volnobeh
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- George
- Moderátor
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
ta klapka je od sytiče, jinak je to druhej stupeň.. Jak moc se dýmylo? jen tak lehce? To je normální Se odpaařuje benzín.
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- George
- Moderátor
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
To je dobře že se otevřela, sytič je automatický a z toho bílýho dýmu si nic nedělej.rallyman píše:zavrel som ju, naštartoval a ona sa otvorila sama a trochu sa s nej dymilo bielym dymom
sytič je automatický ?
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- George
- Moderátor
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Máš tam vzducháč? A je to za teplýho motoru bo za studenýho?rallyman píše:na volnobeh to točí 1600 otáčok
normal by mal byť medzi 950 - 1000
ako to nastavím ???
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- George
- Moderátor
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak to nevím už jak...
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- George
- Moderátor
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
zkuz hnout bohatostí směsi, uvidíš co to udělá no.. ale nejlepší by bylo kdyby si zajel někam kde měří emise aby ti seřídili co.rallyman píše:kamoš mi tvrdil že to je prechlastané CO
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
- lukin
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Podle mě je nejlepší zajet někam,kde Ti ten motor seřídí.Co třeba někde,kde dělají měření emisí?Taky tam seřizují karburátory a mají přesný hodnoty podle kterých to seřídit Je to rozhodně lepší než se s tím doma dělat a stejně to nikdy neseřídíš tak aby to prošlo emisema,mělo správnej volnoběh ,spotřebu atd.
- rallyeman
- Závodník
- Příspěvky: 627
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Topolcany sloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
dnes som si s tým karburátorom teda užil
naštartoval som, otáčkomer ukazoval 1600 tak som začal točiť z tým sróbom čo je na vrchu karburatora, žačal som ho pritahovať v domnení že je nastaveného moc CO, motor sa zahrial a oťáčky klesli na 1000, vypol som ho a o chvilu skusal znovu naštarotvať ale márne nastvail som teda šrób do pôvodnej polohy a začal štartovať ale satle nič, zhodil som teda airbox a hned som vedel čo je vo veci (silný zápach benzínu), prechlastal som ho nechal som ho teda vychladnuť a znovu naštartoval, chytil na druhý raz a aj si strelil do výfuku zatiahol som ten šrób na pol otáčky a nechal tak, otáčky sa po zahriati držali na 1000 a ked som ho zhasol a znovu naštartoval tak chytil hned
uvidíme čo spraví zajtra ked bude studený
btw: a zistil som že mám asi deravý výfuk alebo tam niečo netesní
naštartoval som, otáčkomer ukazoval 1600 tak som začal točiť z tým sróbom čo je na vrchu karburatora, žačal som ho pritahovať v domnení že je nastaveného moc CO, motor sa zahrial a oťáčky klesli na 1000, vypol som ho a o chvilu skusal znovu naštarotvať ale márne nastvail som teda šrób do pôvodnej polohy a začal štartovať ale satle nič, zhodil som teda airbox a hned som vedel čo je vo veci (silný zápach benzínu), prechlastal som ho nechal som ho teda vychladnuť a znovu naštartoval, chytil na druhý raz a aj si strelil do výfuku zatiahol som ten šrób na pol otáčky a nechal tak, otáčky sa po zahriati držali na 1000 a ked som ho zhasol a znovu naštartoval tak chytil hned
uvidíme čo spraví zajtra ked bude studený
btw: a zistil som že mám asi deravý výfuk alebo tam niečo netesní