje nějakejch 10 litrů na 100km při tlaku 2,5 - 3 baru, (při 120km/h = 10 litrů za 1/2hod) čerpadlo 16v dává 1,5 litru za minutu při tlaku cca 7 bar (90 litrů za hoďku) to by snad mohlo stačit
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jo ... a G60 je z vyroby o hooodne vetsi kousek vykonejsi jak kroutakem tak vykonem ale holt ... ventilery zkratka jedou lip ja se dorvu .. fakt ... JOKElister píše:hugo má možná motor vylítanej, ale ty údaje co napsal si nevycucal z prstu, z těch údajů jasně vyplívá že 16v s digifantem je už z výroby o malej kousek slabší.
co se týká čerpadla, v tom nevidím problém, digifant spotřebuje nějakejch 10 litrů na 100km při tlaku 2,5 - 3 baru, (při 120km/h = 10 litrů za 1/2hod) čerpadlo 16v dává 1,5 litru za minutu při tlaku cca 7 bar (90 litrů za hoďku) to by snad mohlo stačit
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
LeeBo sem tě považoval za inteligenta, ale teď seš jak Majsha II , to musíte všechny témata zasírat těma blábolama
přece tady nikdo nezpochybňuje to že G60 má větší výkon a kroutící moment, ale sám musíš uznat že G-dmychadlo je nejproblémovější součástka jaká kdy byla v jakýmkoliv autě na světě, podle mě je férový na to upozornit potencionální zájemce o G60, protože ne každej chce auto na to aby do něj nasypal všechny prachy a pak se bál jezdit, pro takový lidi je zde alternativa - 16V sice nemá 225Nm ale pořád je to nadprůměrný svezení.
a vůbec ,tady se řeší něco jinýho...
přece tady nikdo nezpochybňuje to že G60 má větší výkon a kroutící moment, ale sám musíš uznat že G-dmychadlo je nejproblémovější součástka jaká kdy byla v jakýmkoliv autě na světě, podle mě je férový na to upozornit potencionální zájemce o G60, protože ne každej chce auto na to aby do něj nasypal všechny prachy a pak se bál jezdit, pro takový lidi je zde alternativa - 16V sice nemá 225Nm ale pořád je to nadprůměrný svezení.
a vůbec ,tady se řeší něco jinýho...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jo dyt jo .. me nenapadlo ze se toho tentokrat tak diplomaticky ujmeslister píše:LeeBo sem tě považoval za inteligenta, ale teď seš jak Majsha II , to musíte všechny témata zasírat těma blábolama
přece tady nikdo nezpochybňuje to že G60 má větší výkon a kroutící moment, ale sám musíš uznat že G-dmychadlo je nejproblémovější součástka jaká kdy byla v jakýmkoliv autě na světě, podle mě je férový na to upozornit potencionální zájemce o G60, protože ne každej chce auto na to aby do něj nasypal všechny prachy a pak se bál jezdit, pro takový lidi je zde alternativa - 16V sice nemá 225Nm ale pořád je to nadprůměrný svezení.
a vůbec ,tady se řeší něco jinýho...
sory vsem za OT ale musel sem vam to ventileri taky jednou poplatit... vim ze je to porad jeste OT ale vsim sis ze "mi" nehanime ventilery ale obhajujem G60? a "vy" rovnou plivete na G60... dobry ne ... ale to sem nepatri .. vazne uznavam ze to nebylo na miste a beru zpet.. resi se tu neco uplne jineho..
- hugo
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodoninsko
No vylitanej, mam najeto cca 265.000km, tlaky zmerene nemam. Vetsi omezeni jak to cerpadlo je puvodni vyfuk z 8VTakže vlastně ty nemůžeš úplně porovnat,jak to jede,když máš ten motor vylítanej. A jak s tím čerpadlem ? Co je lepší ? Nechat tam původvní 16V ? Nebo tam dát 8V ? Přece pokud je to digifant,tak by tam mělo stačit (co se tlaku paliva týká) z Gti 8V - jak píšeš např. z PB......nebo PF...........
To origo cerpadlo z ADL mam doma, ale neni cas ho tam bastlit. Ale udajne ma davat vyssi tlak jak 3bary (Digifant u 8V PF/PB). S autem jezdi moje manzelka stylem - radim max kolem 2500ot, dodrzuju predpisy..., takze nemam potrebu z toho tahat maximum. Ja jsem samo rad, ze jezdi opatrne
- mcmart
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov
- Kontaktovat uživatele:
Musim, rict, ze uz je to nejaky patek co me vezl Hugo domu.Ale jede mu to fakt pekne.hugo píše:No vylitanej, mam najeto cca 265.000km, tlaky zmerene nemam. Vetsi omezeni jak to cerpadlo je puvodni vyfuk z 8VTakže vlastně ty nemůžeš úplně porovnat,jak to jede,když máš ten motor vylítanej. A jak s tím čerpadlem ? Co je lepší ? Nechat tam původvní 16V ? Nebo tam dát 8V ? Přece pokud je to digifant,tak by tam mělo stačit (co se tlaku paliva týká) z Gti 8V - jak píšeš např. z PB......nebo PF...........
To origo cerpadlo z ADL mam doma, ale neni cas ho tam bastlit. Ale udajne ma davat vyssi tlak jak 3bary (Digifant u 8V PF/PB). S autem jezdi moje manzelka stylem - radim max kolem 2500ot, dodrzuju predpisy..., takze nemam potrebu z toho tahat maximum. Ja jsem samo rad, ze jezdi opatrne