Zastavba motoru 1,8 16V do G 2

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
sedlous
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Zastavba motoru 1,8 16V do G 2

Příspěvek od sedlous »

Čau , potřeboval bych poradit co mam všechno udělat a vyměnit když chci dát 1,8 16V do G2 . Mam tam motor 1,3 karbec a jak je to zapojení elektriky mam starou a co všechno se tam připojuje ? Dík moc

Uživatelský avatar
smyk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2693
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kousíčekkk od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smyk »

no ze stare na novou si myslím že budes muset vymenit celou el protože ti nebudou podle me nikdy jsem to nedelal pasovat kabely od motoru do pojistkovnice a když ji vymeniš tak tam nepujdou zase kabely z interieru takže podle me musí cela ale je to jen uvaha
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

1. potřebuješ motor se vším k němu (jestli KR, nebo PL je na tobě)
2. kompletní elektriku z celého motoru (u KR je toho míň)
3. nejspíš převodovku a spojku, ale to je nejspíš na tobě
4. něco, čím to ubrzdíš, o čemž pochybuji s 1.3 brzdami
5. komplet výfuk určený pro 16v
6. nevim jestli palivový čerpadlo, nejspíš ano, ale nevim prostě
7. čas a místo kde to udělat

A s ele nevim, když seženeš starou, tím líp pro tebe (míň práce), ale nová je hold nová. Je to pracnější, ale dle mě ve výsledku lepší (aspoň dobrej pocit z toho :lol: )

Určitě to není všechno, co budeš potřebovat, ale tak zběžně snad zatim stačí. Je tu dost lidí, kteří Ti poradí líp než já.
Obrázek

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

převodovka a spojka není na tobě, ale je to nutnost, na 1,3 převodovku 16V nenasadíš :wink:

palivový čerpadlo potřebuješ taky, AC pumpa z 1,3 nestaší, si kdyby stačila, půjde z auta i s motorem :wink:

jinak jak píše hospodskej...

k tý elektrice, přestaňte pořád řešit starou/novou elektriku, kabelovešj svazek od ř.j. k motoru, je napojenej na zbytek auta nějakejma 4 (slovy čtyřma) drátama, pro někoho je to určitě neřešitelnej problém, ale měnit elektriku v celým autě je mnohnem větší pakárna.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
sedlous
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlous »

Ja mam starou el a ten motor je taky na starou el . a pravě jsem chtěl vědět kolik kabelu je tam nutno zapojit a jestly teda musim měnit el nebo ne celou . Jinak dík moc

Uživatelský avatar
sedlous
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlous »

Ja mam starou el a ten motor je taky na starou el . a pravě jsem chtěl vědět kolik kabelu je tam nutno zapojit a jestly teda musim měnit el nebo ne celou . Jinak dík moc

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

je to teda PL nebo KR ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
sedlous
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sedlous »

Je to KR

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

jinak potrebujes vyfuk stred rezonator ci co to je stredak muzes vyndat siroko ho taky nema ale zadek musí jít origo16V jinak prijdes o dost vykonu
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
Baltik_VW
Člen klubu
Příspěvky: 560
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Nové Strašecí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik_VW »

taky budeš potřebovat asi na zadek koutouče, pač s bubnama bych na GTi asi nejezdil.... 8)

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

i takovy sem videl..takhle za to da rakečtu..
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

Baltik_VW píše:taky budeš potřebovat asi na zadek koutouče, pač s bubnama bych na GTi asi nejezdil.... 8)
no , hlavně bude potřeba udělat něco s předníma brzdama, protože brzdí hlavně předek, zadek udržuje směr, to ovšem neplatí pokud máš v zadu stejně výkoný brzdy jako v předu, to pak jdeš z první zatáčky p*delí napřed :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

lethal
Řidič
Řidič
Příspěvky: 147
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Katusice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lethal »

A ses si jistej ze ti to za to stoji? Myslim tim predelavat pulku auta, kdyz si muzes koupic rovnou celi GTIcko. A navic problemy s technickou, povolenych je pouze 20% rozdil vykonu.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“