Prepad do nadrze

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
mplic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Prepad do nadrze

Příspěvek od mplic »

Chci se zeptat - mam auto predelane na plyn a koukal sem,ze je vyhozena ta nadobka do ktere leze benzin z pumpy a z ni leze do karbecu a zaroven to ma vyvod jako prepad do nadrze - nejaka vyrovnavaci nadrzka ?
No a zajima me - vadi to kdyz to tam neni ?
Nevadi karbecu ze tam neni zadnej prepad benzinu?
Logicky chapu,ze to odpojili,aby zkratili doby mezi prepnutim benzinu a plynu,ale prece jen si rikam,jesli je to v poradku.

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

ta nádobka bude zásobník paliva pro karbec, drží určitý množství pro karbec a nadbytek se pouští zpět do nádrže

nevím jestli je dobré odpojit vracečku z5 do nádrže, ale to ti poradí zkušenější.
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
mara7518
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1263
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od mara7518 »

nemluvi nahodou o nadobce na AKTIVNI UHLI???snad se nepletu..

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Trochu tápu co myslíš... Karbec má vracečku z nádobky a z té vede jen jedna hadice do karbce - tu si ovládá podtlak. Jenže to asi nemyslíš protože bez tohodle to není schopné jet na benzín - čerpadlo by přetlačilo plovák a benzín by tekl ven z karbce... To bys asi poznal.
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Jestli muzes tak hod fotky pac jak bylo receno nevim co myslis ale jestli myslis vyrovnavaci nadobku co je pred karburatorem jak psal Žížal tak bez ty by ti to nefungovalo pac do ni jde jedna hadice privodni z cerpadla a pak jedna jde do plovakovy komory karbece a druha se vraci z5 do nadrze.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
mplic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mplic »

Jo myslim vyrovnavaci nadobku pred karbecem,jina tam ani neni (teda mela by tam byt ale neni tam) - je to ta,co se prychytava pod dve matky na viku ventilu.
Tak prave myslim ze ta mi tam chybi - benzin jde primo z pumpy do karbecu.
Tzn. funguje to,jen jestli je to v poradku kdyz chybi :-D
Willdaa píše:Jestli muzes tak hod fotky pac jak bylo receno nevim co myslis ale jestli myslis vyrovnavaci nadobku co je pred karburatorem jak psal Žížal tak bez ty by ti to nefungovalo pac do ni jde jedna hadice privodni z cerpadla a pak jedna jde do plovakovy komory karbece a druha se vraci z5 do nadrze.

Uživatelský avatar
mplic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mplic »

Myslim samozrejme tohle
Přílohy
Nadobka
Nadobka
nadobka.jpg (72.25 KiB) Zobrazeno 2148 x

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Tak to vidim poprve ze by primo z pumpy sla hadice primo do karbce...nemas tam nekde Tcko a to castecne vraci zpatky do nadrze??
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

No tak to je divočina jak cyp... Mám taky LPG a ventil je až na hadičce co vede do karbecu takže čerpadlo honí benzín z nádrže přes nádobku zpátky. Pokud to nějaký umělec vyhodil tak bych řekl že budeš mít problémy - na benzín o může různě blbnout a čerpat benzín ven z karbce a při provozu na plyn ti bude proti ventilu tlakovat čerpadlo bez možnosti udržet průtok benzinu a to myslím taky bude špatně.

Osobně bych to vrátil do původního stavu a ventil dal až na hadici do karbce. Na rovinu nikdy mě nenapadlo tu nádobku vyndat tak nevím 100% co to udělá ale principelně mi to přijde jako dost zvěrstvo a s nádobkou mám ověřené že no-problem
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
mplic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mplic »

Nene,nic takoveho tam neni.
Hadice ktera vedla do nadobky a hadice ktera vedla z nadobky do karbecu je spojena - je to videt,ze sou to dve hadicky spojeny sponama,misto jedne hadice primo z pumpy do karbecu.
Willdaa píše:Tak to vidim poprve ze by primo z pumpy sla hadice primo do karbce...nemas tam nekde Tcko a to castecne vraci zpatky do nadrze??

Uživatelský avatar
mplic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mplic »

No ja sem prave mel od zacatku co tu karu mam problem pri provozu na benzin,tak sem si ted rikal,jestli to s tim nemuze souviset.
Ale ted nemam karburator,tak az ho budu mit zpet,tak to radeji zapojim jak to ma byt.
Ono zkusel sem tam jinej typ karbecu (protoze ted uz mi to nejezdilo vubec),kterej jinde fungoval a tady mi z nej tekl benzin,tak sem si rikal prave,ze by to klidne mohlo byt tim (muze mit horsi tesneni a tady to treba moc tlakuje a pak to tece)
No uvidime.Ale diky za nazory.Kazdopadne sem si taky rikal,ze to je prinejmensim trochu divne vyresene :D
Mimochodem jak casto projedes auto na benzin?Jeden automechanik mi rikal,ze bych mel alespon 1x za tyden,ze prej kdyz v tom karburatoru je sucho,ze to pak vevnitr zoxiduje a pak de karburator do haje.
Ja na benzin jedu tak 1x za 3 mesice,kdyz musim.
Žížal píše:No tak to je divočina jak cyp... Mám taky LPG a ventil je až na hadičce co vede do karbecu takže čerpadlo honí benzín z nádrže přes nádobku zpátky. Pokud to nějaký umělec vyhodil tak bych řekl že budeš mít problémy - na benzín o může různě blbnout a čerpat benzín ven z karbce a při provozu na plyn ti bude proti ventilu tlakovat čerpadlo bez možnosti udržet průtok benzinu a to myslím taky bude špatně.

Osobně bych to vrátil do původního stavu a ventil dal až na hadici do karbce. Na rovinu nikdy mě nenapadlo tu nádobku vyndat tak nevím 100% co to udělá ale principelně mi to přijde jako dost zvěrstvo a s nádobkou mám ověřené že no-problem

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

mplic píše:Mimochodem jak casto projedes auto na benzin?Jeden automechanik mi rikal,ze bych mel alespon 1x za tyden,ze prej kdyz v tom karburatoru je sucho,ze to pak vevnitr zoxiduje a pak de karburator do haje.
Ja na benzin jedu tak 1x za 3 mesice,kdyz musim.
Nechávám ho stát a strtuju na benzin a občas když mě chytne nadšení tak ho proženu na benál... Kdysi jsem taky vydržel i celé jaro, léto a podzim bez benzinu ale pak jsem jel jen na AC pumpu a to byla sranda :lol: Ale rozchodilo se to...

LPG zanáší karbec a pokud stojí dlouho bez benzinu tak všechno zaschne a zpuchří... Když startuju auto denně 2x na benzin tak se za benál vejdu do cca kila za měsíc i s nějakým prjetím a to myslím vyrová všechny problémy spojené s dlouhým stáním suchého karburátoru + v zimě je vždycky lepší startovat na benzin - otestoval jsem že nastartuju na LPG i při -20°ale ten stres jestli chytne :wink:

Jinak příšerka najezdila na LPG cca 100tkm a karbec je furt OK
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Fly
Řidič
Řidič
Příspěvky: 54
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

přepad

Příspěvek od Fly »

to na tý fotce je regulátor tlaku paliva,přebytek odchází do nádrže......pokud je mi známo.Pokud to jede bez toho a bez problémů,tak asi tlak je v rámci možnosti,možná se projeví bohatostí směi=žere víc...atd

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“