nejdřív se přidusí -G2 1987 1.6Cl karbec
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Sání bez filtru nemá smysl na tvůj problém... Pokud z toho motoru a karbecu chceš dostat maximum tak si ho nech seřídit (včetně zapalování a časování). Karburátor je čistá mechanika a ta čas od času seřízení potřebuje.
Pokud se ti dostává hodně vody do oleje tak vyměň těsnění pod hlavou, případně hledej zdroj problému - nevím o ničem co by bylo hezké a projevovalo se vodou v oleji.
Pokud se ti dostává hodně vody do oleje tak vyměň těsnění pod hlavou, případně hledej zdroj problému - nevím o ničem co by bylo hezké a projevovalo se vodou v oleji.
Golf real car, real fast
- Zmetek
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Zmetek
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
- Zmetek
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
no bud kouknes zezadu bloku na to odlity cislo a budes tomu verit a nebo rozeber motor (nebo jestli znas jinou metodu jak presne zmerit zdvih) muzs to zkusit dirou kdyz vysroubujes svickuZmetek píše:to mam kvuli tomu rozebrat motor
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Runcajz
- Závodník
- Příspěvky: 544
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: S L O V E N S K O - Malacky
No, nepravidelný chod motora, občas strelba a do konca aj zdochnutie to máme u za sebou. Aj tie otáčky medzi 2000 a 3000ot/min boli hrozné. Po výmene káblov na rozdelovači a induk.cievky, komplet výmena podtlak.hadíc a potom na prístroje EK a nastavenie predstihu a zmesi bolo vetko OK. Teraz mám problém so sitičom. Pri chladnejom počasí čo je pod 10°C a rýchlosti viac ako 90-100km/h sa spúa počas jazdy.U som urobil asi vetko čo som mohol a stále nič nepomáha...Ak niekto mal podobný problém, prosím o radu. Ináč číslo,teda kód motora sa nachádza pred rozdelovačom a ja som ho mal pekne hrdzaví a chvílu mi trvalo kým som ho prečítal.
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
- Runcajz
- Závodník
- Příspěvky: 544
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: S L O V E N S K O - Malacky
- Runcajz
- Závodník
- Příspěvky: 544
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: S L O V E N S K O - Malacky
No hadičky sa dajú kúpi v hocijakej mototechne.Ureú ti kolko bude chcie a ty si to potom naree na dlku aku bude potrebova.Neviem presne,ale zdá sa mi e vnútorný priemer bol okolo 3,8mm-4mm ale nie som istý.a tuím okolo 1metra bude dos.No a drahé,podla toho čo je drahé u nás to tuím vylo okolo 200sk...
- Runcajz
- Závodník
- Příspěvky: 544
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: S L O V E N S K O - Malacky
NO,dnes som to vetko pozrel dôkladne a mechanicky to mám v poho.Problém mám v elektrike.Niet o tom pochyby.Chcel by som sa vás opýta či náhodou niekto nemá elektrickú schému zapojenia motora 1,6 EZ 55kw.Prikladám obrázok a k nemu aj otázku na čo to tam je.
- Přílohy
-
- vssf.JPG (81.93 KiB) Zobrazeno 462 x