1.8i GX - poraďte s konektory
- Jirka156
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
1.8i GX - poraďte s konektory
Potřebuji poradit se zapojením konektorů na motoru 1.8i typ GX K-Jet s taktovacím ventilem. A právě otázka zní: "Který konektor příjde na taktovací ventil a který na membránu?" viz foto a šipky. Jdou prohodit. Druhá věc je ta, že se motor hádá tak i tak. Nakonec jsem zpětně onen taktventil zrušil.A je relativně klid. Relativně píši schválně, páč to má asi dalších 5 much. Nemá někdo schéma nebo odkaz někam na nějaký web třeba do NDR, kde by se to dalo vyzjistit? Díky.
- Přílohy
-
- konektory.JPG (47.51 KiB) Zobrazeno 2577 x
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Momentálně se peru s tím samým motorem a nikde jsem o něm moc informací bohužel nenašel. Ten můj zase na volnoběh při studeným motoru lítá od 900 otáček do 1100 a tak pořád dokola. Jak se to ohřeje, je to lepší. Ale našel jsem jeden podtlak, kterej ochutnala nějaká potvora a tak jsem s tím něco udělal - tak uvidím co a jak, zatím to vypadá dobře. Nemohl by někdo napsat k tomuhle motoru víc? Docela by se mi to taky šiklo .
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
- Jirka156
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Klucí mě se to taky houpe (za studena), přidejte na volnoběžných otáčkách.
Jinak obě dvě končí ve žluté bužírce a ta žlutá vede do řj. a ta černá z podtlaků nebo co to je za krabičku vede do kabiny řidiče.
Schéma zapojení pohledejte třeba, někde tady bylo, vše o GX a na co jste se báli zeptat, ael nenašel jsem to
Jinak obě dvě končí ve žluté bužírce a ta žlutá vede do řj. a ta černá z podtlaků nebo co to je za krabičku vede do kabiny řidiče.
Schéma zapojení pohledejte třeba, někde tady bylo, vše o GX a na co jste se báli zeptat, ael nenašel jsem to
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
večerníček : ach jo
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem to byl dneska projet a povedlo se mi tím opraveným prokousnutým podtlakem motor malinko ustálit - občas si sice ještě houpne, ale už je to znatelně lepší. Ještě zkusím přidat na volnoběhu, to by mohlo taky pomoct.
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
- Jirka156
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
To Večerníček
Ty máš bohužel pro nás ale KE Jetronic. Já mám K Jetronic s lambdou a katem. Rok 87-88. Plus taktventil a membránu a o ty mi jde. To asi měl na mysli lister. Pokud vám to houpe, nechte si na analyzátoru nebo paltestu zjistit stav směsi a nastavení náporového kotouče v "žábě". Zvýšení otáček ti přinese možná ustálení, ale taky navýšení spotřeby. Mně to houpe max. když je motor studený a brzdím. Po zastavení o.k. Mám někde faleš mezi podtlakem posilovače brzd a sáním. Jo ale hlavně když mám zrušený taktventil.
- Přílohy
-
- P8280443.JPG (50.64 KiB) Zobrazeno 2504 x
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
ono to zvýšení volnoběhu nemusí být úplně mimo mísu, totiž tyhle 1.8 socky nemají, na rozdíl od GTI ,plynulou regulaci volnoběhu, ale ventil kterej pustí do motoru víc vzduchu, pokud otáčky klesnou pod 750, při překročení 1050 otáček ventil zavírá.
neříkám že zvýšení volnoběhu vyřeší kolísání volnoběhu u všech motorů, ale pokud je to kolísání doprovázený cvakáním toho ventilu, stojí to za pokus..
neříkám že zvýšení volnoběhu vyřeší kolísání volnoběhu u všech motorů, ale pokud je to kolísání doprovázený cvakáním toho ventilu, stojí to za pokus..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Jirka156
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
To lister
Ale to nemyslíš ten taktventil, ale ten regulátor volnoběhu na pravém Persnu ne? Ten zvyšuje volnoběh např. když spadnou otáčky tím, že zapneš mnoho spotřebičů jako je výhřev zadního okna. Já stále mluvím o taktventilu, který tady mám snad jen já jak jsem pochopil a ještě Chochin. Prosím o upřesnění pojmů a dojmů. A pokud vám cvaká v taktventilu, tak ho zrušte. Jako já resp.servis. Prý to nemá na chod vliv.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
jo přesně ten myslím, je dobře vidět na tý večerníčkový fotce.
Jirka156 : cvakání taktventilu by snad mělo být normální, kdyby necvakal, tak tam nemusí být.
sem myslel , že to budeš chtít dát do původního stavu...
Jirka156 : cvakání taktventilu by snad mělo být normální, kdyby necvakal, tak tam nemusí být.
sem myslel , že to budeš chtít dát do původního stavu...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
jestli myslíš tu šedou co je přišroubovaná na rozdělovači paliva u KE-jetu, tak ta by cvakat neměla...Vecernicek píše:Mě ale cvaká jiná krabička ta vedle co je přišroubovaná k rozdělovači. když to teda hafo spadne ty otáčky.
GX je asi jedinej motor kterej se dělal s K i KE-jetronikem, je to divný ale je to tak..Vecernicek píše: GX je snad Ke-jetronic, tak nevím co se do mě opíráš s K-Jetem :
Vecernicek píše: lister: Nemůžu to najít, nevíte kam se to podělo?
co nemůžeš najít ? léky ?? sme si už zvykli ,že si je občas zapomeneš vzít
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Jirka156
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
To Večerníček
Přesně jak píše lister. GX tedy 1.8i byl s K jetem, KE Jetem a pak ještě třeba ten K Jet byl "vylepšen" a dochucen taktventilem.
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele: