Zazil to nekdo...?

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Dejwwww
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Zazil to nekdo...?

Příspěvek od Dejwwww »

Mam GII 1,8 monojet rok88, 66kw, a behem jezdeni sem si vsim ze za 4,200 ot/min to prestalo tahnout, proste to rve ale uz nezrychluje...

Nemuze to byt ridici jednotka...?

Diky za kazdou radu... mozno i na: david.dejw@seznam.cz" target="_blank

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

a co rozdělovač popřípadně baterie na tom jsou jak :?:

Uživatelský avatar
Dejwwww
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

....

Příspěvek od Dejwwww »

baterka nova a rozdelovac od minule zimi...cca 15tis.
Kdosi mi psal ze to muze byt cidlo v rozdelovaci...
je to mozny?

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

Vecernicek: co by s tím měla společného baterka???

Dejwwww: možný je všechno. dělá to vždycky nebo jen za nějakých okolností? mám dojem, že kdyby byl nefunkční snímač otáček, tak bys nenastartoval.

co třeba spojka? nemůže prokluzovat? protože když bys překročil nějaké otáčky, rychlost by zůstala, ale otáčky by se zvedaly, viděl bych to na něco kolme spojky.
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
Dejwwww
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dejwwww »

spojka je delana pred cca 25tis... a zda se ready...
na spojku to nevypada to by delalo neco jineho...

proste jedu a prislapnu treba u 2tis plyn a pridavam a u 3,5otackach dam plyn na podlahu a citim ze u 4tis - 4200 ot. uz to prestane zrychlovat a je jedno jestli jedu do kopce nebo zkopce... tak uz me to trapi delsi dobu... ale myslel sem ze to bylo tim ze sem mel foukly tesneni, ale po GO motoru se to nezpravilo...

diky za rady

Uživatelský avatar
Dejwwww
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dejwwww »

Jinak mam problem nastartovat studeny bez pridani plynu musim tomu vzdy slapnout... ma to s tim souvislost....!!!!§

par sekund to necham na 1500 pod plynem a apak to drzi cca 600 a zhruba za 2 min uz pohoda volnobeh...

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

tak to asi nebude spojka.

asi bude muset napsat někdo chytřejší.

předpokládám, že takové ty věci jako svíčky, filtry, kabely apod. máš pořešený.

nějakou diagnostiku ten motor neumí?
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Nemáš nějaký error buď v sáí nebo výfuku? Mohlo by to být netěsností sání kdy si to přisává falešný vzduch a přestává to táhnout, případně děravý/ucpaný výfuk... Podle problémů se startem si projdi čidla teploty a lambdu - můžeš jet v nějakém "nestandartním režimu" (studený/přehřátý motor). Jak se to chová na různé kvalty a z kopce? Takhle těžko říct zkus diagnostiku a změření všeho možnýho.
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

boblicha v létě jsem zapl větrák na 2 a při otáčkách cca 3500 a výš to přestalo táhnout a začlo se to děsně třepat a řvát ten motor. Nabil jsem baterku a přestalo to na chvilku dělat. Pak jsem ji dobíjel 1 x za měsíc aby to nedělalo a nakonec jsem ji vyhodil páč ráno nenastartovala. hold ztráta kapacity :wink:

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

Vecernicek:jestli to nebude tím, že tvoje auto je opravdu exemplář. při běhu motoru (za předpokladu, že máš vše v pořádku) jde elektřina z altíku ne? když je baterka trochu víc vybitá, tak altík do ní rve celkem dost proudu a tím TROCHU brzdí motor. ale myslím, že bys to "brždění" pocítil spíš v nízkých otáčkách jak při 4000 :idea:
no abs, no klima, no servo -> no problem

Uživatelský avatar
Rothar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: obec Lovčice, okr. Hradec Králové

Příspěvek od Rothar »

Když sečlápneš plyn na podlahu při neutrálu jdou otáčky plynule nahoru? A když jedeš a sešlápneš plyn na podlahu třeba z 2000 ot/min tak to drhne? nebo jen při 4200 ot/min ? Pokud by to dělalo i u menších otáček může být problém v tlakování palivového čerpadla (měl jsem ti i u svýho).

I studený starty nebyly nic moc. A poslechni si ještě při zapnutí klíčku zvuk čerpadla jestli je hlasitý nebo jestli je v poho (Může být zatuhlý nebo přidřený) - pak je tu otázka jestli si vyjezdil nádrž do dna a nesnažil ses auto nastartovat vícekrát než jsi zjistil, že tam není palivo. Tím sis mohl natáhnout bordel z nádrže a při vyšším odběru se ti nedostává co by auto chtělo.
Neumím si představit život bez G ... ale vím, že to jde
nejsem tu často ... piště mi na sajdlik82@gmail.com

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

boobika píše:Vecernicek:jestli to nebude tím, že tvoje auto je opravdu exemplář. při běhu motoru (za předpokladu, že máš vše v pořádku) jde elektřina z altíku ne? když je baterka trochu víc vybitá, tak altík do ní rve celkem dost proudu a tím TROCHU brzdí motor. ale myslím, že bys to "brždění" pocítil spíš v nízkých otáčkách jak při 4000 :idea:
Tak mám asi exemplář. Tak víš co :?: Zjístil jsem že jsem ji ještě nevyhodil že ji vozím jako těžítko v kufru. Nainstalu zpět a můžu vyrazit OK :?: Klidně ti natočím tachometr :roll:

Proč zase ze mě děláš debila :?: říkám co jsem zažil a jak jsem to spravil a když jediný co jsem udělal že jsem vyměnil baterku tak mě řekni že se výměnou baterky spravilo úplně něco jiného :?: :roll: irelevantní

Uživatelský avatar
Baltik_VW
Člen klubu
Příspěvky: 560
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Nové Strašecí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik_VW »

ty studený starty mi to dělalo taky, měl sem tö samý. 66kw, prostě když to bylo studený tak mi padaly otáčky a chcípalo to než se to ohřálo, vyměnil sem ten halův snímač a problém byl vyřešen, alespon v mém případě... :wink:

Uživatelský avatar
Dejwwww
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dejwwww »

Rothar píše:Když sečlápneš plyn na podlahu při neutrálu jdou otáčky plynule nahoru? A když jedeš a sešlápneš plyn na podlahu třeba z 2000 ot/min tak to drhne? nebo jen při 4200 ot/min ? Pokud by to dělalo i u menších otáček může být problém v tlakování palivového čerpadla (měl jsem ti i u svýho).

I studený starty nebyly nic moc. A poslechni si ještě při zapnutí klíčku zvuk čerpadla jestli je hlasitý nebo jestli je v poho (Může být zatuhlý nebo přidřený) - pak je tu otázka jestli si vyjezdil nádrž do dna a nesnažil ses auto nastartovat vícekrát než jsi zjistil, že tam není palivo. Tím sis mohl natáhnout bordel z nádrže a při vyšším odběru se ti nedostává co by auto chtělo.

Otacky jdou pekne az do plna na volnobeh, ale pri jizde dou pekne tak do 4,200 pak to rve a nezrlychluje.....

Uživatelský avatar
Baltik_VW
Člen klubu
Příspěvky: 560
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Nové Strašecí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik_VW »

tak v tom případě asi chyba někde kolem spojky...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“