palivovy rozdelovac KE-jetronic zakladni nastaveni

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
JuLiJo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.09.2009 17:06

Re: palivovy rozdelovac KE-jetronic zakladni nastaveni

Příspěvek od JuLiJo »

tak jeste jednou si odpovim sam :D chyba byla na moji strane, mel sem jeden kabel ke svickam prohozeny,koupil sem novy viko rozdelovace, palec i svicky..takze auto chytlo napoprvy, chod klidny, ale nechce se tomu do vyzsich otacek..max asi 3000 z vyfuku dymu jak z dymostroju ale myslim si ze tam je nateceny benzin ve svodech a vyf. tlumicich jak to drif nefungovalo,taky je posledni dil vyfuky hyn tak to tam huli statecne vsema moznyma skulinama (myslim ze se to casem vypálí :D )...takze to jede..jede,ale po chvili..asi 3-5 minutach to zacne samo od sebe zdechat a musim si rucne pridavat plyn a pak to necekane zdechne a uz nejde nastartovat..treba az za pul hodiny, hodinu to zas chytne
cim by se teda daly zvysit otacky? zkusit potocit rozdelovacem aby to driv zapalovalo? to sem zkousel a zadna zmena velicenebo jestli tam porad nejde moc paliva
PAINT SHOP WOODYS

FAST MACHINES GARAGE

m4ryn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.09.2013 20:48

Re: palivovy rozdelovac KE-jetronic zakladni nastaveni

Příspěvek od m4ryn »

lister píše:nebylo by od věci napsat o jakej jde motor.

zkontroluj jestli máš dobře zapalovací kabely, předstih a vlastně komplet zapalování.

pak si zkontroluj základní mechanický nastavení KE-jetu.
dál změř řídící proud při startování
potom můžeš porovnat vstřikovaný množství z jednotlivých vstřiků - nachytat do skleniček, změřit v odměrným válci, pokud budou rozdíly můžeš to doladit těma šroubkama, ale jen v případě , že před tím provedeš měření a budeš vědět co seřizuješ, jak a proč.
Mám uplně stejnej problém jako tady kolega motor nechce naskočit a pořád se uchlastává
-Předstih je na základní nastavení
-Vstřikovaný množství sem srovnal na všechny vstřiky stejně (ale potřebuju vedět kolik to má dát mililitrů za určitej časovej usek) protože sem ubíral všem.
Jinak u mě jde o motor EV. nevíš prosímtě kolik má ten vstřik dávat ?

m4ryn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.09.2013 20:48

Re: palivovy rozdelovac KE-jetronic zakladni nastaveni

Příspěvek od m4ryn »

JuLiJo píše:tak jeste jednou si odpovim sam :D chyba byla na moji strane, mel sem jeden kabel ke svickam prohozeny,koupil sem novy viko rozdelovace, palec i svicky..takze auto chytlo napoprvy, chod klidny, ale nechce se tomu do vyzsich otacek..max asi 3000 z vyfuku dymu jak z dymostroju ale myslim si ze tam je nateceny benzin ve svodech a vyf. tlumicich jak to drif nefungovalo,taky je posledni dil vyfuky hyn tak to tam huli statecne vsema moznyma skulinama (myslim ze se to casem vypálí :D )...takze to jede..jede,ale po chvili..asi 3-5 minutach to zacne samo od sebe zdechat a musim si rucne pridavat plyn a pak to necekane zdechne a uz nejde nastartovat..treba az za pul hodiny, hodinu to zas chytne
cim by se teda daly zvysit otacky? zkusit potocit rozdelovacem aby to driv zapalovalo? to sem zkousel a zadna zmena velicenebo jestli tam porad nejde moc paliva
Vyzkoušej jestli ti funguje šoupátko přídavnýho vzduchu.Dej ho do mrazáku, za 20 minut ho vytáhni a zkus profouknout,jestli bude pruchozí tak ho zase ohřej,a zkus se skrz něj podívat,když bude pořád otevřený,tak je v prdeli šoupátko. Při teplým motoru má být zavřený. Za tepla už se to ladí jenom šroubem na klapce

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“