JETTA II 1.8 PF
- dreambox
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.02.2006 21:02
JETTA II 1.8 PF
Zdravim Vas chlapaci!
Sem cerstvim majitelem jetty 1.8 GL z 89 a desne moc bych prosil o radu:
ot.1. -foto č.1 -jedna se opravdu o 1.8 PF (dle TP) s digifant ??
ot.2 -foto č.2 vyhořely kontakt od toho valecku -udajne, co sem zde nasel, tak se jedna o regulaci volnoběhu (a ten chcipe) -proc to mohlo vyhořet? bude to vadne, nebo jen nove draty a test? nema nekdo jinej ten valecek? za kolik?
ot.3 -foto č.3 -ten drat cca uprostreb ve volnem prostoru -na konci medenej drat (ne lanko) -asi cidlo? ale kam to pride zasunout -nevi nekdo?
ot.4 -foto č.4 -ten valecek uprostred + zelenej drat, co tam vede -cidlo teploty oleje? -tece z toho olej! -nema nekdo jiny? -za kolik?
ot.5 -nefouka me ventilator na nizsi rychlosti nez na plno -vadnej predradnej odpor? -prosim kde ho cirka najdu???
ot.6 -nesviti prave potkavaci -zarovka i patice OK -nevite kde hledat vadu (nekdy sviti dalkove, nekdy ne) -pojistky samo OK.
Vim ze je to ode me hodne sprosty tolik dotazu -ale mam z auti velikanskou radost a rad bych jezdil a nejak sem nikde info nenasel. Jedine sem stahnul "Jak na to G II" a nejak sem si stimhle neporadil.
Zdravim BusGolfus a dik vsem za pripadne rady !!
S pozdravem DB
Sem cerstvim majitelem jetty 1.8 GL z 89 a desne moc bych prosil o radu:
ot.1. -foto č.1 -jedna se opravdu o 1.8 PF (dle TP) s digifant ??
ot.2 -foto č.2 vyhořely kontakt od toho valecku -udajne, co sem zde nasel, tak se jedna o regulaci volnoběhu (a ten chcipe) -proc to mohlo vyhořet? bude to vadne, nebo jen nove draty a test? nema nekdo jinej ten valecek? za kolik?
ot.3 -foto č.3 -ten drat cca uprostreb ve volnem prostoru -na konci medenej drat (ne lanko) -asi cidlo? ale kam to pride zasunout -nevi nekdo?
ot.4 -foto č.4 -ten valecek uprostred + zelenej drat, co tam vede -cidlo teploty oleje? -tece z toho olej! -nema nekdo jiny? -za kolik?
ot.5 -nefouka me ventilator na nizsi rychlosti nez na plno -vadnej predradnej odpor? -prosim kde ho cirka najdu???
ot.6 -nesviti prave potkavaci -zarovka i patice OK -nevite kde hledat vadu (nekdy sviti dalkove, nekdy ne) -pojistky samo OK.
Vim ze je to ode me hodne sprosty tolik dotazu -ale mam z auti velikanskou radost a rad bych jezdil a nejak sem nikde info nenasel. Jedine sem stahnul "Jak na to G II" a nejak sem si stimhle neporadil.
Zdravim BusGolfus a dik vsem za pripadne rady !!
S pozdravem DB
- Přílohy
-
- motor
- 1.jpg (59.31 KiB) Zobrazeno 1357 x
-
- volnobeh
- 2.jpg (54.74 KiB) Zobrazeno 1357 x
-
- cidlo?
- 3.jpg (41.7 KiB) Zobrazeno 1357 x
-
- tece olej
- 4.jpg (35.13 KiB) Zobrazeno 1358 x
- Azo1
- Jezdec
- Příspěvky: 444
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
1 - zjistíš buď z čísla, nebo při rozebrání motoru
4 - nové těsnění může být řešení
5 - ventilátor je u spolujezdce uvnitř auta za spodní přihrádkou, sundej kryt a otoč s ventilátorem, asi bude KO tepelná pojistka tak ji nahraď drátem
6 - celkově to vypadá na divokou elektriku takže hledej asi bude někde špatný kontakt, zkus jestli je oK uzemnění a pak si postupně na jednotlivé konektory přiváděj + a když to přestane svítit tak máš místo chyby. Zkoukni taky spínač a přepínač světel + pojistky
4 - nové těsnění může být řešení
5 - ventilátor je u spolujezdce uvnitř auta za spodní přihrádkou, sundej kryt a otoč s ventilátorem, asi bude KO tepelná pojistka tak ji nahraď drátem
6 - celkově to vypadá na divokou elektriku takže hledej asi bude někde špatný kontakt, zkus jestli je oK uzemnění a pak si postupně na jednotlivé konektory přiváděj + a když to přestane svítit tak máš místo chyby. Zkoukni taky spínač a přepínač světel + pojistky
Golf real car, real fast
-
- Závodník
- Příspěvky: 633
- Registrován: 24.02.2006 21:02
ad 4: cidlo bych ja teda osobne a taky jsem to tak udelal zakoupil nove. Stalo asi 300Kč a mám vystaráno. Různá čidla z vrakáren se moc neosvedcila.
ad 5: Predradny odpor - nevim jak je to presne u GII, to jsem nerozebiral,ale je nekde hnedle u ventilatoru, takze hledej smudlo nebude daloke od ventilatoru a ten je v palubce, takze nemas zase toliko moznosti
Ad svetla: videl bych to na to, ze to budes mit vyhnile primo v tom konektoru, ja to takhle mel u parkovaci(do dneska nesviti ) proste to bylo uhnile v te svorce a tak dlouho jsem do toho dloubal abych to promeril az to samo upadlo, takze vada byla jasna...
ad 5: Predradny odpor - nevim jak je to presne u GII, to jsem nerozebiral,ale je nekde hnedle u ventilatoru, takze hledej smudlo nebude daloke od ventilatoru a ten je v palubce, takze nemas zase toliko moznosti
Ad svetla: videl bych to na to, ze to budes mit vyhnile primo v tom konektoru, ja to takhle mel u parkovaci(do dneska nesviti ) proste to bylo uhnile v te svorce a tak dlouho jsem do toho dloubal abych to promeril az to samo upadlo, takze vada byla jasna...
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
digifant je to určitě,jestli PF,to nevím,byly totiž asi 4 druhy digifntu 1.8 a na oko jsou stejné.
To čídlo tlaku oleje pomůže jedině vyměnit,teče to určitě přímo přes kontak a to nijak nespravíš.
ten váleček,je elektromagnetický ventil,který přidává vzduch u volnoběhu,bude se ti hodně blbě shánět a nový bude stát určitě balík.Jinak volnoběh můžeš zvýšit šroubkem,co je u ovládání škrtících klapek.Pamatuj si kolikrát s ním otočíš,ať to můžeš dát v nejhorším zpět.
Ventilátor se dá opravit,tak jak už psal někdo výše.Jo a abys s ním pootočil při vytahování,tak musíš prstem přizvednout takovou malou packu,která to jistí proti pootočení.
No a ten chumel škaredé elektriky,to je špatné,nevím jak ti poradit,nejde to moc vidět a blbě se mi to určuje.Ale ta ohořelá zásuvka je od toho ventilu
To čídlo tlaku oleje pomůže jedině vyměnit,teče to určitě přímo přes kontak a to nijak nespravíš.
ten váleček,je elektromagnetický ventil,který přidává vzduch u volnoběhu,bude se ti hodně blbě shánět a nový bude stát určitě balík.Jinak volnoběh můžeš zvýšit šroubkem,co je u ovládání škrtících klapek.Pamatuj si kolikrát s ním otočíš,ať to můžeš dát v nejhorším zpět.
Ventilátor se dá opravit,tak jak už psal někdo výše.Jo a abys s ním pootočil při vytahování,tak musíš prstem přizvednout takovou malou packu,která to jistí proti pootočení.
No a ten chumel škaredé elektriky,to je špatné,nevím jak ti poradit,nejde to moc vidět a blbě se mi to určuje.Ale ta ohořelá zásuvka je od toho ventilu
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
vyšroubuj ho a podívej se na číslo a tlak,při kterém sepne,ať ti nedají nějaké jiné,protože ti to pak může vřískat i když tam budeš mít mazací tlak dobrý.A pokud možno,tak nekupuj nějaký šunt,protože vím,že se prodávají i takové,kde není napsané číslo ani parametry a vyrábí to nějaký turek nebo žluťoch
- dreambox
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.02.2006 21:02
jeste dotazek
digifant je chlapi jedno nebo ctyrbodovy vstrikovani?
jinak predradnej vodpor na vetrak byl fakt hned vedle vetraku -su slepej ale jo pryc tepelna pojistka -ted uz dobry
tlakovy cidlo sem vydelal a nic na nem neni, takze koupim asi 1.4 baru
dikec vsem DB
jinak predradnej vodpor na vetrak byl fakt hned vedle vetraku -su slepej ale jo pryc tepelna pojistka -ted uz dobry
tlakovy cidlo sem vydelal a nic na nem neni, takze koupim asi 1.4 baru
dikec vsem DB
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
v hlavě by mělo být čidlo 0,3baru, tak kup radši tohle
jinak digifant je 4bod
k tomu nastavovači volnoběhu : změř odpor ,měl by být 4-10ohmu, dráty a konektor můžeš vyměnit, ale jestli těma drátama protýkal tak velkej proud, že roztavil izolaci, tak nevěřím tomu že to přežila řídící jednotka..
jinak digifant je 4bod
k tomu nastavovači volnoběhu : změř odpor ,měl by být 4-10ohmu, dráty a konektor můžeš vyměnit, ale jestli těma drátama protýkal tak velkej proud, že roztavil izolaci, tak nevěřím tomu že to přežila řídící jednotka..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- dreambox
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.02.2006 21:02
jooo -nevim jestli je to mozny ??? -ale mel jsem nechtic odpojenou ?ridici jednotku? -pak sem ju zapojil -po vymene dratu k regulatoru volnobehu -nic -poklepal jsem to a zda se to good! -jinak odpor cca 2ohmy
zbejvaji me svetla a zavarit vejfuk a bude to OK!
jeste dotazek -za kolik se da s timhle 1.8 PF digifant jezdit -setrne??
dikec MOOOC panove -neznam to jeste a mooc ste me pomohli
zbejvaji me svetla a zavarit vejfuk a bude to OK!
jeste dotazek -za kolik se da s timhle 1.8 PF digifant jezdit -setrne??
dikec MOOOC panove -neznam to jeste a mooc ste me pomohli
- HWTest
- Jezdec
- Příspěvky: 260
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KV
- Kontaktovat uživatele:
Jestli šlape regulátor volnoběhu zjistíš tak, že po zapnutí zapalování by měl jemně vrnět, jestli nevrní nebo ti blbne volnoběh, pomáhá ještě ho vyčistit a seřídit.
Čistění - sundáš ho a důkladně prostříkáš čističem karburátorů ve spreji, bordel vyleješ, opakuješ dokud není vnitřek čistej - neteče z toho bordel, pak tam stříkni ještě trochu WD40.
Seřízení - na druhá straně, než je konektor je uprostřed malinkej imbus zakáplej barvou, foukej do toho tou dírou z boku a tak dlouho kruť imbusem, až to bude propoustět minimum vzduchu, imbus zakápni zase barvou.
Po týhle proceduře je dobrý znovu seřídit volnoběžný otáčky, většinou ti je to seřízení rozhodí, když už v tom budeš doporučuju i předstih a CO.
Já s tím jezdím za decenta okolo 7 litrů.
Čistění - sundáš ho a důkladně prostříkáš čističem karburátorů ve spreji, bordel vyleješ, opakuješ dokud není vnitřek čistej - neteče z toho bordel, pak tam stříkni ještě trochu WD40.
Seřízení - na druhá straně, než je konektor je uprostřed malinkej imbus zakáplej barvou, foukej do toho tou dírou z boku a tak dlouho kruť imbusem, až to bude propoustět minimum vzduchu, imbus zakápni zase barvou.
Po týhle proceduře je dobrý znovu seřídit volnoběžný otáčky, většinou ti je to seřízení rozhodí, když už v tom budeš doporučuju i předstih a CO.
Já s tím jezdím za decenta okolo 7 litrů.
- Davwe
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: