Karburátor 2EE-potíže

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Dandi
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1548
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VW-club.cz

Příspěvek od Dandi »

no tak kdyby nahodou nekomu v garazi prekazel tak ho koupim...

Uživatelský avatar
B-17
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B-17 »

Já jsem to s kámošem předělával na toho Favorita a vyšlo mě to na 4500,- Starší dobrej karbec 2500,- sada těsnění + nová membrána do akcelerační pumpičky asi 300,- zbytek byly nějaký ty blbosti kolem. Nejlepší je to předělat na úplně obyčejnej karbec bez elektoniky. Do Favirita dávali JIKOV nebo Pierburgh 2E3, já jsem do Golfa vrazil ten JIKOV

R2D2
Závodník
Závodník
Příspěvky: 633
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od R2D2 »

Moje problemy s motorem PN jsou vyreseny. Myslel jsem, ze je to nejak podelanym karbecem,ale nakonec se ukazalo, ze je chyba uplne nekde jinde. Auto nemelo vykon a nejelo, tak jak bych si predstavoval. Dneska jsme s kamosem udelali komplet novej vyfuk a hlavne!!! vymlatili jsme KAT. Misto KATu je tedko navarena trubka a jede to jak blazen. takze doporucuji vsem, nez se pusti do odstranovani KATu proverit tuhle moznost...

Prikladam foto, jak vypadala keramika v mem KATu... pak tim ma neco projit...

a foto jak vypada spodek tedkon... :)
Přílohy
13012007017.jpg
13012007017.jpg (42.8 KiB) Zobrazeno 1118 x
13012007016.jpg
13012007016.jpg (34.26 KiB) Zobrazeno 1118 x
13012007019.jpg
13012007019.jpg (28.46 KiB) Zobrazeno 1117 x
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.

Uživatelský avatar
xtom
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od xtom »

No peknej kat. Taky jsem uvazoval, ze ho vykopnu,ale mam pak uz jen koncovej sportovni tlumic a rvalo to jak krava.Navic byl kat fakt peknej, tak jsem ho tam nechal :lol:

Uživatelský avatar
fleer
Člen klubu
Příspěvky: 2556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fleer »

Pokud někdo bude chtít ten karburátor, tak ho nechám za 1500. Mám doma totiž celej motor z mýho zemřelýho fáva. Popřípadě se na ceně můžeme dohodnout. Nebo vyměnim za přístroje do G2 diesel s otáčkoměrem a palubnim počítačem... :lol: :lol: :lol:
Jetta MkI - prodej, Mitsu Pajero wagon, Alhambra Mk1 prodej,Polo 6N2 prodej, Passat 35i variant, Caddy mk4, Golf MkV variant

ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant

Uživatelský avatar
fleer
Člen klubu
Příspěvky: 2556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fleer »

Jináč ten fávo karbec plně fungoval a přidal bych k tomu když tak i plast na vzducháč a novej vzducháč....
Jetta MkI - prodej, Mitsu Pajero wagon, Alhambra Mk1 prodej,Polo 6N2 prodej, Passat 35i variant, Caddy mk4, Golf MkV variant

ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant

Uživatelský avatar
Lacko_TD
Řidič
Řidič
Příspěvky: 147
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chomutof a taky Pragl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lacko_TD »

Poslední dobou řešim taky tyhle problémy.Kolísaj mi otáčky a to extrémně.Vylítnou na 2tis i víc a drží.Když klepnu do plynu tak spadnou třeba na 500ot a zas nahoru nebo chcípne.Při jízdě se zahřátym motorem vyřadim a ihned chcípne.Tak sem dneska vyměnil svíčky a vyčistil karbec.Mam 1.3HK a čekal sem Pierburg ale na mne vykoukl JIKOV.Po vyčištění to kolísá ještě víc a chcípá pořád.Hadičky se zdají dobrý a silentblok je jak novej. 8O Tak se asi podívam na ten kat.Jinak mam místo koncovýho tlumiče středovej.Mohlo by to mít taky nějakej vliv?Je to docela hučák.Přikládám foto JIKOVA a svíček.Podle nich se toho dá hodně poznat.Sou nějak podezřele opálený a dvě byly od oleje.

Uživatelský avatar
fleer
Člen klubu
Příspěvky: 2556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fleer »

Ty svíce nejsou hezký... Jestli máš odfuk z motoru do sání, tak ho zkus vyvést mimo. Do nějaký lahve, na zkoušku... Karbec z fáva a ty si rozebíral ten automatickej sytič??? Držim palce at se ti to podaří složit. To je jediný místo, který jsem u fáva nerozebral, protože jsem se bál, že potom nebude fungovat...
Jetta MkI - prodej, Mitsu Pajero wagon, Alhambra Mk1 prodej,Polo 6N2 prodej, Passat 35i variant, Caddy mk4, Golf MkV variant

ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant

Uživatelský avatar
Lacko_TD
Řidič
Řidič
Příspěvky: 147
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chomutof a taky Pragl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lacko_TD »

Sytič sem nerozebíral.Jen sem vytočil ty tři dlouhý šrouby a karbec tím pádem rozdělil na dvě poloviny.Vývod z motoru do sání mam.Taková silnější hadice.Ve filtrboxu v místě připojení tý hadice byly zbytky oleje.Chybí mi přední část filtrboxu tak tam nemůžu dát ani filtr.Mam tam prozatim jinej.Upravenej z diesela. :?

Uživatelský avatar
xtom
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od xtom »

A ten vyfuk na to urcite vliv nema.

R2D2
Závodník
Závodník
Příspěvky: 633
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od R2D2 »

xtom píše:A ten vyfuk na to urcite vliv nema.
Nemas pravdu. U me to vyznam melo, protoze auto bylo v nemecku vytopene, coz jsem pri koupi nejak neresil (ani dneska to moc neresim) a vyfuk byl priucpanej bahnem, takze v mem pripade to vyznam melo....

A shorelej KAT kterej byl z vice jak 70% specenej do jednoho neprodisneho uzvaru taky moc neprida...

Proste vysledek u me je ten, ze auto jede o poznani lehceji a je to...

Ja osobne tam ecotronic zatim necham...
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.

Uživatelský avatar
xtom
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od xtom »

Ondraseeek píše:
xtom píše:A ten vyfuk na to urcite vliv nema.
Nemas pravdu. U me to vyznam melo, protoze auto bylo v nemecku vytopene, coz jsem pri koupi nejak neresil (ani dneska to moc neresim) a vyfuk byl priucpanej bahnem, takze v mem pripade to vyznam melo....

A shorelej KAT kterej byl z vice jak 70% specenej do jednoho neprodisneho uzvaru taky moc neprida...

Proste vysledek u me je ten, ze auto jede o poznani lehceji a je to...

Ja osobne tam ecotronic zatim necham...
Tak to je jasny, ze u tebe to vyznam melo, kdyz jsi mel kat v takovym stavu, jak mas na fotce.Ja odpovidal Lackovi ohledne toho stredovyho tlumice misto koncovyho.Jinak ja tam mam taky ecotronic a jsem spokojenej.Hlavni je vedet, ze kdyz se posere, tak se to da vymenit celkem v pohode za jinej. :lol:

R2D2
Závodník
Závodník
Příspěvky: 633
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od R2D2 »

Jo takhle tak to sorry :) nebylo to z toho tak nejak uplne znat :)
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.

Uživatelský avatar
fido-dido
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2000
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fido-dido »

Lacko_TD píše:Poslední dobou řešim taky tyhle problémy.Kolísaj mi otáčky a to extrémně.Vylítnou na 2tis i víc a drží.Když klepnu do plynu tak spadnou třeba na 500ot a zas nahoru nebo chcípne.Při jízdě se zahřátym motorem vyřadim a ihned chcípne.Tak sem dneska vyměnil svíčky a vyčistil karbec.Mam 1.3HK a čekal sem Pierburg ale na mne vykoukl JIKOV.Po vyčištění to kolísá ještě víc a chcípá pořád.Hadičky se zdají dobrý a silentblok je jak novej. 8O Tak se asi podívam na ten kat.Jinak mam místo koncovýho tlumiče středovej.Mohlo by to mít taky nějakej vliv?Je to docela hučák.Přikládám foto JIKOVA a svíček.Podle nich se toho dá hodně poznat.Sou nějak podezřele opálený a dvě byly od oleje.
vyfotis prosimte jak jsou vedene hadice vody na sitic pro karburator jikov

dik

Uživatelský avatar
Lacko_TD
Řidič
Řidič
Příspěvky: 147
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chomutof a taky Pragl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lacko_TD »

fido-dido píše:
Lacko_TD píše:Poslední dobou řešim taky tyhle problémy.Kolísaj mi otáčky a to extrémně.Vylítnou na 2tis i víc a drží.Když klepnu do plynu tak spadnou třeba na 500ot a zas nahoru nebo chcípne.Při jízdě se zahřátym motorem vyřadim a ihned chcípne.Tak sem dneska vyměnil svíčky a vyčistil karbec.Mam 1.3HK a čekal sem Pierburg ale na mne vykoukl JIKOV.Po vyčištění to kolísá ještě víc a chcípá pořád.Hadičky se zdají dobrý a silentblok je jak novej. 8O Tak se asi podívam na ten kat.Jinak mam místo koncovýho tlumiče středovej.Mohlo by to mít taky nějakej vliv?Je to docela hučák.Přikládám foto JIKOVA a svíček.Podle nich se toho dá hodně poznat.Sou nějak podezřele opálený a dvě byly od oleje.
vyfotis prosimte jak jsou vedene hadice vody na sitic pro karburator jikov

dik
Janě podivam se na to a pošlu večer.Je to takovej bastl...stejně jako elektrika a vlastně celý auto :evil:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“