lambda sonda
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
nova stoji cca 2500, - 3000,- coz je docela ranec ja treba v G60 mam jetou lambdu z oktavky RS....tim chci rict ze nemusis mit lambdu ze stejnyho motoru...dyz ses trochu zrucnej tak si konektory vymenis sam a mas jistotu ze ta lambda bude z novejsiho auta vic OK nez ze staryho auta.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Meggy
- VWsenior
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
já bych volil raději tu co tam má být a měl bych jistotu i když je jasné, že někdy se to bude lišit pouze v konektoru...každopádně se bude dát sehat určitě i levněji...taky jsem koukal, že dělají univerzální lambdy, ale zkušenost s nima nemám, ale prodával jsem jich už dost a zatím nikdo nic záporného neříkal
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Z vlastni zkusenosti vim ze v ramci koncernu je to jedno i par aut mimo koncern slo nahradit (pro priklad: do Nissana sem dal lambdu ze Skodofky) vse funguje bez problemu proste princip je porad stejnej,vyrobce je taky jenom jeden...rozdily sou akorat:v tom je li lambda vyhrejvana nebo ne,jiny konektory popripadne zavit.Meggy píše:já bych volil raději tu co tam má být a měl bych jistotu i když je jasné, že někdy se to bude lišit pouze v konektoru...každopádně se bude dát sehat určitě i levněji...taky jsem koukal, že dělají univerzální lambdy, ale zkušenost s nima nemám, ale prodával jsem jich už dost a zatím nikdo nic záporného neříkal
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Meggy
- VWsenior
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Treba sou rozsireny o mereni este neceho ve vejfukovejch splodinach nez jenom kysliku....ted fakt jenom varim z vody to proc je vic typu viz to co sem psal predtim.Jinak mas urcite pravdu...ja jenom rikam jak to je v praxi ze to jde obejit kdyz dotycnej nechce novou ale chce mit jistotu ze funguje.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Meggy
- VWsenior
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Meggy
- VWsenior
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- VPetr
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: WEST
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
muže, ale proč nezapojit vyhřívání ? pokud to auto vyhřívání nemělo, stačí dát jeden bílej na kostru a druhej napojit na napájení benzínovýho čerpadla.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
fungovat to bude i bez topení, ale s topením to bude lepšejší..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..