Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: palivovy rozdelovac KE-jetronic zakladni nastaveni
PříspěvekNapsal: 30.11.2011 16:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.09.2009

Příspěvky:

144

tak jeste jednou si odpovim sam :D chyba byla na moji strane, mel sem jeden kabel ke svickam prohozeny,koupil sem novy viko rozdelovace, palec i svicky..takze auto chytlo napoprvy, chod klidny, ale nechce se tomu do vyzsich otacek..max asi 3000 z vyfuku dymu jak z dymostroju ale myslim si ze tam je nateceny benzin ve svodech a vyf. tlumicich jak to drif nefungovalo,taky je posledni dil vyfuky hyn tak to tam huli statecne vsema moznyma skulinama (myslim ze se to casem vypálí :D )...takze to jede..jede,ale po chvili..asi 3-5 minutach to zacne samo od sebe zdechat a musim si rucne pridavat plyn a pak to necekane zdechne a uz nejde nastartovat..treba az za pul hodiny, hodinu to zas chytne
cim by se teda daly zvysit otacky? zkusit potocit rozdelovacem aby to driv zapalovalo? to sem zkousel a zadna zmena velicenebo jestli tam porad nejde moc paliva

_________________
PAINT SHOP WOODYS

FAST MACHINES GARAGE

_________________
MK3 ABF GTI, JETTA II 1.8 8v syncro, G3 tdi daily cammo car


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: palivovy rozdelovac KE-jetronic zakladni nastaveni
PříspěvekNapsal: 04.10.2013 14:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.09.2013

Příspěvky:

11

lister píše:
nebylo by od věci napsat o jakej jde motor.

zkontroluj jestli máš dobře zapalovací kabely, předstih a vlastně komplet zapalování.

pak si zkontroluj základní mechanický nastavení KE-jetu.
dál změř řídící proud při startování
potom můžeš porovnat vstřikovaný množství z jednotlivých vstřiků - nachytat do skleniček, změřit v odměrným válci, pokud budou rozdíly můžeš to doladit těma šroubkama, ale jen v případě , že před tím provedeš měření a budeš vědět co seřizuješ, jak a proč.


Mám uplně stejnej problém jako tady kolega motor nechce naskočit a pořád se uchlastává
-Předstih je na základní nastavení
-Vstřikovaný množství sem srovnal na všechny vstřiky stejně (ale potřebuju vedět kolik to má dát mililitrů za určitej časovej usek) protože sem ubíral všem.
Jinak u mě jde o motor EV. nevíš prosímtě kolik má ten vstřik dávat ?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: palivovy rozdelovac KE-jetronic zakladni nastaveni
PříspěvekNapsal: 04.10.2013 14:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.09.2013

Příspěvky:

11

JuLiJo píše:
tak jeste jednou si odpovim sam :D chyba byla na moji strane, mel sem jeden kabel ke svickam prohozeny,koupil sem novy viko rozdelovace, palec i svicky..takze auto chytlo napoprvy, chod klidny, ale nechce se tomu do vyzsich otacek..max asi 3000 z vyfuku dymu jak z dymostroju ale myslim si ze tam je nateceny benzin ve svodech a vyf. tlumicich jak to drif nefungovalo,taky je posledni dil vyfuky hyn tak to tam huli statecne vsema moznyma skulinama (myslim ze se to casem vypálí :D )...takze to jede..jede,ale po chvili..asi 3-5 minutach to zacne samo od sebe zdechat a musim si rucne pridavat plyn a pak to necekane zdechne a uz nejde nastartovat..treba az za pul hodiny, hodinu to zas chytne
cim by se teda daly zvysit otacky? zkusit potocit rozdelovacem aby to driv zapalovalo? to sem zkousel a zadna zmena velicenebo jestli tam porad nejde moc paliva


Vyzkoušej jestli ti funguje šoupátko přídavnýho vzduchu.Dej ho do mrazáku, za 20 minut ho vytáhni a zkus profouknout,jestli bude pruchozí tak ho zase ohřej,a zkus se skrz něj podívat,když bude pořád otevřený,tak je v prdeli šoupátko. Při teplým motoru má být zavřený. Za tepla už se to ladí jenom šroubem na klapce


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group