cukani motoru u g II 1.6i

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
kolez
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: nový jičín

cukani motoru u g II 1.6i

Příspěvek od kolez »

ahoj ,potreboval bych poradit pritelkyni zacal golf cukat a chvet se motor pri delsi jizde,pri podrazovani a snizeni otacek zdycha:-(((((uz jsem menil svicky,meril kably,cistil rozdelovac a palec prostrikaval kontakty ,dnes jsem menil prutokjac benzinu....co by to mohlo byt??kdyz jsem s tim jel do prace a zpet cc25km tak nic kolem 40km jizde to zacne blbnout...POMOC!!!!diky vsem

Uživatelský avatar
kolez
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: nový jičín

Příspěvek od kolez »

jo je to 1.6 benzin obyc. r.v 88

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

typ motoru jinak se nehnes z mista..je na plosce pod hlavou nebo ve velkym tp :wink:
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
kolez
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: nový jičín

Příspěvek od kolez »

jarys píše:typ motoru jinak se nehnes z mista..je na plosce pod hlavou nebo ve velkym tp :wink:
1.6 I KAT RF
51Kw

Uživatelský avatar
Miro
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Miro »

Ja mám podobný problém. Pri ubratí plynu a stlačenej spojke (napr. pri podraďovaní) mi to zvykne skapať. Riešim to už dlhšiu dobu na Passat fóre. Zatiaľ ale nič konkrétneho. Ak chceš pozri: Motor 1.8 79 kW problém :wink:

Uživatelský avatar
fido-dido
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2000
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fido-dido »

kolez píše:
jarys píše:typ motoru jinak se nehnes z mista..je na plosce pod hlavou nebo ve velkym tp :wink:
1.6 I KAT RF
51Kw
jak rika JARYS chce to urcit motor a to co pises je trochu v rosporu viz obrazek
Přílohy
1.6 benzin
1.6 benzin
Schránka02.jpg (15.88 KiB) Zobrazeno 1536 x

Uživatelský avatar
fido-dido
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2000
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fido-dido »

zkusime to jinak

podle popisu zavady bych typoval 1.6 PN s elektronickym karburatorem 2EE. mrkni do motoroveho prostoru zda nemas na prave strane(ze predu auta prave) u steracu pocitac.

na fotce je karburato rizeny pocitacem 2EE
Přílohy
karburator 2EE
karburator 2EE
2ee.jpg (57.92 KiB) Zobrazeno 1534 x
pocitac vedle motorku sterace
pocitac vedle motorku sterace
pc.jpg (48.04 KiB) Zobrazeno 1533 x

R2D2
Závodník
Závodník
Příspěvky: 633
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od R2D2 »

to co ma on napsano je ale i v te tabulce, takze to zase takovej rozpor to neni, vid...
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.

Uživatelský avatar
fido-dido
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2000
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fido-dido »

Ondraseeek píše:to co ma on napsano je ale i v te tabulce, takze to zase takovej rozpor to neni, vid...
Omlouvam se sam jsem to prehledl ze je 55kw a 51kw pro kat.

Uživatelský avatar
kolez
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: nový jičín

Příspěvek od kolez »

chllapi po dlouhe dobe jsem mel cas a taky jsem s tim autem jezdil,zacne to ztracet z niceho nic na vykonu az do uplneho roztrepani a pri vymackle spojce to zdechne,jde to uplne pod otacky,mam novou baterii,kably jsou v pohode rozdelovac ok,jen byl utrepany kontakt u automatickeho sytice ale ten uz je taky ok tak nevim....

Uživatelský avatar
kolez
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: nový jičín

Příspěvek od kolez »

chllapi po dlouhe dobe jsem mel cas a taky jsem s tim autem jezdil,zacne to ztracet z niceho nic na vykonu az do uplneho roztrepani a pri vymackle spojce to zdechne,jde to uplne pod otacky,mam novou baterii,kably jsou v pohode rozdelovac ok,jen byl utrepany kontakt u automatickeho sytice ale ten uz je taky ok tak nevim....

Uživatelský avatar
Richard
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Richard »

Mám ten samej problém, když zmáčku spojku, spadnou otáčky pod volnoběžný a celý se to zachvěje, sotva nechcípne. Ještě to má divnej chod, co radši vyměnit podtlakový hadičky, zkoušels? Jinak, co může u tohoto motoru říci VAG diagnostika???Kolik si účtujou v servisu za připojení atd.?

Uživatelský avatar
Fly
Řidič
Řidič
Příspěvky: 54
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

zdechá 2ee

Příspěvek od Fly »

nedávno se mi to taky tak stalo,podřadím před křižovatkou+zmáčklá spojka=cukání nebo to zdechlo.Vyvolal jsem registr závad-ukázalo mi to 2-4-1-2,zož po dlouhým hledání ukázalo se na vadný čidlo nasávaného vzduchu.Proměřil jsem ho,ale zdá se dobrý,včetně toho na chladící kapalině.Tak jsem přemýšlel,kdy to dělá,a co vté době dělá motor.Přechází na volnoběžný otáčky.Furt sice nevím,co dělat,ale zkontroloval jsem podtlaky,dal pár kapek oleje do podtlakového regulátoru na rozdělovači-a rozhýbal ho-šel ztuha,protáhl trysky na karbecu a vyčistil ho-profoukl,seřídil-přidal trochu směsi=povolil ten šroubek na karbecu,co přidává bohatosti při volnoběhu (ten se sám o sobě ale seřizovat nedá=řídí ho ŘJ) tak aby motor šel na volnoběh klidněji.....a už se mi to nestalo.klepu tady na dřevo.Registr závad při opakování jeho vyvolání ukázal 4-4-4-4 tj O.K.
Chce to proměřit,vše je v JAK NA TO od Hertzla,je to tady někde ke stažení-přímo pro Golf II (já mám Passata,=stejný,jen filtr jiný...)a hlavně zkus registr závad.Potřebuješ jen DIODOVOU zkoušečku a multiměřáček-pořiď si,vrátí se to.Se servisem u tohoto motoru mám nedobré zkušenosti.Přitom to není tak složitý.

Uživatelský avatar
kolez
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: nový jičín

Re: zdechá 2ee

Příspěvek od kolez »

jj hadicky jsem kontroloval jen tak okrajove,je pravda ze budou asi pekne tvrde:-((takze to jeste prebehnu...a ty cidla zkusim taky,ten karbec si cistil jen trysky nebo jsi ho mel komplet dole???kontrola na compu to je tak za500 ne??

Uživatelský avatar
Fly
Řidič
Řidič
Příspěvky: 54
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: zdechá 2ee

Příspěvek od Fly »

kolez píše:jj hadicky jsem kontroloval jen tak okrajove,je pravda ze budou asi pekne tvrde:-((takze to jeste prebehnu...a ty cidla zkusim taky,ten karbec si cistil jen trysky nebo jsi ho mel komplet dole???kontrola na compu to je tak za500 ne??
...ono záleží jak se tomu věnuješ.Já to měl přicpaný po těch létech,takže jsem ho loni rozdělal úplně.Vyčistil a protáhl-zvětšil-jednu odvzdušňovací dírku v papírovým těsnění co je mezi vrchním a spodním dílem karbecu.Takže t.j. měl jsem ho dole.Doporučuju-po těch letech ježdění....chrstalo mi tam totiž trocha bordela z odvzdušnění vrchního víka motoru (klasika).Jinak-2EE -tedy ten můj to má-má diagnostický konektor v motoru-zjišťuj jím chybové kódy i bohatost směsi(hlavně kódy)viz JAK NA TO..takže to máš za cenu tý diodový zkoušečky.Stačí kdykoliv vyvolat a zjistíš,co mu asi chybí.Mám ten konektor vyvedenej nad rozdělovačem,má modrou ochranu.Dělám si diag. sám.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“