nejdřív se přidusí -G2 1987 1.6Cl karbec

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Sání bez filtru nemá smysl na tvůj problém... Pokud z toho motoru a karbecu chceš dostat maximum tak si ho nech seřídit (včetně zapalování a časování). Karburátor je čistá mechanika a ta čas od času seřízení potřebuje.
Pokud se ti dostává hodně vody do oleje tak vyměň těsnění pod hlavou, případně hledej zdroj problému - nevím o ničem co by bylo hezké a projevovalo se vodou v oleji.
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Zmetek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zmetek »


Uživatelský avatar
Zmetek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zmetek »

Přílohy
co to je za motor nejsem si furt jistej 16 karburator s ecotec?
co to je za motor nejsem si furt jistej 16 karburator s ecotec?
P1010038.JPG (60.61 KiB) Zobrazeno 497 x

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

vypada jako 1.6 nebo 1.8 karbec...ecotronik to je jestli to ma lambdu a ridici jednotku.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

No bude to něco mezi 1,5-2,0l a karbec to bude taky :lol:

Objem zjistíš zezadu na bloku - jsou tam velký odlitý čísla (třeba 1,8)

Karbec bys musel vyfotit bez airboxu - takhle je z toho houby poznat...
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Sam sem se presvedcil o tom ze neni dobre se spolehat na ty odlity cisla zezadu.... ja mel blok 1.8 a vnitrnosti 1.6 rozdil jsem zjistl pri GO kdyz sem meril zdvih. :?
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Willdaa píše:Sam sem se presvedcil o tom ze neni dobre se spolehat na ty odlity cisla zezadu.... ja mel blok 1.8 a vnitrnosti 1.6 rozdil jsem zjistl pri GO kdyz sem meril zdvih. :?
Tak to ale takhle po netu asi nezjistíme :lol:
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Zmetek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zmetek »

to mam kvuli tomu rozebrat motor 8O 8O 8O

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Zmetek píše:to mam kvuli tomu rozebrat motor 8O 8O 8O
no bud kouknes zezadu bloku na to odlity cislo a budes tomu verit a nebo rozeber motor (nebo jestli znas jinou metodu jak presne zmerit zdvih) :D muzs to zkusit dirou kdyz vysroubujes svicku :idea:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Runcajz
Závodník
Závodník
Příspěvky: 544
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: S L O V E N S K O - Malacky

Příspěvek od Runcajz »

No, nepravidelný chod motora, občas strelba a do konca aj zdochnutie to máme už za sebou. Aj tie otáčky medzi 2000 až 3000ot/min boli hrozné. Po výmene káblov na rozdelovači a induk.cievky, komplet výmena podtlak.hadíc a potom na prístroje EK a nastavenie predstihu a zmesi bolo všetko OK. Teraz mám problém so sitičom. Pri chladnejšom počasí čo je pod 10°C a rýchlosti viac ako 90-100km/h sa spúša počas jazdy.Už som urobil asi všetko čo som mohol a stále nič nepomáha...Ak niekto mal podobný problém, prosím o radu. Ináč číslo,teda kód motora sa nachádza pred rozdelovačom a ja som ho mal pekne hrdzaví a chvílu mi trvalo kým som ho prečítal. :roll:

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

S tím sytičem mě napadá jestli se díky rychlosti a venkovní teplotě nezačne ochlazovat moc voda v chladiči. Pokud by byl vadný termostat tak při dostatečném ochlazení se sytič sepne ale od toho tam je.... Kde máš ručičku teploměru vody když se znaova spustí sytič?
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Runcajz
Závodník
Závodník
Příspěvky: 544
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: S L O V E N S K O - Malacky

Příspěvek od Runcajz »

No práve...Ručička ukazuje okolo 80-90°C a keď zastavím a otvorím kapotu a vyskúšam hadičky či sú teplé,tak sú rovnako teplé všade.(skúšal so aj dáva pred chladič dečku ale nepomohlo)Tam to nebude...

Uživatelský avatar
Curda
Pilot
Pilot
Příspěvky: 852
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Curda »

Mam taky problémy s karbecem a sytičem. Kde se dají koupit nový podtlakový hadičky a kolko to vyjde?? Díííkec... ...

Uživatelský avatar
Runcajz
Závodník
Závodník
Příspěvky: 544
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: S L O V E N S K O - Malacky

Příspěvek od Runcajz »

No hadičky sa dajú kúpi v hocijakej mototechne.Urežú ti kolko budeš chcie a ty si to potom narežeš na dlžku aku budeš potrebova.Neviem presne,ale zdá sa mi že vnútorný priemer bol okolo 3,8mm-4mm ale nie som istý.a tuším okolo 1metra bude dos.No a drahé,podla toho čo je drahé u nás to tuším vyšlo okolo 200sk...

Uživatelský avatar
Runcajz
Závodník
Závodník
Příspěvky: 544
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: S L O V E N S K O - Malacky

Příspěvek od Runcajz »

NO,dnes som to všetko pozrel dôkladne a mechanicky to mám v poho.Problém mám v elektrike.Niet o tom pochyby.Chcel by som sa vás opýta či náhodou niekto nemá elektrickú schému zapojenia motora 1,6 EZ 55kw.Prikladám obrázok a k nemu aj otázku na čo to tam je.
Přílohy
vssf.JPG
vssf.JPG (81.93 KiB) Zobrazeno 462 x

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“