GII 16V Digifant

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Martin-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-VW »

jarys píše:ja vim ale smyk ti asi ten navod posilal ne? je stim docela prcaní ale uz sem to videl..i jel..prijde mi ze ten motor pak jede vic od spoda a vyrovnanejc chybí ten nákop..je to spolehlivejsi asi ..nevim..a muzes dat konus :lol:
jo,ten přaklad z polštiny od smyka mám,ale to je dosti složitý. Právě proto teď začínám schánět a zjišťovat ceny ohledně těch koomponentů z seat ADL 1,8 16V. Aby s tím bylo co nejmín práce.......a hlavně by to tomu motoru asi taky nejlíp sedlo,protože je to taky z 16V. Dělat to podle toho polskýho návodu se mi moc nezdá,protože se tam používají věci (vč. ŘJ) z 8V a to si myslím,že by nemuselo dělat dobrotu...... :roll:
773 631 747

Uživatelský avatar
Martin-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-VW »

jarys píše:aha me se taky posrala davalo nechodilo mi z5 do nadrze palivo a vse to tlacilo do motoru a na filtr.. :cry: pokud mas pl tak vaha z gx by mela udajne fungovat 100%taky sem chtel predelavat na pl nakonec sem se na to vybod..a udelal k-jet..jinak pokud to auto prodavas ma to cenu??
pokud dotáhnu do konce přestavbu na digifant a bude to bez problémový,tak to neprodám ani za nic :lol: :twisted:
773 631 747

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

no znam pokud by mel nikdo zaplatit tu energii vrazenou do auta je 200litru malo co?? :lol:
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
Martin-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-VW »

jarys píše:no znam pokud by mel nikdo zaplatit tu energii vrazenou do auta je 200litru malo co?? :lol:
na 200litrech zatím nejsem,ale už je toho docela dost :roll: :idea:
773 631 747

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

SpeedyJ píše:
hugo píše:Nema vahu vzduchu :!:
ma MAP sensor v ridici jednotce jako ABF a G60, ze?
No ale ABF ma vahu vzduchu ne :idea: :?:

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

A jak ten motor s těmahle komponentama potom jede ? Jede to líp,než v KE-Jet. nebo hůř ? Je mi jasný,že by to mělo být o odst spolehlivější,ale zajímají mě potom jízdní vlastnosti,jaké to má.......... 8)
No mnohem spolehlivejsi je to kazdopadne, nicmene lip jak Jetka to nejede. Ja mam ale ten motor dost vylitany a taky mam puvodni palivove cerpadlo z motoru PB GTI 8V.
Ten ADL ma 95kW/6000 a 162Nm/4000
PL ma 95kW/5800 a 168Nm/4250

Jde tam carovat se sanim, coz je Jetky problem. Dalsi velka vyhoda je, ze to de pichnout na VAG 8)
Ja jsem tam dal z te Cordoby komplet motor s prevodovkou, budiky (jsou stejne jako u GIII jen s cervenym podsvetlenim a mam GIII palubovku), elektriku jednoduse vymenil, pasovalo mi tam i komplet servo rizeni...

Uživatelský avatar
Martin-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Žďáru nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-VW »

hugo píše:
A jak ten motor s těmahle komponentama potom jede ? Jede to líp,než v KE-Jet. nebo hůř ? Je mi jasný,že by to mělo být o odst spolehlivější,ale zajímají mě potom jízdní vlastnosti,jaké to má.......... 8)
No mnohem spolehlivejsi je to kazdopadne, nicmene lip jak Jetka to nejede. Ja mam ale ten motor dost vylitany a taky mam puvodni palivove cerpadlo z motoru PB GTI 8V.
Ten ADL ma 95kW/6000 a 162Nm/4000
PL ma 95kW/5800 a 168Nm/4250

Jde tam carovat se sanim, coz je Jetky problem. Dalsi velka vyhoda je, ze to de pichnout na VAG 8)
Ja jsem tam dal z te Cordoby komplet motor s prevodovkou, budiky (jsou stejne jako u GIII jen s cervenym podsvetlenim a mam GIII palubovku), elektriku jednoduse vymenil, pasovalo mi tam i komplet servo rizeni...

Takže vlastně ty nemůžeš úplně porovnat,jak to jede,když máš ten motor vylítanej. A jak s tím čerpadlem ? Co je lepší ? Nechat tam původvní 16V ? Nebo tam dát 8V ? Přece pokud je to digifant,tak by tam mělo stačit (co se tlaku paliva týká) z Gti 8V - jak píšeš např. z PB......nebo PF...........
773 631 747

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

hugo má možná motor vylítanej, ale ty údaje co napsal si nevycucal z prstu, z těch údajů jasně vyplívá že 16v s digifantem je už z výroby o malej kousek slabší.

co se týká čerpadla, v tom nevidím problém, digifant spotřebuje nějakejch 10 litrů na 100km při tlaku 2,5 - 3 baru, (při 120km/h = 10 litrů za 1/2hod) čerpadlo 16v dává 1,5 litru za minutu při tlaku cca 7 bar (90 litrů za hoďku) to by snad mohlo stačit :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

lister píše:hugo má možná motor vylítanej, ale ty údaje co napsal si nevycucal z prstu, z těch údajů jasně vyplívá že 16v s digifantem je už z výroby o malej kousek slabší.

co se týká čerpadla, v tom nevidím problém, digifant spotřebuje nějakejch 10 litrů na 100km při tlaku 2,5 - 3 baru, (při 120km/h = 10 litrů za 1/2hod) čerpadlo 16v dává 1,5 litru za minutu při tlaku cca 7 bar (90 litrů za hoďku) to by snad mohlo stačit :wink:
:lol: :lol: jo ... a G60 je z vyroby o hooodne vetsi kousek vykonejsi jak kroutakem tak vykonem ale holt ... ventilery zkratka jedou lip :lol: :lol: :lol: ja se dorvu .. fakt ... JOKE

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

LeeBo sem tě považoval za inteligenta, ale teď seš jak Majsha II , to musíte všechny témata zasírat těma blábolama :?

přece tady nikdo nezpochybňuje to že G60 má větší výkon a kroutící moment, ale sám musíš uznat že G-dmychadlo je nejproblémovější součástka jaká kdy byla v jakýmkoliv autě na světě, podle mě je férový na to upozornit potencionální zájemce o G60, protože ne každej chce auto na to aby do něj nasypal všechny prachy a pak se bál jezdit, pro takový lidi je zde alternativa - 16V sice nemá 225Nm ale pořád je to nadprůměrný svezení.

a vůbec ,tady se řeší něco jinýho...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

lister píše:LeeBo sem tě považoval za inteligenta, ale teď seš jak Majsha II , to musíte všechny témata zasírat těma blábolama :?

přece tady nikdo nezpochybňuje to že G60 má větší výkon a kroutící moment, ale sám musíš uznat že G-dmychadlo je nejproblémovější součástka jaká kdy byla v jakýmkoliv autě na světě, podle mě je férový na to upozornit potencionální zájemce o G60, protože ne každej chce auto na to aby do něj nasypal všechny prachy a pak se bál jezdit, pro takový lidi je zde alternativa - 16V sice nemá 225Nm ale pořád je to nadprůměrný svezení.

a vůbec ,tady se řeší něco jinýho...
jo dyt jo .. me nenapadlo ze se toho tentokrat tak diplomaticky ujmes :roll: :roll:

sory vsem za OT ale musel sem vam to ventileri taky jednou poplatit... vim ze je to porad jeste OT ale vsim sis ze "mi" nehanime ventilery ale obhajujem G60? a "vy" rovnou plivete na G60... dobry ne ... ale to sem nepatri .. vazne uznavam ze to nebylo na miste a beru zpet.. resi se tu neco uplne jineho..

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

Takže vlastně ty nemůžeš úplně porovnat,jak to jede,když máš ten motor vylítanej. A jak s tím čerpadlem ? Co je lepší ? Nechat tam původvní 16V ? Nebo tam dát 8V ? Přece pokud je to digifant,tak by tam mělo stačit (co se tlaku paliva týká) z Gti 8V - jak píšeš např. z PB......nebo PF...........
No vylitanej, mam najeto cca 265.000km, tlaky zmerene nemam. Vetsi omezeni jak to cerpadlo je puvodni vyfuk z 8V :oops:
To origo cerpadlo z ADL mam doma, ale neni cas ho tam bastlit. Ale udajne ma davat vyssi tlak jak 3bary (Digifant u 8V PF/PB). S autem jezdi moje manzelka stylem - radim max kolem 2500ot, dodrzuju predpisy..., takze nemam potrebu z toho tahat maximum. Ja jsem samo rad, ze jezdi opatrne :wink:

Uživatelský avatar
mcmart
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 217
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kyjov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mcmart »

hugo píše:
Takže vlastně ty nemůžeš úplně porovnat,jak to jede,když máš ten motor vylítanej. A jak s tím čerpadlem ? Co je lepší ? Nechat tam původvní 16V ? Nebo tam dát 8V ? Přece pokud je to digifant,tak by tam mělo stačit (co se tlaku paliva týká) z Gti 8V - jak píšeš např. z PB......nebo PF...........
No vylitanej, mam najeto cca 265.000km, tlaky zmerene nemam. Vetsi omezeni jak to cerpadlo je puvodni vyfuk z 8V :oops:
To origo cerpadlo z ADL mam doma, ale neni cas ho tam bastlit. Ale udajne ma davat vyssi tlak jak 3bary (Digifant u 8V PF/PB). S autem jezdi moje manzelka stylem - radim max kolem 2500ot, dodrzuju predpisy..., takze nemam potrebu z toho tahat maximum. Ja jsem samo rad, ze jezdi opatrne :wink:
Musim, rict, ze uz je to nejaky patek co me vezl Hugo domu.Ale jede mu to fakt pekne.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“