Pri protoceni motoru spadnou otacky...

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
HWTest
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 260
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HWTest »

No u VW za nechutný dva litry ....

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Dyt je to obyc mikrospinac ne?se da nekde koupit a nejakej sikovnej eletrikar to prepaji na stavajici kontakty a je to. :)
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
HWTest
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 260
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HWTest »

Nevím, ještě jsem to detailně nezkoumal, ale obávám se, že bude minimálně vodotěsnej.

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

HWTest píše:Nevím, ještě jsem to detailně nezkoumal, ale obávám se, že bude minimálně vodotěsnej.
to asi jo..nejsem eletrikar. :?
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
traktorista
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KYJOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od traktorista »

Čau chlapi trochu se zamíchám do vaší diskuze jestli dovolíte .Mám sice Passáta ale s motorem PB 82kw ,původně tam byl PF 79kw, jediný rozdíl podle mě je v tom že PF má kat a PB ne.To jsem ale nechtěl říct otázka je že mě ten motor taky houpe zhasíná na každý křižovatce no prostě dělá přesně to co tady popisujete a fakt už si stím nevím rady. Díval se mi nato kamoš který tomu opravdu rozumí(dělá i chipy)a na nic nedošel.Dal sem nový svíčky čidlo na vodu(modrá izolace) a nic.Ještě se zeptám kde najdu krokovej motorek a spínač volnoběhu za rady moc dík.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

traktorista : krokovej motorek nenajdeš, leda tak nastavovač volnoběhu na sacím potrubí směrem k ventilovýmu víku.
spínač volnoběhu je na tělese škrtící klapky, je to ten co je sepnutej při volnoběhu.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
traktorista
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KYJOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od traktorista »

jo díky zitra se na to kouknu.

Uživatelský avatar
traktorista
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KYJOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od traktorista »

Tak jsem se v tom povrtal.ten ventil co je nad víkem ventilů(ventil pro stabilizaci otáček)má podle knihy bzučet a v ruce vibrovat . Tak ten jenom tak slabě bzučel a vibrovat skoro vůbec.Přes noc jsem do něj stříkl WD40 a ono to pomohlo ,bzučí a vibruje.Ještě jedna věc , při nastartování se motor houpe teď už míň ale zmáčknul sem ten mikrospínač co je škrtící klapce ,sepne se při plným plynu,a chod motoru se ustálil a běží v pohodě. Motor mám teplý. Uvidím zítra za studena.Jestli mi k tomu můžete napsat svůj názor budu jedině rád.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

spíš se zaměř na spínač volnoběhu, ten říká řídící jednotce kdy, má začít regulovat volnoběh.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
traktorista
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KYJOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od traktorista »

fajn zase zítra.V sobotu mám domluvenou diagnostiku tak to projedem celý a dám vědět jak to dopadlo zatim čus.

Uživatelský avatar
traktorista
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KYJOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od traktorista »

Diagnostika neukázala nic auto prostě nekomunikovalo s počítačem.Ale zkusil jsem ten spínač volnoběhu a moc to pomohlo je to o 90%lepší .Ještě sem tam to zahoupe ale to si myslím že je problém v teplotním čidle,protože to udělá jen když se to zahřívá ,za tepla je to jak hodinky.Na spotřebě se to neprojevilo.

Uživatelský avatar
HWTest
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 260
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HWTest »

Tahle řídící jednotka není schopná diagnostiky.
Mě se zdálo, že regulátor volnoběhu bzučí málo, přičemž odpor vinutí byl v normě a při zkouškách na externím 12V zdroji se zdál být OK, vyčistění a promazání nepomohlo, naštětstí jsem měl ještě regulátor ze starýho motoru, tak jsem ho vyměnil a i když taky vrčí málo (jen o trošku víc než původní) vypadá to, že je to OK. Taky to občas houpne, ale vždy se to rychle srovná. Ale občas (velmi zřídka) mi zůstane viset volnoběh dost vysoko, tak 1500-2000 ot., stačí ale krátce protočit nad 3000 a spadne tam, kam má.
Takže jsem to snad taky konečně vychytal :-)
Zajímavý je, že na druhým Golfu ten regulátor vrčí o dost víc ...

Uživatelský avatar
traktorista
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KYJOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od traktorista »

Mě to dělalo přesně tak jak to popisuješ a teď už mi otáčky nahoru a dolu nelítaj.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“