Karburátor 2EE-potíže

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Dandi
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1548
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VW-club.cz

Karburátor 2EE-potíže

Příspěvek od Dandi »

je někdo kdo má nejakyý zkušenosti s karburátorem 2EE???
Nestartuje,nedrží volnoběch...
popř. jaká se dá použít náhrada místo karburátoru 2EE

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

je tady celkem dost lidí co ho mají.

v první řadě bych ho rozebral a vyčistil
potom bych zkontroloval všechny podtlakové hadičky, případně je vyměnil za nové.

co se týče toho nestartování, tak předpokládám, že jiskru atd. máš pořešený
jeden z důvodů proč by to nestartovalo by mohlo být přerušené vedení k ovl. horní klapky. na straně spolujezdce, ve výšce klapky, konektor se 2 dráty. stává se ,že se kvůli ztvrdlé chráničce uklepou.

popř. můžeš podle "jak na to" provést ty různé zkoušky, případně vyzkoušet blikací diagnostiku.
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
Dandi
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1548
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VW-club.cz

Příspěvek od Dandi »

no vyčištění bzlo to první co sem udělal,sice netušim na jakym principu ten karbec funguje ,ale mam za to ,že mi tam při startování nejde benzín

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

2ee funguje skoro stejně jak obyč. karbec. pokud ti pumpa co je na bloku motoru napumpuje benzin do plovákové komory, tak potom z ní se saje benzín přes trysky podtlakem do sacího potrubí, takže něco by tam mohlo jít.

spíš se zaměř na to, jestli v plovákové komoře je benzín a má správnou výšku hladiny a nemáš ucpané trysky.

pak už je ta elektrická část v podobě toho ovládání klapky. schválně si sundej ten celý plast s filtrem vzduchu, nech někoho ať natočí motor a koukni se jestli se pohybuje klapka. pro studený motor by měla být přivřená (jakoby sytič).

jinak karbec má na sobě šroubek pro štelování bohatosti (volnoběh se nedá regulovat) a tím můžeš zkusit trošinku zamlet.

a taky pokud už ty podtlakové hadičky nešco pamatují, tak je vyměň. metr stojí kolem 30kč
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
Dandi
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1548
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VW-club.cz

Příspěvek od Dandi »

takže měl sem ten karbec venku, v plovákový komoře žádnej bordel nebyl,trysky sem profouknul kompresorem...
dal sem ho zpět zapnu klíček a klapka se my přivře jakoby na sitič,takže fšechno běhá tak jak má ,ale stejně to furt nestartuje

Uživatelský avatar
Dandi
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1548
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VW-club.cz

Příspěvek od Dandi »

ten karburátor má dvě komůrky v jedný je ta klapka a v druhý je úplně nahoře taková tryska,jako to je u starejch škodovek nevim jestli by do této trysky neměl jít nějakej benzín při startu a jestli jo tak nejde

Uživatelský avatar
lukin2
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Příspěvek od lukin2 »

Takže ten motor ani nechytne?Palivo pumpa dává a jiskru to taky hází?

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

No 2EE je "slavnej" Ecotronic se kterým se skoro nikdo nedomluví kdž se zkazí (a to umí celkem dobře...). Náhrada je pomocí 2E2 karburátoru, případně jde jít dalšíma cestama - karbec z fava je 2E3 z 1,3 VW jen zkopírovaná JIKOVem (mínus je že je pro 1,3 a 1,8 už neuživí při plném výkonu), pak tu jsou karburátory z dvanácettrosek jednu dobu se do nich mohly dávat 1,5 či jaký objem s kopii Pierburga, nebo něco od Webera 8) nebo karbec z 613 (srovnatelné s Weberem a za míň peněz)

Pokud ti to nejede tak je to blbý - má to lambdu, řídící jednotku a další pi*oviny na to že je to karbec :( Možná jde udělat blikací diagnostika a tím najít chyba.
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

vidím to spíš na elektronicky řízený ovladač škrtících klapek(pokud teda jsou všechny podtlakové hadičky správně zapojené a není problém s palivem a jiskrou).Nový je dost drahý,slyšel jsem aji něco kolem desítky a za starší můžou klidně někde chtít 2500,když ví jakou má cenu a ještě se blbě shání.Předělat se to dá na ten karbec z fakana,jak bylo uvedeno výše nebo normálně na 1.6 karbec,což je nejideálnější.Pokud možno,tak bych to raději vyměnil aji s horním svazkem elektriky,ať nic nemusíš cvikat nebo nastavovat.Ta elektrika není problém sehnat

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

mě se zdá divný, že by ani neškytnul. je to přeci jen skoro obyčejnej karbec.
no abs, no klima, no servo -> no problem

R2D2
Závodník
Závodník
Příspěvky: 633
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od R2D2 »

to je na motoru PN?
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

jo
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
Dandi
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1548
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VW-club.cz

Příspěvek od Dandi »

no dik za všechny rady ,dneskab sem si koupil manuálek na golfa a je tam celkem dost rad jak to dát do kupy,no a když to nevzjde tak hold budu schánět tu elektriku,ale vlastně já jí mam tak nic

Uživatelský avatar
Dandi
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1548
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VW-club.cz

Příspěvek od Dandi »

Tak sem zjistil ,že mám špatně podtlakový hadičky ,koupil sem nový 2metry za 120,- nádhera

R2D2
Závodník
Závodník
Příspěvky: 633
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od R2D2 »

No me zase dela ten karbec to, ze mi spatne vraci plyn. Proste jej vrati az nahoru, pak trochu poklesne a zase se vrati nahoru, nevite co stim?
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“