Pri protoceni motoru spadnou otacky...

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
diRk
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever MoraVWy
Kontaktovat uživatele:

Pri protoceni motoru spadnou otacky...

Příspěvek od diRk »

Nevim jak sem mel lip nazvat tema, ale mam drobnej problem...

Kdyz protocim motor (1.8 GTI - PF 79kW) tak jak se vraci otacky do normalu, tak se to lehce zakucka, jakoby to chtelo zdechnout... ale vrati se to do normalu... a cim vic protocim, tim je tendle "super efekt" vic znatelnej... stejne to funguje treba pri popojizdeni v kolone, lehce se rozjedu, zaslapnu spojku a zas to jakoby chce zdechnout, ale vrati se to...

Otazka zni - kde hledat problem?? Co poladit, vymenit nebo ja nevim co?? :roll:

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

To mi děla taky GX, problém s tlakem nebo tak něco... dokvavaď to jede je mi to jedno 8)

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Příspěvek od anacixem »

Zkontroloval bych podtlaky.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

co tak zkusit povolit šroubek na tělese škrtící klapky - ten kterým se nastavuje volnoběh ?
on si sice digifant nastavuje volnoběh sám , ale znáte to ty ř.j. postavený na procesorech 386SX nejsou nejrychlejší :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

no jo, ale když zvětším průvan vzduchu do motoru, tak mě to pak zbytečně jede moc ve vysokých otáčkách :wink: 1000-1100 :wink: se to houpe

Uživatelský avatar
Kubik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kubik »

DiRku, teď jsem řešil to samý - u mě bylo řešení viz lister - písni mi pak na icq a proberem to :wink:

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

Vis co jeste zkus pred rejpanim se sroubkama ? Vytahni krokovej motorek a vyper ho v benzinu poradne. Me to pomohlo.

Uživatelský avatar
diRk
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: sever MoraVWy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diRk »

Majsha píše:Vis co jeste zkus pred rejpanim se sroubkama ? Vytahni krokovej motorek a vyper ho v benzinu poradne. Me to pomohlo.
ehmm, co to je za vec ten krokovej motorek?? :?: :oops:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

večerníček: GX má nastavovač volnoběhu ovládanej ř.j. ? bych se divil..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

lister píše:večerníček: GX má nastavovač volnoběhu ovládanej ř.j. ? bych se divil..
lister píše:co tak zkusit povolit šroubek na tělese škrtící klapky - ten kterým se nastavuje volnoběh ?
:roll:

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

měl jsem nedávno na chvíli citroena BX 1.9 88kW a dělal to samé, pomohlo to doladit tím šroubem, je to dělané hodně podobně, nešlo to doladit úplně, protože pak byl volnoběh vysoký, ale když se to jemně doladilo, tak se to znatelně zlepšilo :wink:

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

diRk píše:
Majsha píše:Vis co jeste zkus pred rejpanim se sroubkama ? Vytahni krokovej motorek a vyper ho v benzinu poradne. Me to pomohlo.
ehmm, co to je za vec ten krokovej motorek?? :?: :oops:
Jinak se tomu taky rika ventil volnobehu. PFko by to melo mit.

Uživatelský avatar
DeEpFrEeZe
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 10, Petrovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DeEpFrEeZe »

Mel jsem podobnej problem u 1.8GTi 79kw, taky mi litali pri vyrazeni kvaltu otacky nahoru/dolu nez se ustalily na 800ot., cukalo to,celkove to bylo takovy uduseny, kdyz mi odchazelo benzinovy cerpadlo, pak to zdechlo uplne....Cerpadlo je vymeneny, a uz je to v poho 8)

Uživatelský avatar
HWTest
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 260
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV
Kontaktovat uživatele:

Re: Pri protoceni motoru spadnou otacky...

Příspěvek od HWTest »

diRk píše:Nevim jak sem mel lip nazvat tema, ale mam drobnej problem...

Kdyz protocim motor (1.8 GTI - PF 79kW) tak jak se vraci otacky do normalu, tak se to lehce zakucka, jakoby to chtelo zdechnout... ale vrati se to do normalu... a cim vic protocim, tim je tendle "super efekt" vic znatelnej... stejne to funguje treba pri popojizdeni v kolone, lehce se rozjedu, zaslapnu spojku a zas to jakoby chce zdechnout, ale vrati se to...

Otazka zni - kde hledat problem?? Co poladit, vymenit nebo ja nevim co?? :roll:
Řeším teď ten samej nebo velmi podobnej problém.
Vyřešils to? Jak, čím to bylo?

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davwe »

obcas mi to dela to samy u PF :D

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“