nejdřív se přidusí -G2 1987 1.6Cl karbec

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Richard
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

nejdřív se přidusí -G2 1987 1.6Cl karbec

Příspěvek od Richard »

Ahoj, mám problém s autem, když chci akcelerovat a točim tak 2tis - 3tis. ot/min, auto se nejdřív přidusí, zaklepe a teprve potom rozjede. Samotný rozjezd na jedničku je problém. Když ho ale jen tak protůruju, tak jde za plynem hned! Dřívější téma jsem nenašel, díky za rady! je to el. řízenej karbec. Jinak jaká je tak dalniční rychlost s timhle motorem?? Mně jede tak 130, pak jen s plynm plynem:(

Uživatelský avatar
rallyeman
Závodník
Závodník
Příspěvky: 627
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Topolcany sloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rallyeman »

karburátor si neskúšal čistiť ?
polo 6n1 1.9 SDi, Golf 1 Cabrio Quartett 1.8 JH

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

typ motoru??JESTLI MAS ECOTRONIK TAK SHANEJ KARBEC
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
Richard
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Richard »

V papírech je 19 E 1.6 55kw při 5000ot/min. Kamarád říkal zkontrolovat podtlakový hadičky, tak to zkusim. Jinak to jezdilo skvěle, to jen teď jak udeřila zima:p jakmile se motor chytne, táhne jak šilenej.

Uživatelský avatar
rallyeman
Závodník
Závodník
Příspěvky: 627
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Topolcany sloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rallyeman »

mne to tiež občas blbne tak potom napíš čo si zistil :wink:
polo 6n1 1.9 SDi, Golf 1 Cabrio Quartett 1.8 JH

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

Richard: hadičky rovnou vyměň pokud nejsou nové, protože někdy v tom najít netěsnost je nemožné.
jinak karbec rozdělat, vyčistit. vzduchový filtr předpokládám že máš čistý.
zkontroluj si svíčky, rozdělovač, proměř kabely a palec.
popř. zkontroluj drátky kolem karbecu (skřt. klapka apod.) - stává se že se uklepou kvůli ztvrdlý bužírce ve který jsou vedeny.

to jsou takové zakladní rady, až to budeš mít, teprve pak bych se pouštěl do výměn něčeho většího :)


jarys: co máš s ecotronicem? :lol: myslím, že to není jezdiný systém, který sem tam nefunguje :o
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
Richard
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Richard »

Tak teď jsem ho zkoušel nastartovat po dvou dnech, převaloval se asi 7vteřin a najednou hrozná rána z vejfuku. Napodruhý už po chvíli chytnul, ale na plyn reaguje zase nejdřív přidušením... Musím s tim něco udělat... :!:

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Podle toho že táhne jak sfiň ale nejdřív se přidusí a strt s explozí - nemáš mos bohatou směs, nebo nestříká ti akcelerační pumpička (či co ecotronic používá) moc benzínu že se ti to na začátku dusí? BTW kolik máš spotřebu a máš seřízené rozvody + předstih?
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Zmetek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zmetek »

Mam ten samej problem taky mam 1.6 pn karbec tahne jako svin.
Jedu za dve jen tak zlehka slapnu na to asi 2 sekundy nic jen tak normalne zrychluje a pak vystreli asi ve ?? 2200 ot.??(nemam otackomner) a stale se mi nekudy dostava olej do filtru

Uživatelský avatar
Richard
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Richard »

Jojo, to mi dělá taky, když to točim tak ve středních otáčkách a dám mu plnej plyn, tak začne zrychovat a asi za sekundu ještě přidá na síle, ale to se mi líbí:) to ale podle mě porucha nebude. :wink:

Uživatelský avatar
Fly
Řidič
Řidič
Příspěvky: 54
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Fly »

Žížal píše:Podle toho že táhne jak sfiň ale nejdřív se přidusí a strt s explozí - nemáš mos bohatou směs, nebo nestříká ti akcelerační pumpička (či co ecotronic používá) moc benzínu že se ti to na začátku dusí? BTW kolik máš spotřebu a máš seřízené rozvody + předstih?
...se přikláním...používá tlakový regulátor paliva.Je možný že je v kélu.Ale to by asi dělalo bordel i v jiných režimech,např. při přidání plynu a nezařazeným převodu.....tohle neznám.jinak mně taky zrychluje po asi 2 vteřinách od přidání plynu.S Passatem jezdím cca 150-160 max po dálnici.

Uživatelský avatar
Zmetek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zmetek »

myslite ze by se stalo neco kdybych sundal vsechny vzduchovy foltry a odskousel to (aby to nenasalo neakej bordel

Uživatelský avatar
Fly
Řidič
Řidič
Příspěvky: 54
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Fly »

Zmetek píše:myslite ze by se stalo neco kdybych sundal vsechny vzduchovy foltry a odskousel to (aby to nenasalo neakej bordel
to jsem chtěl zkusit taky,mělo by to mít menší odpor nasávání,ale jen kvůli zvědavosti..popř.malé úpravy...ten olej ve filtru-není to z odvzdušnění vrchního víka motoru?co jiného!!??Dal jsem s mezi filtr a víko takovou sběrnou nádobku,co má odchytit emulzi a vodu,a je fakt,že ji mám často plnou.(asi mám nějaký problémeček)tj. 1dc/120 km vody.Ale filtr je už čistej.Tu vodu budu řešit,nevím co s tím.(zatím) :roll:

Uživatelský avatar
Zmetek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zmetek »

voda co by tam delala voda proboha voda je nepritel nezatejka ti tam 8)

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

u karbecu je filtr zas.anej od oleje opravdu tím výdechem z pod ventildeklu. no jo ekologie je ekologie.

vodu s olejem bys v tý nádobce co sis přidělal měl mít jen pokud bys jezdil kratší trasy bez dobrého prohřátí motoru. potom se vytváří emulze.

ta prodleva při prudkém přidání (1 vteřinka) mi dělá taky. většinou po delší konstantní rychlosti a následném přidání s podřazením. dělat by to asi nemělo, ale vzhledem k věku karbecu to neřeším. za těch 17 let už něco musí být unavený.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“