karburator na 2.0 2E misto digifantu
- Svaly
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
karburator na 2.0 2E misto digifantu
mate nekdo zkusenost z prestavbou na karburator?? Kde se da sehnat??
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
pokud to chápu správně,že chceš dát karburátor 2E místo vstřikování digifant,tak si myslím,že to bude dost velký problém.A proč to chceš dělat? Musel by jsi překopat spousta věcí.Od celé hlavy motoru,která je upravená na čtyřbodové vstřikování,přes sání a snad i výfukové potrubí až po horní svazek elektriky a pár čidel.Ale šlo by to,akorát karburátory se dělaly jen na motory po obsah 1.8.Ten 2.0 je zřejmě z GIII
- Svaly
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
je z passata b3 ale mam problemy s elektrikouvwCharlie píše:pokud to chápu správně,že chceš dát karburátor 2E místo vstřikování digifant,tak si myslím,že to bude dost velký problém.A proč to chceš dělat? Musel by jsi překopat spousta věcí.Od celé hlavy motoru,která je upravená na čtyřbodové vstřikování,přes sání a snad i výfukové potrubí až po horní svazek elektriky a pár čidel.Ale šlo by to,akorát karburátory se dělaly jen na motory po obsah 1.8.Ten 2.0 je zřejmě z GIII
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
nebude lepší řešit ty problémy s elektrikou, než ten karbec ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Svaly
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
- Radim205D
- Jezdec
- Příspěvky: 267
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: karburator na 2.0 2E misto digifantu
mámSvaly píše:mate nekdo zkusenost z prestavbou na karburator?? Kde se da sehnat??
- Přílohy
-
- PC010023.JPG (44.78 KiB) Zobrazeno 955 x
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Není to tak problém, dělal jsem to u 1,8 s Digifantem a bylo to lepší než zkoušet oživit elektriku... Do uložení vstřiků dáš ucpávky (dokonce je dělá origo VW ale koruna je lepší - akorát pasuje a dotáhneš to uložením vstřiku). Pokud použiješ karbec 2E2 y 1.8 nebude to tak problém (je řada difuzorů a trysek tak by to mělo jít doladit, nebo i neideální kombinace je lepší než mrtvá stříkačka). Zásadní je jestli pujde použít sací potrubí z karbce. U 1,8 má hlava díry a šrouby na stejném místě takže není problém ale nejsem si jistý že 2,0 je stejná. Karbec moc čidel ke své existenci nepotřebuje takže tam by problém být neměl. Pokud výfuk nepřekáří sání může zůstat původní. Musíš vyměnit palivovou pumpu, u 1,8 je na bloku poháněná od náhonu rozdělovače.vwCharlie píše:pokud to chápu správně,že chceš dát karburátor 2E místo vstřikování digifant,tak si myslím,že to bude dost velký problém.A proč to chceš dělat? Musel by jsi překopat spousta věcí.Od celé hlavy motoru,která je upravená na čtyřbodové vstřikování,přes sání a snad i výfukové potrubí až po horní svazek elektriky a pár čidel.Ale šlo by to,akorát karburátory se dělaly jen na motory po obsah 1.8.Ten 2.0 je zřejmě z GIII
Celkově by asi bylo nejjednodušší celý systém karbce převzít z jiného funkčního auta, ale i tak je otázka jestli to vstřikování má tak velké problémy aby to stálo zato - u 1,8 Golfa 2 je to celkem easy - dělaly se origo a nebylo třeba nic vymýšlet a všechno pasovalo. Možná se dělal 2,0 karbec do AUDI takže by to šlo taky jednoduše přehodit. Taky počítej s tím že zrovna elektrika bude jeden z větších problémů.
Golf real car, real fast
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
asi tak nějak.Všechno z té elektriky být špatné nemůže,jde jenom o to přijít na to,co je špatné.Myslím,že by to bylo míň úsilí,než takhle složitě překopávat celý motor a navíc to pak nebude v originále a určitě to nedá do takového stavu,jak by to mělo býtlister píše:nebude lepší řešit ty problémy s elektrikou, než ten karbec ?
Svaly: čteš si to jo,to co napsal Žížal
Je to na tobě,do čeho se ti chce a záleží taky jaké máš k tomu materiálové dispozice
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: karburator na 2.0 2E misto digifantu
hej ty,co ten přelepenej znak na tom krytu rozvoďáku!Radim205D píše:mámSvaly píše:mate nekdo zkusenost z prestavbou na karburator?? Kde se da sehnat??
- Svaly
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
raci bych to predelal na karbecvwCharlie píše:asi tak nějak.Všechno z té elektriky být špatné nemůže,jde jenom o to přijít na to,co je špatné.Myslím,že by to bylo míň úsilí,než takhle složitě překopávat celý motor a navíc to pak nebude v originále a určitě to nedá do takového stavu,jak by to mělo býtlister píše:nebude lepší řešit ty problémy s elektrikou, než ten karbec ?
Svaly: čteš si to jo,to co napsal Žížal
Je to na tobě,do čeho se ti chce a záleží taky jaké máš k tomu materiálové dispozice
- Radim205D
- Jezdec
- Příspěvky: 267
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: karburator na 2.0 2E misto digifantu
no co no.. musel jsem něčím zaslepit tu díru po startovací klice néé ?vwCharlie píše:hej ty,co ten přelepenej znak na tom krytu rozvoďáku!Radim205D píše: mám
Svody jsou z 1.8 s navařeným klínem a uchycením na karbec z fiata
- Svaly
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: karburator na 2.0 2E misto digifantu
z jakyho fiata??Radim205D píše:no co no.. musel jsem něčím zaslepit tu díru po startovací klice néé ?vwCharlie píše: hej ty,co ten přelepenej znak na tom krytu rozvoďáku!
Svody jsou z 1.8 s navařeným klínem a uchycením na karbec z fiata