Zastavba motoru 1,8 16V do G 2
- sedlous
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Zastavba motoru 1,8 16V do G 2
Čau , potřeboval bych poradit co mam všechno udělat a vyměnit když chci dát 1,8 16V do G2 . Mam tam motor 1,3 karbec a jak je to zapojení elektriky mam starou a co všechno se tam připojuje ? Dík moc
- smyk
- Moderátor
- Příspěvky: 2693
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kousíčekkk od Brna
- Kontaktovat uživatele:
no ze stare na novou si myslím že budes muset vymenit celou el protože ti nebudou podle me nikdy jsem to nedelal pasovat kabely od motoru do pojistkovnice a když ji vymeniš tak tam nepujdou zase kabely z interieru takže podle me musí cela ale je to jen uvaha
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;
- hospodskej
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
- Kontaktovat uživatele:
1. potřebuješ motor se vším k němu (jestli KR, nebo PL je na tobě)
2. kompletní elektriku z celého motoru (u KR je toho míň)
3. nejspíš převodovku a spojku, ale to je nejspíš na tobě
4. něco, čím to ubrzdíš, o čemž pochybuji s 1.3 brzdami
5. komplet výfuk určený pro 16v
6. nevim jestli palivový čerpadlo, nejspíš ano, ale nevim prostě
7. čas a místo kde to udělat
A s ele nevim, když seženeš starou, tím líp pro tebe (míň práce), ale nová je hold nová. Je to pracnější, ale dle mě ve výsledku lepší (aspoň dobrej pocit z toho )
Určitě to není všechno, co budeš potřebovat, ale tak zběžně snad zatim stačí. Je tu dost lidí, kteří Ti poradí líp než já.
2. kompletní elektriku z celého motoru (u KR je toho míň)
3. nejspíš převodovku a spojku, ale to je nejspíš na tobě
4. něco, čím to ubrzdíš, o čemž pochybuji s 1.3 brzdami
5. komplet výfuk určený pro 16v
6. nevim jestli palivový čerpadlo, nejspíš ano, ale nevim prostě
7. čas a místo kde to udělat
A s ele nevim, když seženeš starou, tím líp pro tebe (míň práce), ale nová je hold nová. Je to pracnější, ale dle mě ve výsledku lepší (aspoň dobrej pocit z toho )
Určitě to není všechno, co budeš potřebovat, ale tak zběžně snad zatim stačí. Je tu dost lidí, kteří Ti poradí líp než já.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
převodovka a spojka není na tobě, ale je to nutnost, na 1,3 převodovku 16V nenasadíš
palivový čerpadlo potřebuješ taky, AC pumpa z 1,3 nestaší, si kdyby stačila, půjde z auta i s motorem
jinak jak píše hospodskej...
k tý elektrice, přestaňte pořád řešit starou/novou elektriku, kabelovešj svazek od ř.j. k motoru, je napojenej na zbytek auta nějakejma 4 (slovy čtyřma) drátama, pro někoho je to určitě neřešitelnej problém, ale měnit elektriku v celým autě je mnohnem větší pakárna.
palivový čerpadlo potřebuješ taky, AC pumpa z 1,3 nestaší, si kdyby stačila, půjde z auta i s motorem
jinak jak píše hospodskej...
k tý elektrice, přestaňte pořád řešit starou/novou elektriku, kabelovešj svazek od ř.j. k motoru, je napojenej na zbytek auta nějakejma 4 (slovy čtyřma) drátama, pro někoho je to určitě neřešitelnej problém, ale měnit elektriku v celým autě je mnohnem větší pakárna.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- sedlous
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- sedlous
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
je to teda PL nebo KR ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- sedlous
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- Baltik_VW
- Člen klubu
- Příspěvky: 560
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nové Strašecí
- Kontaktovat uživatele:
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
no , hlavně bude potřeba udělat něco s předníma brzdama, protože brzdí hlavně předek, zadek udržuje směr, to ovšem neplatí pokud máš v zadu stejně výkoný brzdy jako v předu, to pak jdeš z první zatáčky p*delí napředBaltik_VW píše:taky budeš potřebovat asi na zadek koutouče, pač s bubnama bych na GTi asi nejezdil....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Katusice
- Kontaktovat uživatele: