Pri protoceni motoru spadnou otacky...
- diRk
- VWjunior
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sever MoraVWy
- Kontaktovat uživatele:
Pri protoceni motoru spadnou otacky...
Nevim jak sem mel lip nazvat tema, ale mam drobnej problem...
Kdyz protocim motor (1.8 GTI - PF 79kW) tak jak se vraci otacky do normalu, tak se to lehce zakucka, jakoby to chtelo zdechnout... ale vrati se to do normalu... a cim vic protocim, tim je tendle "super efekt" vic znatelnej... stejne to funguje treba pri popojizdeni v kolone, lehce se rozjedu, zaslapnu spojku a zas to jakoby chce zdechnout, ale vrati se to...
Otazka zni - kde hledat problem?? Co poladit, vymenit nebo ja nevim co??
Kdyz protocim motor (1.8 GTI - PF 79kW) tak jak se vraci otacky do normalu, tak se to lehce zakucka, jakoby to chtelo zdechnout... ale vrati se to do normalu... a cim vic protocim, tim je tendle "super efekt" vic znatelnej... stejne to funguje treba pri popojizdeni v kolone, lehce se rozjedu, zaslapnu spojku a zas to jakoby chce zdechnout, ale vrati se to...
Otazka zni - kde hledat problem?? Co poladit, vymenit nebo ja nevim co??
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
co tak zkusit povolit šroubek na tělese škrtící klapky - ten kterým se nastavuje volnoběh ?
on si sice digifant nastavuje volnoběh sám , ale znáte to ty ř.j. postavený na procesorech 386SX nejsou nejrychlejší
on si sice digifant nastavuje volnoběh sám , ale znáte to ty ř.j. postavený na procesorech 386SX nejsou nejrychlejší
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- diRk
- VWjunior
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sever MoraVWy
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
večerníček: GX má nastavovač volnoběhu ovládanej ř.j. ? bych se divil..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
-
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Sušice
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
- DeEpFrEeZe
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 10, Petrovice
- Kontaktovat uživatele:
- HWTest
- Jezdec
- Příspěvky: 260
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pri protoceni motoru spadnou otacky...
Řeším teď ten samej nebo velmi podobnej problém.diRk píše:Nevim jak sem mel lip nazvat tema, ale mam drobnej problem...
Kdyz protocim motor (1.8 GTI - PF 79kW) tak jak se vraci otacky do normalu, tak se to lehce zakucka, jakoby to chtelo zdechnout... ale vrati se to do normalu... a cim vic protocim, tim je tendle "super efekt" vic znatelnej... stejne to funguje treba pri popojizdeni v kolone, lehce se rozjedu, zaslapnu spojku a zas to jakoby chce zdechnout, ale vrati se to...
Otazka zni - kde hledat problem?? Co poladit, vymenit nebo ja nevim co??
Vyřešils to? Jak, čím to bylo?
- Davwe
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: