Karburátor 2EE-potíže
- Dandi
- VWjunior
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VW-club.cz
Karburátor 2EE-potíže
je někdo kdo má nejakyý zkušenosti s karburátorem 2EE???
Nestartuje,nedrží volnoběch...
popř. jaká se dá použít náhrada místo karburátoru 2EE
Nestartuje,nedrží volnoběch...
popř. jaká se dá použít náhrada místo karburátoru 2EE
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
je tady celkem dost lidí co ho mají.
v první řadě bych ho rozebral a vyčistil
potom bych zkontroloval všechny podtlakové hadičky, případně je vyměnil za nové.
co se týče toho nestartování, tak předpokládám, že jiskru atd. máš pořešený
jeden z důvodů proč by to nestartovalo by mohlo být přerušené vedení k ovl. horní klapky. na straně spolujezdce, ve výšce klapky, konektor se 2 dráty. stává se ,že se kvůli ztvrdlé chráničce uklepou.
popř. můžeš podle "jak na to" provést ty různé zkoušky, případně vyzkoušet blikací diagnostiku.
v první řadě bych ho rozebral a vyčistil
potom bych zkontroloval všechny podtlakové hadičky, případně je vyměnil za nové.
co se týče toho nestartování, tak předpokládám, že jiskru atd. máš pořešený
jeden z důvodů proč by to nestartovalo by mohlo být přerušené vedení k ovl. horní klapky. na straně spolujezdce, ve výšce klapky, konektor se 2 dráty. stává se ,že se kvůli ztvrdlé chráničce uklepou.
popř. můžeš podle "jak na to" provést ty různé zkoušky, případně vyzkoušet blikací diagnostiku.
no abs, no klima, no servo -> no problem
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
2ee funguje skoro stejně jak obyč. karbec. pokud ti pumpa co je na bloku motoru napumpuje benzin do plovákové komory, tak potom z ní se saje benzín přes trysky podtlakem do sacího potrubí, takže něco by tam mohlo jít.
spíš se zaměř na to, jestli v plovákové komoře je benzín a má správnou výšku hladiny a nemáš ucpané trysky.
pak už je ta elektrická část v podobě toho ovládání klapky. schválně si sundej ten celý plast s filtrem vzduchu, nech někoho ať natočí motor a koukni se jestli se pohybuje klapka. pro studený motor by měla být přivřená (jakoby sytič).
jinak karbec má na sobě šroubek pro štelování bohatosti (volnoběh se nedá regulovat) a tím můžeš zkusit trošinku zamlet.
a taky pokud už ty podtlakové hadičky nešco pamatují, tak je vyměň. metr stojí kolem 30kč
spíš se zaměř na to, jestli v plovákové komoře je benzín a má správnou výšku hladiny a nemáš ucpané trysky.
pak už je ta elektrická část v podobě toho ovládání klapky. schválně si sundej ten celý plast s filtrem vzduchu, nech někoho ať natočí motor a koukni se jestli se pohybuje klapka. pro studený motor by měla být přivřená (jakoby sytič).
jinak karbec má na sobě šroubek pro štelování bohatosti (volnoběh se nedá regulovat) a tím můžeš zkusit trošinku zamlet.
a taky pokud už ty podtlakové hadičky nešco pamatují, tak je vyměň. metr stojí kolem 30kč
no abs, no klima, no servo -> no problem
- Dandi
- VWjunior
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VW-club.cz
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
No 2EE je "slavnej" Ecotronic se kterým se skoro nikdo nedomluví kdž se zkazí (a to umí celkem dobře...). Náhrada je pomocí 2E2 karburátoru, případně jde jít dalšíma cestama - karbec z fava je 2E3 z 1,3 VW jen zkopírovaná JIKOVem (mínus je že je pro 1,3 a 1,8 už neuživí při plném výkonu), pak tu jsou karburátory z dvanácettrosek jednu dobu se do nich mohly dávat 1,5 či jaký objem s kopii Pierburga, nebo něco od Webera nebo karbec z 613 (srovnatelné s Weberem a za míň peněz)
Pokud ti to nejede tak je to blbý - má to lambdu, řídící jednotku a další pi*oviny na to že je to karbec Možná jde udělat blikací diagnostika a tím najít chyba.
Pokud ti to nejede tak je to blbý - má to lambdu, řídící jednotku a další pi*oviny na to že je to karbec Možná jde udělat blikací diagnostika a tím najít chyba.
Golf real car, real fast
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
vidím to spíš na elektronicky řízený ovladač škrtících klapek(pokud teda jsou všechny podtlakové hadičky správně zapojené a není problém s palivem a jiskrou).Nový je dost drahý,slyšel jsem aji něco kolem desítky a za starší můžou klidně někde chtít 2500,když ví jakou má cenu a ještě se blbě shání.Předělat se to dá na ten karbec z fakana,jak bylo uvedeno výše nebo normálně na 1.6 karbec,což je nejideálnější.Pokud možno,tak bych to raději vyměnil aji s horním svazkem elektriky,ať nic nemusíš cvikat nebo nastavovat.Ta elektrika není problém sehnat