Pri protoceni motoru spadnou otacky...
- HWTest
- Jezdec
- Příspěvky: 260
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KV
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- HWTest
- Jezdec
- Příspěvky: 260
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KV
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- traktorista
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KYJOV
- Kontaktovat uživatele:
Čau chlapi trochu se zamíchám do vaší diskuze jestli dovolíte .Mám sice Passáta ale s motorem PB 82kw ,původně tam byl PF 79kw, jediný rozdíl podle mě je v tom že PF má kat a PB ne.To jsem ale nechtěl říct otázka je že mě ten motor taky houpe zhasíná na každý křižovatce no prostě dělá přesně to co tady popisujete a fakt už si stím nevím rady. Díval se mi nato kamoš který tomu opravdu rozumí(dělá i chipy)a na nic nedošel.Dal sem nový svíčky čidlo na vodu(modrá izolace) a nic.Ještě se zeptám kde najdu krokovej motorek a spínač volnoběhu za rady moc dík.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
traktorista : krokovej motorek nenajdeš, leda tak nastavovač volnoběhu na sacím potrubí směrem k ventilovýmu víku.
spínač volnoběhu je na tělese škrtící klapky, je to ten co je sepnutej při volnoběhu.
spínač volnoběhu je na tělese škrtící klapky, je to ten co je sepnutej při volnoběhu.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- traktorista
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KYJOV
- Kontaktovat uživatele:
- traktorista
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KYJOV
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se v tom povrtal.ten ventil co je nad víkem ventilů(ventil pro stabilizaci otáček)má podle knihy bzučet a v ruce vibrovat . Tak ten jenom tak slabě bzučel a vibrovat skoro vůbec.Přes noc jsem do něj stříkl WD40 a ono to pomohlo ,bzučí a vibruje.Ještě jedna věc , při nastartování se motor houpe teď už míň ale zmáčknul sem ten mikrospínač co je škrtící klapce ,sepne se při plným plynu,a chod motoru se ustálil a běží v pohodě. Motor mám teplý. Uvidím zítra za studena.Jestli mi k tomu můžete napsat svůj názor budu jedině rád.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
spíš se zaměř na spínač volnoběhu, ten říká řídící jednotce kdy, má začít regulovat volnoběh.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- traktorista
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KYJOV
- Kontaktovat uživatele:
- traktorista
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KYJOV
- Kontaktovat uživatele:
Diagnostika neukázala nic auto prostě nekomunikovalo s počítačem.Ale zkusil jsem ten spínač volnoběhu a moc to pomohlo je to o 90%lepší .Ještě sem tam to zahoupe ale to si myslím že je problém v teplotním čidle,protože to udělá jen když se to zahřívá ,za tepla je to jak hodinky.Na spotřebě se to neprojevilo.
- HWTest
- Jezdec
- Příspěvky: 260
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KV
- Kontaktovat uživatele:
Tahle řídící jednotka není schopná diagnostiky.
Mě se zdálo, že regulátor volnoběhu bzučí málo, přičemž odpor vinutí byl v normě a při zkouškách na externím 12V zdroji se zdál být OK, vyčistění a promazání nepomohlo, naštětstí jsem měl ještě regulátor ze starýho motoru, tak jsem ho vyměnil a i když taky vrčí málo (jen o trošku víc než původní) vypadá to, že je to OK. Taky to občas houpne, ale vždy se to rychle srovná. Ale občas (velmi zřídka) mi zůstane viset volnoběh dost vysoko, tak 1500-2000 ot., stačí ale krátce protočit nad 3000 a spadne tam, kam má.
Takže jsem to snad taky konečně vychytal
Zajímavý je, že na druhým Golfu ten regulátor vrčí o dost víc ...
Mě se zdálo, že regulátor volnoběhu bzučí málo, přičemž odpor vinutí byl v normě a při zkouškách na externím 12V zdroji se zdál být OK, vyčistění a promazání nepomohlo, naštětstí jsem měl ještě regulátor ze starýho motoru, tak jsem ho vyměnil a i když taky vrčí málo (jen o trošku víc než původní) vypadá to, že je to OK. Taky to občas houpne, ale vždy se to rychle srovná. Ale občas (velmi zřídka) mi zůstane viset volnoběh dost vysoko, tak 1500-2000 ot., stačí ale krátce protočit nad 3000 a spadne tam, kam má.
Takže jsem to snad taky konečně vychytal
Zajímavý je, že na druhým Golfu ten regulátor vrčí o dost víc ...
- traktorista
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KYJOV
- Kontaktovat uživatele: