Zazil to nekdo...?
- Dejwwww
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Zazil to nekdo...?
Mam GII 1,8 monojet rok88, 66kw, a behem jezdeni sem si vsim ze za 4,200 ot/min to prestalo tahnout, proste to rve ale uz nezrychluje...
Nemuze to byt ridici jednotka...?
Diky za kazdou radu... mozno i na: david.dejw@seznam.cz" target="_blank
Nemuze to byt ridici jednotka...?
Diky za kazdou radu... mozno i na: david.dejw@seznam.cz" target="_blank
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
Vecernicek: co by s tím měla společného baterka???
Dejwwww: možný je všechno. dělá to vždycky nebo jen za nějakých okolností? mám dojem, že kdyby byl nefunkční snímač otáček, tak bys nenastartoval.
co třeba spojka? nemůže prokluzovat? protože když bys překročil nějaké otáčky, rychlost by zůstala, ale otáčky by se zvedaly, viděl bych to na něco kolme spojky.
Dejwwww: možný je všechno. dělá to vždycky nebo jen za nějakých okolností? mám dojem, že kdyby byl nefunkční snímač otáček, tak bys nenastartoval.
co třeba spojka? nemůže prokluzovat? protože když bys překročil nějaké otáčky, rychlost by zůstala, ale otáčky by se zvedaly, viděl bych to na něco kolme spojky.
no abs, no klima, no servo -> no problem
- Dejwwww
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
spojka je delana pred cca 25tis... a zda se ready...
na spojku to nevypada to by delalo neco jineho...
proste jedu a prislapnu treba u 2tis plyn a pridavam a u 3,5otackach dam plyn na podlahu a citim ze u 4tis - 4200 ot. uz to prestane zrychlovat a je jedno jestli jedu do kopce nebo zkopce... tak uz me to trapi delsi dobu... ale myslel sem ze to bylo tim ze sem mel foukly tesneni, ale po GO motoru se to nezpravilo...
diky za rady
na spojku to nevypada to by delalo neco jineho...
proste jedu a prislapnu treba u 2tis plyn a pridavam a u 3,5otackach dam plyn na podlahu a citim ze u 4tis - 4200 ot. uz to prestane zrychlovat a je jedno jestli jedu do kopce nebo zkopce... tak uz me to trapi delsi dobu... ale myslel sem ze to bylo tim ze sem mel foukly tesneni, ale po GO motoru se to nezpravilo...
diky za rady
- Dejwwww
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Nemáš nějaký error buď v sáí nebo výfuku? Mohlo by to být netěsností sání kdy si to přisává falešný vzduch a přestává to táhnout, případně děravý/ucpaný výfuk... Podle problémů se startem si projdi čidla teploty a lambdu - můžeš jet v nějakém "nestandartním režimu" (studený/přehřátý motor). Jak se to chová na různé kvalty a z kopce? Takhle těžko říct zkus diagnostiku a změření všeho možnýho.
Golf real car, real fast
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
boblicha v létě jsem zapl větrák na 2 a při otáčkách cca 3500 a výš to přestalo táhnout a začlo se to děsně třepat a řvát ten motor. Nabil jsem baterku a přestalo to na chvilku dělat. Pak jsem ji dobíjel 1 x za měsíc aby to nedělalo a nakonec jsem ji vyhodil páč ráno nenastartovala. hold ztráta kapacity
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
Vecernicek:jestli to nebude tím, že tvoje auto je opravdu exemplář. při běhu motoru (za předpokladu, že máš vše v pořádku) jde elektřina z altíku ne? když je baterka trochu víc vybitá, tak altík do ní rve celkem dost proudu a tím TROCHU brzdí motor. ale myslím, že bys to "brždění" pocítil spíš v nízkých otáčkách jak při 4000
no abs, no klima, no servo -> no problem
- Rothar
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: obec Lovčice, okr. Hradec Králové
Když sečlápneš plyn na podlahu při neutrálu jdou otáčky plynule nahoru? A když jedeš a sešlápneš plyn na podlahu třeba z 2000 ot/min tak to drhne? nebo jen při 4200 ot/min ? Pokud by to dělalo i u menších otáček může být problém v tlakování palivového čerpadla (měl jsem ti i u svýho).
I studený starty nebyly nic moc. A poslechni si ještě při zapnutí klíčku zvuk čerpadla jestli je hlasitý nebo jestli je v poho (Může být zatuhlý nebo přidřený) - pak je tu otázka jestli si vyjezdil nádrž do dna a nesnažil ses auto nastartovat vícekrát než jsi zjistil, že tam není palivo. Tím sis mohl natáhnout bordel z nádrže a při vyšším odběru se ti nedostává co by auto chtělo.
I studený starty nebyly nic moc. A poslechni si ještě při zapnutí klíčku zvuk čerpadla jestli je hlasitý nebo jestli je v poho (Může být zatuhlý nebo přidřený) - pak je tu otázka jestli si vyjezdil nádrž do dna a nesnažil ses auto nastartovat vícekrát než jsi zjistil, že tam není palivo. Tím sis mohl natáhnout bordel z nádrže a při vyšším odběru se ti nedostává co by auto chtělo.
Neumím si představit život bez G ... ale vím, že to jde
nejsem tu často ... piště mi na sajdlik82@gmail.com
nejsem tu často ... piště mi na sajdlik82@gmail.com
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Tak mám asi exemplář. Tak víš co Zjístil jsem že jsem ji ještě nevyhodil že ji vozím jako těžítko v kufru. Nainstalu zpět a můžu vyrazit OK Klidně ti natočím tachometrboobika píše:Vecernicek:jestli to nebude tím, že tvoje auto je opravdu exemplář. při běhu motoru (za předpokladu, že máš vše v pořádku) jde elektřina z altíku ne? když je baterka trochu víc vybitá, tak altík do ní rve celkem dost proudu a tím TROCHU brzdí motor. ale myslím, že bys to "brždění" pocítil spíš v nízkých otáčkách jak při 4000
Proč zase ze mě děláš debila říkám co jsem zažil a jak jsem to spravil a když jediný co jsem udělal že jsem vyměnil baterku tak mě řekni že se výměnou baterky spravilo úplně něco jiného irelevantní
- Baltik_VW
- Člen klubu
- Příspěvky: 560
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nové Strašecí
- Kontaktovat uživatele:
- Dejwwww
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Rothar píše:Když sečlápneš plyn na podlahu při neutrálu jdou otáčky plynule nahoru? A když jedeš a sešlápneš plyn na podlahu třeba z 2000 ot/min tak to drhne? nebo jen při 4200 ot/min ? Pokud by to dělalo i u menších otáček může být problém v tlakování palivového čerpadla (měl jsem ti i u svýho).
I studený starty nebyly nic moc. A poslechni si ještě při zapnutí klíčku zvuk čerpadla jestli je hlasitý nebo jestli je v poho (Může být zatuhlý nebo přidřený) - pak je tu otázka jestli si vyjezdil nádrž do dna a nesnažil ses auto nastartovat vícekrát než jsi zjistil, že tam není palivo. Tím sis mohl natáhnout bordel z nádrže a při vyšším odběru se ti nedostává co by auto chtělo.
Otacky jdou pekne az do plna na volnobeh, ale pri jizde dou pekne tak do 4,200 pak to rve a nezrlychluje.....
- Baltik_VW
- Člen klubu
- Příspěvky: 560
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nové Strašecí
- Kontaktovat uživatele: