Převodový olej
- Conte
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Převodový olej
Nevíte kolik budu potřebovat převodového oleje po výměně spojky ? Je to motor 1.8 GU 66kW díky
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
podle tabulky.
hlavně tam dej nějaký pořádný zahraniční olej 75w90. český nedoporučuji!
rozdíl je jen v tom, že od řijna 87 je kontrolní šroub na boku o 7mm výš a správná hladina leží se spodkem díry.
do řijna 87 se to lilo po spodek díry, potom se to zašroubovalo a nalilo ještě 0,5litru
hlavně tam dej nějaký pořádný zahraniční olej 75w90. český nedoporučuji!
rozdíl je jen v tom, že od řijna 87 je kontrolní šroub na boku o 7mm výš a správná hladina leží se spodkem díry.
do řijna 87 se to lilo po spodek díry, potom se to zašroubovalo a nalilo ještě 0,5litru
- Přílohy
-
- olej.JPG (8.22 KiB) Zobrazeno 680 x
no abs, no klima, no servo -> no problem
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Ty menis spojku a zaroven olej?Jestli jo tak jak pise Boobika...jinak kolik to ma na ten olej nalitano?Sem chtel menit olej na G3 na 250tkm a dyz sem to vypustil tak sem to zas hnedka nalil zpet pac tomu oleji bylo kulovy.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Willda : tomu oleji bylo kulový proto, že nebyl černej ?
jinak když se mění olej , tak není potřeba otevírat kontrolní otvor, prostě se starej olej vypustí špuntem u diferáku a noalijou se 2 litry (5qalt) otvorem od náhonu tachometru.
kdyby to někomu fakt nedalo a potřeboval by zjistit datum výroby převodovky, tak to je vyražený hned za typem "na známým místě" ,a je to pětimístný číslo va formátu DDMMR, tzn 01019 = 1.1.1989, nebo 1979 eventuelně 1999
jinak když se mění olej , tak není potřeba otevírat kontrolní otvor, prostě se starej olej vypustí špuntem u diferáku a noalijou se 2 litry (5qalt) otvorem od náhonu tachometru.
kdyby to někomu fakt nedalo a potřeboval by zjistit datum výroby převodovky, tak to je vyražený hned za typem "na známým místě" ,a je to pětimístný číslo va formátu DDMMR, tzn 01019 = 1.1.1989, nebo 1979 eventuelně 1999
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Lister:tak podle tohodle neposuzuju jestli je nebo neni olej dobrej...tak jinak proste vytekl medove cistej olej a i po uplnym vyliti prevodovky tam nebyly zadny necistoty a olej mel viskozitu jak novej tak proc ho tam este nenechat....co by mu asi tak mohlo chybet?
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Willda : si dělám prdýlky ne
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Conte
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: