Nazdárek lidičky, měl bych dva problémy:
1) 1,3 karbec mi na volnoběh chcípá. Dělá to jenom když je zima, přijde mi jako by chcípání následovalo po otevření chladicího okruhu do chladiče. Dokud je motor studený (cca 5-10 min, podle jízdy) tak jede v poho. Čím to může být? Řekl bych že třeba i automatickým sytičem, že by se vypnul dřív? Help please!
2) Něco hučí, řekl bych ložisko spojky/převodovky... při rozjezdu na 1 ticho ticho a cca při 1500 ot to začne tak nějak "hrčet" a to už na všechny rychlosti. Když stojím a vyšlápnu spojku tak to přestane. Pustím spojku a ...chrrrrr.... Co přesně může být v tahu, resp. jestli mám prohodit celou převodovku (mám náhradní ale málo času a nechce se mi ). Případně bych uvítal popis její výměny u 1.3ky i se záludnostma.
Díky za všechny rady.
Chcípá po zahřátí
- Mastermind
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno a Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
- fido-dido
- VWsenior
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
- Mastermind
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno a Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
- sekos
- VWagenista
- Příspěvky: 1336
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Mě to dělalo něco podobnýho při zahřátí na provozní teplotu při volnoběhu to sciplo. Dal jsem to na zeštelování bohatosti směsi a od té doby je to v pohodě
nebo by to mohl být sytič podívej se na něj a skus ho dát na značky měly by bít vydět a smšřovat proti sobě.
Nebo bimetal v sytiči je vadný.
nebo by to mohl být sytič podívej se na něj a skus ho dát na značky měly by bít vydět a smšřovat proti sobě.
Nebo bimetal v sytiči je vadný.
Naposledy upravil(a) sekos dne 16.12.2006 09:29, celkem upraveno 1 x.
- Mastermind
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno a Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele: