NEjede!!!! :(

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
sisa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od sisa »

Váha vzduchu tam podle mě není.Jediné co se podle mě měří na vzduchu je teplota.A to čidlo je vstřikovacím ventilu,takový černý klobouček.A ten sem vyměnil a nic,furt to bylo stejný.

Uživatelský avatar
Jettadiesel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 206
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnov,Krkonoše

Příspěvek od Jettadiesel »

hospodskej píše:No, mě šíro nechce za vlhka po dešti ani nastartovat, když přes noc prší :-) Vlhkost se mi dostane do rozdělovače prostě. Ještě jsem nepřišel na to, jak to vyřešit.
Ahoj,zkusím poradit.Jedná se sice o motor 1.8GX,ale možná to bude podobné jako u tvého.Po výměně motoru to dělalo,že když se motor nastartoval,tak to nejdřív vylítlo do otáček a pak to bez plného plynu zdechlo.Všechno jsem prolezl a nic.Pak jsem si všiml,že je naprasklá taková hadička(tvrdý plast)co je umístěná jakoby za sáním(je to vetknuté do toho bloku sání a vede směrem k (asi)váze vzduchu)tak jsem ji vyndal,opravil a potom už se to chovalo normálně.

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

Jettadiesel píše:
hospodskej píše:No, mě šíro nechce za vlhka po dešti ani nastartovat, když přes noc prší :-) Vlhkost se mi dostane do rozdělovače prostě. Ještě jsem nepřišel na to, jak to vyřešit.
Ahoj,zkusím poradit.Jedná se sice o motor 1.8GX,ale možná to bude podobné jako u tvého.Po výměně motoru to dělalo,že když se motor nastartoval,tak to nejdřív vylítlo do otáček a pak to bez plného plynu zdechlo.Všechno jsem prolezl a nic.Pak jsem si všiml,že je naprasklá taková hadička(tvrdý plast)co je umístěná jakoby za sáním(je to vetknuté do toho bloku sání a vede směrem k (asi)váze vzduchu)tak jsem ji vyndal,opravil a potom už se to chovalo normálně.
Ale mě to nejde nastartovat za vlhka. Prostě to ani neškrtne. Po hodně dlouhým přemlouvání to i někdy naskočí, ale to je vždycky snad zázrak, bo já nevim. Dle mě mi vzlíná do rozdělovače vlhkost a pak se tomu nechce. Zkusim to vystříkat kontaktolem a uvidíme, jestli to něco udělá.
Obrázek

Uživatelský avatar
VPetr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: WEST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VPetr »

kamaradi...RP vahu vzduchu nema,jelikoz mam stejny problem nebo podobny,pokus se resetovat R.J. tvrde do ni...

Zapni zapalovani (nestartovat) a odpoj + i - na cca.10min zapalovani nech zapnuty po celych tech 10min. ...

Vypni zapalovani pripoj + a -.

Zapni zapalovani a po te ho vypni.

Ted uz nastartuj.

Proc takoveho zap.,vyp.???
Pri zapnutem zapalovani a odpojeni je propojena cela nebo si myslim vetsina ele.hl.R.J.Po pripojeni kontaktu na bat.si myslim ze je potreba zapnout a vypnout zapalovani a to z duvodu ze by se mel nastavit ovladac skrt.klapky atd.Pote az nastartovat. :idea: :idea: :idea:

Ale stale nevim co s tim...me uz napada znova udelat rozvody a zapalovani s predstihem...Pokud uz nic neukazuje diagnostika pak uz to je jen sladenim motoru nebo podtlakovyma hadickama... :?

Uživatelský avatar
sisa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od sisa »

Víčko rozdělovače jsem vyměnil a palec taky a je to pořád stejný.Na rozvody jsem o víkendu neměl čas,tak už zbývá snad už jen to.Ještě zkusím ten tvrdej reset ,ale tomu moc nevěřím že to pomuže.

Uživatelský avatar
VPetr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: WEST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VPetr »

Ahoj,ty woe,me uz z toho odveze houkavy auto...Tim to asi nebude.Jedine spatne fungujici nejaky reg.ventil??? hele musime na to prijit protoze mame stejny problem...sice kazdej s jinym detailem ale podobne...a nikdo nevi...vrr :roll: :roll:

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

takova blbost ... kamosovi delalo corro (digifant) neco podobneho ... byl spatne ukostrenej (utrhlej drat) svazek dratu co vedl k cidlum teploty a tlaku oleje a chladici kapaliny.. ten co jde kolem hlavy ze strany prevodovky.. .. nikdy by me nenapadlo ze blba kostra tohle dokaze ...

Uživatelský avatar
VPetr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: WEST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VPetr »

no mozne je i to...dik za radu...uz jsem bezradny :) ...skube to jak na rodeu...si myslim ze ty silenbloky urve ten motor...

Uživatelský avatar
sisa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od sisa »

Tak jsem to asi našel!!!!Byla praslá hadička mezi výfukovým potrubím a posilovačem.Jen taková malá trhlinka.Doufám že to bylo tím.Trochu jsem to zkoušel a vypadalo to dobře.Ale musím tu hadičku koupit novou je krátká,tak pořádně to zkusím až zítra.

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Spis mezi sacim potrubim a posilovacem brzd ne?Pac posilovac brzd potrebuje podtlak.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
sisa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od sisa »

Jasně já si to spletl.Mezi sacím potrubím a posilovačem

Uživatelský avatar
digifan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Příspěvek od digifan »

Já myslel že jsi podtlaky řešil jako první 8O ale chybka se občas vloudí - buď rád že to byla taková kravina

Uživatelský avatar
VPetr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: WEST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VPetr »

no pokusim se to taky poradne omrknout....snazim se ted nastelovat,rozdelovac a predstih.Dnes jsem dostal nejake navody,tak zkousim nastavovat i ovladac skrt.klapky...je to boj... :cry: :cry:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

sisa píše:Jasně já si to spletl.Mezi sacím potrubím a posilovačem
V pohode jenom sem nechtel aby vznily nejaky nesrovnalosti. :)
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Mám jednu takovou dobrou věc, říká se tomu flexa :wink:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“