1.8i GX - poraďte s konektory

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Jirka156
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

To: lister

Příspěvek od Jirka156 »

No chtěl jsem to dát do původního stavu, ale když to nechodí a nevím ani jak to má být zapojený (zatím bez rady a pomoci), tak se budu držet toho, aby to auto vůbec jezdilo.Jen jsem chtěl, aby se tady nemíchaly dva různý ventily do kupy. Já nepsal, že mi někde něco cvaká. V mém zadání tohoto tématu bylo: Jak mají být zapojený konektory u motoru GX s katem, K Jetem a taktventilem. Páč když ho tam namundím jako jsem ho měl dřív, když mi ještě tekl, tak ať dám na něj konektor jakýkoliv s těch dvou co jdou zaměnit, tak se to hádá. Hádá se to tak šíleně, že vyjedu max. z garáže a na to hned motor chcípne. A navíc ten šílený kouř z výfuku a smrad. To bych zahalil celou ulici za minutu. Jenže ono to ani tu minutu nevydrží běžet. Tak jsem taktventil zase zrušil. Až budou mít v diagnostice chvíli, tak ho tam namudím znovu a nechám zkouknout směs. Nebo nevím co už jinýho. Stejně se to chovalo, když jsem přestřihl blbec špatnej drát, kterej směřoval do ř.j. motoru a napojil tam už ani nevím co. Jinak mi nic necvaká. Samozřejmě, že kdyby taktventil necvakal, tak nefunguje.Nemá tady někdo odkaz třeba do NDR, kde by byly vyobrazený motory co se dělaly ve větších detailech? Ne to, co je na tom Doppelu. Tam je jen holý motor se špajskou. Poslední věc, chtěl jsem to dát do kupy, prptože bych to chtěl co nejdříve prodat a koupit si G3 Variant. A ten už s rozumem s jednobodem.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

je takovej problém to najít podle toho schematu co jsem ti posílal ? podle toho má být jeden kontakt konektoru taktventilu pod proudem a druhej vede na ř.j. pin 1. můj soukromej tip je ten ,že to bude černej konektor, protože na fotkách bývá na K-jetu bez lambdy šedej konektor na membránovým spínači.

jestli se to hádá kvůli bohatosti, není nic jednoduššího než přidat/ubrat bohatost šroubkem (3 imbus) mezi váhou a rozdělovačem, jednoduše otočíš do leva nebo do prava o 1 nebo 2 otáčky a sleduješ co se stane, když si budeš pamatovat kam jsi otáčel a o kolik, můžeš se kdykoliv vrátit do výchocí polohy....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Jirka156
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Lister

Příspěvek od Jirka156 »

Já to vidím s tím konektorem taky na černý. Ještě jsem neměl čas se na to podívat. To víš svátky znáš to. A dnes ještě umrtí v rodině příbuzných. Nic moc.

Jo takhle jsem už taky jednou nastavoval CO podle oka. Motor šel krásně, ale spotřeba byla 11/100. Takže od těch dob nechávám tenhle imbusek pěkně spát. A probudí se až na analyzátoru.

Uživatelský avatar
Phoenix
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phoenix »

Phoenix píše:Momentálně se peru s tím samým motorem a nikde jsem o něm moc informací bohužel nenašel. Ten můj zase na volnoběh při studeným motoru lítá od 900 otáček do 1100 a tak pořád dokola. Jak se to ohřeje, je to lepší. Ale našel jsem jeden podtlak, kterej ochutnala nějaká potvora a tak jsem s tím něco udělal - tak uvidím co a jak, zatím to vypadá dobře. Nemohl by někdo napsat k tomuhle motoru víc? Docela by se mi to taky šiklo :wink: .
Tak já jsem ho konečně seřídil, klape si jak hodinky a spotřeba podle palubáku taky klesla :wink:. Stačilo lehce přidat na otáčkách a od té doby si drží cca 950 ot. a nehoupe už vůbec. Chytá výborně a nechcípá. Tak aspoň tohle je z krku...
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ

Uživatelský avatar
Chochin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kladno (Hostomice)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chochin »

Vecernicek píše:Mě ale cvaká jiná krabička ta vedle co je přišroubovaná k rozdělovači. :cry: když to teda hafo spadne ty otáčky.

GX je snad Ke-jetronic, tak nevím co se do mě opíráš s K-Jetem :roll: :wink:

lister: Nemůžu to najít, nevíte kam se to podělo? :oops:
Já mám taky GX s K-Jetronicem... :) Teď mě trápí startovní za tepla... :cry:
VW Golf 2 1.8i 8V GX 66kW/90k r.v. 1987 K-Jetronic

Uživatelský avatar
Charon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vysocina, okres HB, jmenovite Pribyslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charon »

Chochin píše:
Vecernicek píše:Mě ale cvaká jiná krabička ta vedle co je přišroubovaná k rozdělovači. :cry: když to teda hafo spadne ty otáčky.

GX je snad Ke-jetronic, tak nevím co se do mě opíráš s K-Jetem :roll: :wink:

lister: Nemůžu to najít, nevíte kam se to podělo? :oops:
Já mám taky GX s K-Jetronicem... :) Teď mě trápí startovní za tepla... :cry:
Tak já uz sem treti, koho trapi startovani, nekdy za tepla, nekdy za studeny, nekdy to startuje pekne. Jestli mi nekde kolem motoru nesedi Máldr.
Tuzing nebo tuning? Vim já kde sou hranice?
Golfa už nemám a sháním něco jiného ...

Uživatelský avatar
Chochin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kladno (Hostomice)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chochin »

Trochu mi pomohlo, že jsem si udělal ruční natlakování paliva...
VW Golf 2 1.8i 8V GX 66kW/90k r.v. 1987 K-Jetronic

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

kluci u GX a je to pořád dokola pomůže jen pátej vstřik hodit na buzení alternátoru. :wink: Po týdnu příjdu a na první zatočení to chytne :wink:

Uživatelský avatar
Charon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vysocina, okres HB, jmenovite Pribyslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charon »

Ses si tim patym vstrikem jistej? Ja kdyz mam problemy se startovanim, tak starter trochu pootoci motorem, pak se nic nedeje a pak se to najednou roztoci, pochybuju, ze tohle patej vstrik spravi.
Tuzing nebo tuning? Vim já kde sou hranice?
Golfa už nemám a sháním něco jiného ...

Uživatelský avatar
Jirka156
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jirka156 »

Tak to samé co Charon mám já. Svíčky, kabely,regulátor napětí, baterie zkrátka vše nové. Starter dva nebo tři měsíce po repasi a furt. Teda furt. Právě že ne furt. Nemůže to být tím spínačem pod spínačkou?

Uživatelský avatar
Charon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vysocina, okres HB, jmenovite Pribyslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charon »

Jirka156
Ja uz sem to tady zkousel resit a bylo mi poradeno prohlidnout starter, tak sem ho rozdelal a mel jsem v nem olej a jakoby saze, asi z uhliku. Uz to mam vycisteny a pripraveny k montazi zpet, jenze sem nemocnej a musim jeste pockat. Zaroven sem i dobil baterku do plnejch, tak jsem zvedavej.
Tuzing nebo tuning? Vim já kde sou hranice?
Golfa už nemám a sháním něco jiného ...

Uživatelský avatar
Jirka156
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Charon

Příspěvek od Jirka156 »

No ale já mám ten starter po komplet repasi. Viděl jsem demontáž a montáž na vlastní bulvy. Foto před a po viz obr. Takže tím to nebude.
Přílohy
P9110559.JPG
P9110559.JPG (42.58 KiB) Zobrazeno 1341 x

Uživatelský avatar
Jirka156
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jirka156 »

A po repasi.
Přílohy
P9130553.JPG
P9130553.JPG (51.81 KiB) Zobrazeno 1333 x

Uživatelský avatar
Charon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vysocina, okres HB, jmenovite Pribyslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charon »

Kokam, ze tzvoje repas byla aspon vzhledove vyrazne uspesnejsi. Ale vrta mi hlavou, cim to muze byt. Me to prijde jako kdyzby v tom motoru byla moc velka komprese (neco jako u velkejch hjednovalcu, ktery nemaj dekompresor), ale to se mi zas nezda pravdepodobny.
Tuzing nebo tuning? Vim já kde sou hranice?
Golfa už nemám a sháním něco jiného ...

Uživatelský avatar
Charon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vysocina, okres HB, jmenovite Pribyslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charon »

Taky koukam, ze mas trochu jinej starter nez ja, ja ten svuj schvalne taky blejsknu
Tuzing nebo tuning? Vim já kde sou hranice?
Golfa už nemám a sháním něco jiného ...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“