cukani motoru u g II 1.6i
- kolez
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: nový jičín
cukani motoru u g II 1.6i
ahoj ,potreboval bych poradit pritelkyni zacal golf cukat a chvet se motor pri delsi jizde,pri podrazovani a snizeni otacek zdycha:-(((((uz jsem menil svicky,meril kably,cistil rozdelovac a palec prostrikaval kontakty ,dnes jsem menil prutokjac benzinu....co by to mohlo byt??kdyz jsem s tim jel do prace a zpet cc25km tak nic kolem 40km jizde to zacne blbnout...POMOC!!!!diky vsem
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- fido-dido
- VWsenior
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
- fido-dido
- VWsenior
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
zkusime to jinak
podle popisu zavady bych typoval 1.6 PN s elektronickym karburatorem 2EE. mrkni do motoroveho prostoru zda nemas na prave strane(ze predu auta prave) u steracu pocitac.
na fotce je karburato rizeny pocitacem 2EE
podle popisu zavady bych typoval 1.6 PN s elektronickym karburatorem 2EE. mrkni do motoroveho prostoru zda nemas na prave strane(ze predu auta prave) u steracu pocitac.
na fotce je karburato rizeny pocitacem 2EE
- Přílohy
-
- karburator 2EE
- 2ee.jpg (57.92 KiB) Zobrazeno 1534 x
-
- pocitac vedle motorku sterace
- pc.jpg (48.04 KiB) Zobrazeno 1533 x
- fido-dido
- VWsenior
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
- kolez
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: nový jičín
chllapi po dlouhe dobe jsem mel cas a taky jsem s tim autem jezdil,zacne to ztracet z niceho nic na vykonu az do uplneho roztrepani a pri vymackle spojce to zdechne,jde to uplne pod otacky,mam novou baterii,kably jsou v pohode rozdelovac ok,jen byl utrepany kontakt u automatickeho sytice ale ten uz je taky ok tak nevim....
- kolez
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: nový jičín
chllapi po dlouhe dobe jsem mel cas a taky jsem s tim autem jezdil,zacne to ztracet z niceho nic na vykonu az do uplneho roztrepani a pri vymackle spojce to zdechne,jde to uplne pod otacky,mam novou baterii,kably jsou v pohode rozdelovac ok,jen byl utrepany kontakt u automatickeho sytice ale ten uz je taky ok tak nevim....
- Richard
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Fly
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
zdechá 2ee
nedávno se mi to taky tak stalo,podřadím před křižovatkou+zmáčklá spojka=cukání nebo to zdechlo.Vyvolal jsem registr závad-ukázalo mi to 2-4-1-2,zož po dlouhým hledání ukázalo se na vadný čidlo nasávaného vzduchu.Proměřil jsem ho,ale zdá se dobrý,včetně toho na chladící kapalině.Tak jsem přemýšlel,kdy to dělá,a co vté době dělá motor.Přechází na volnoběžný otáčky.Furt sice nevím,co dělat,ale zkontroloval jsem podtlaky,dal pár kapek oleje do podtlakového regulátoru na rozdělovači-a rozhýbal ho-šel ztuha,protáhl trysky na karbecu a vyčistil ho-profoukl,seřídil-přidal trochu směsi=povolil ten šroubek na karbecu,co přidává bohatosti při volnoběhu (ten se sám o sobě ale seřizovat nedá=řídí ho ŘJ) tak aby motor šel na volnoběh klidněji.....a už se mi to nestalo.klepu tady na dřevo.Registr závad při opakování jeho vyvolání ukázal 4-4-4-4 tj O.K.
Chce to proměřit,vše je v JAK NA TO od Hertzla,je to tady někde ke stažení-přímo pro Golf II (já mám Passata,=stejný,jen filtr jiný...)a hlavně zkus registr závad.Potřebuješ jen DIODOVOU zkoušečku a multiměřáček-pořiď si,vrátí se to.Se servisem u tohoto motoru mám nedobré zkušenosti.Přitom to není tak složitý.
Chce to proměřit,vše je v JAK NA TO od Hertzla,je to tady někde ke stažení-přímo pro Golf II (já mám Passata,=stejný,jen filtr jiný...)a hlavně zkus registr závad.Potřebuješ jen DIODOVOU zkoušečku a multiměřáček-pořiď si,vrátí se to.Se servisem u tohoto motoru mám nedobré zkušenosti.Přitom to není tak složitý.
- kolez
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: nový jičín
Re: zdechá 2ee
jj hadicky jsem kontroloval jen tak okrajove,je pravda ze budou asi pekne tvrde:-((takze to jeste prebehnu...a ty cidla zkusim taky,ten karbec si cistil jen trysky nebo jsi ho mel komplet dole???kontrola na compu to je tak za500 ne??
- Fly
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: zdechá 2ee
...ono záleží jak se tomu věnuješ.Já to měl přicpaný po těch létech,takže jsem ho loni rozdělal úplně.Vyčistil a protáhl-zvětšil-jednu odvzdušňovací dírku v papírovým těsnění co je mezi vrchním a spodním dílem karbecu.Takže t.j. měl jsem ho dole.Doporučuju-po těch letech ježdění....chrstalo mi tam totiž trocha bordela z odvzdušnění vrchního víka motoru (klasika).Jinak-2EE -tedy ten můj to má-má diagnostický konektor v motoru-zjišťuj jím chybové kódy i bohatost směsi(hlavně kódy)viz JAK NA TO..takže to máš za cenu tý diodový zkoušečky.Stačí kdykoliv vyvolat a zjistíš,co mu asi chybí.Mám ten konektor vyvedenej nad rozdělovačem,má modrou ochranu.Dělám si diag. sám.kolez píše:jj hadicky jsem kontroloval jen tak okrajove,je pravda ze budou asi pekne tvrde:-((takze to jeste prebehnu...a ty cidla zkusim taky,ten karbec si cistil jen trysky nebo jsi ho mel komplet dole???kontrola na compu to je tak za500 ne??