tak jeste jednou si odpovim sam chyba byla na moji strane, mel sem jeden kabel ke svickam prohozeny,koupil sem novy viko rozdelovace, palec i svicky..takze auto chytlo napoprvy, chod klidny, ale nechce se tomu do vyzsich otacek..max asi 3000 z vyfuku dymu jak z dymostroju ale myslim si ze tam je nateceny benzin ve svodech a vyf. tlumicich jak to drif nefungovalo,taky je posledni dil vyfuky hyn tak to tam huli statecne vsema moznyma skulinama (myslim ze se to casem vypálí )...takze to jede..jede,ale po chvili..asi 3-5 minutach to zacne samo od sebe zdechat a musim si rucne pridavat plyn a pak to necekane zdechne a uz nejde nastartovat..treba az za pul hodiny, hodinu to zas chytne
cim by se teda daly zvysit otacky? zkusit potocit rozdelovacem aby to driv zapalovalo? to sem zkousel a zadna zmena velicenebo jestli tam porad nejde moc paliva
palivovy rozdelovac KE-jetronic zakladni nastaveni
- JuLiJo
- Řidič
- Příspěvky: 144
- Registrován: 24.09.2009 17:06
Re: palivovy rozdelovac KE-jetronic zakladni nastaveni
PAINT SHOP WOODYS
FAST MACHINES GARAGE
FAST MACHINES GARAGE
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12.09.2013 20:48
Re: palivovy rozdelovac KE-jetronic zakladni nastaveni
Mám uplně stejnej problém jako tady kolega motor nechce naskočit a pořád se uchlastáválister píše:nebylo by od věci napsat o jakej jde motor.
zkontroluj jestli máš dobře zapalovací kabely, předstih a vlastně komplet zapalování.
pak si zkontroluj základní mechanický nastavení KE-jetu.
dál změř řídící proud při startování
potom můžeš porovnat vstřikovaný množství z jednotlivých vstřiků - nachytat do skleniček, změřit v odměrným válci, pokud budou rozdíly můžeš to doladit těma šroubkama, ale jen v případě , že před tím provedeš měření a budeš vědět co seřizuješ, jak a proč.
-Předstih je na základní nastavení
-Vstřikovaný množství sem srovnal na všechny vstřiky stejně (ale potřebuju vedět kolik to má dát mililitrů za určitej časovej usek) protože sem ubíral všem.
Jinak u mě jde o motor EV. nevíš prosímtě kolik má ten vstřik dávat ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12.09.2013 20:48
Re: palivovy rozdelovac KE-jetronic zakladni nastaveni
Vyzkoušej jestli ti funguje šoupátko přídavnýho vzduchu.Dej ho do mrazáku, za 20 minut ho vytáhni a zkus profouknout,jestli bude pruchozí tak ho zase ohřej,a zkus se skrz něj podívat,když bude pořád otevřený,tak je v prdeli šoupátko. Při teplým motoru má být zavřený. Za tepla už se to ladí jenom šroubem na klapceJuLiJo píše:tak jeste jednou si odpovim sam chyba byla na moji strane, mel sem jeden kabel ke svickam prohozeny,koupil sem novy viko rozdelovace, palec i svicky..takze auto chytlo napoprvy, chod klidny, ale nechce se tomu do vyzsich otacek..max asi 3000 z vyfuku dymu jak z dymostroju ale myslim si ze tam je nateceny benzin ve svodech a vyf. tlumicich jak to drif nefungovalo,taky je posledni dil vyfuky hyn tak to tam huli statecne vsema moznyma skulinama (myslim ze se to casem vypálí )...takze to jede..jede,ale po chvili..asi 3-5 minutach to zacne samo od sebe zdechat a musim si rucne pridavat plyn a pak to necekane zdechne a uz nejde nastartovat..treba az za pul hodiny, hodinu to zas chytne
cim by se teda daly zvysit otacky? zkusit potocit rozdelovacem aby to driv zapalovalo? to sem zkousel a zadna zmena velicenebo jestli tam porad nejde moc paliva