Motor 2,0 GTI (9A)VS 2,0 ABF

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

hno3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 18.11.2010 15:41

Re: Motor 2,0 GTI (9A)VS 2,0 ABF

Příspěvek od hno3 »

MonsterGolf píše:když se použije dieselová klika.. ojnice tam pak dám z čeho?

do jakýho bloku? pokud do dlouhýho stačí použít třeba ABF a k nim i ABF písty s lehce sníženou kompresní vejškou (prostě sporstě osoustružíš o potřebný množství dno a uděláš novej zápich pro ventily -pokud budeš kreativní, nemusíš stáčet celý dno ale jen obrobit část dna tak, aby ti nevznikla čepice zvyšujicí KP), anebo zakázkový s již potřebnoukomprensí vejšku

pokud do krátkýho, tak všechno na zakázku:)

vocas
Pilot
Pilot
Příspěvky: 810
Registrován: 14.08.2010 15:54
Bydliště: HazloVW
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2,0 GTI (9A)VS 2,0 ABF

Příspěvek od vocas »

z jakýho kontretního diesla se dá použít ta klika , a ještě je rozdíl v kvalitě a výdrži mezi origo ABF klikou a z diesla ?
Koupím:

ovladač el střechy cabrio

Uživatelský avatar
Leggatstreetcars
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2,0 GTI (9A)VS 2,0 ABF

Příspěvek od Leggatstreetcars »

rád bych oživil toto vláknozdali jsou nějaký nový info či postupy, děkuji ;)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“