Odborník na GX
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Odborník na GX
Díky panove muze to myt vliv na to ze otacky jsou dost vysoke a uchcava se mi to nemuzu to seridit tak aby to bylo dobre
hulí to jak nafta.....a ani ne 5min a svicky jsou cerny a je problem se startem.....kdyz jsem ho tam dal prvne vse okey seridil jsem to otacky byly nekde kolem 1400 jelo to jak stekle 5x start bez problemu ujel jsem cca 30km dojedu domu a neni mozny nastartovat uchcava se.........
edit: jaktakz to seridim ale jakmile chci pridat tam to kucka a ma nepravidelny chod a nejede.....dneska jsem to steloval a ani ho*no abych nastartil musim odpojit vstrik a aby nesel benzin a pak hned pripojit aby zas zacal davat a nechcipl...... je to na pikachu........
hulí to jak nafta.....a ani ne 5min a svicky jsou cerny a je problem se startem.....kdyz jsem ho tam dal prvne vse okey seridil jsem to otacky byly nekde kolem 1400 jelo to jak stekle 5x start bez problemu ujel jsem cca 30km dojedu domu a neni mozny nastartovat uchcava se.........
edit: jaktakz to seridim ale jakmile chci pridat tam to kucka a ma nepravidelny chod a nejede.....dneska jsem to steloval a ani ho*no abych nastartil musim odpojit vstrik a aby nesel benzin a pak hned pripojit aby zas zacal davat a nechcipl...... je to na pikachu........
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: Odborník na GX
Omlouvam se za nespravne pouzity nazev. Rec byla o RP, a ja mel na mysli prave Mono-Jetronic, takze sice diagnosika, ale regulace prevzata z karburatoru. Vzhledem k tomu, ze jsme na foru G2, mono-motronic neprichazi v uvahu.lister píše:ono to je trošku jinak, mono-jetronic má podtlakovou a odstředivou regulaci předstihu, zatímco mono-motronic už to má plně elektronický.
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Odborník na GX
klucííííí potrebuju poradit rozdelovac uz mam okey ale ted nastal problem porad dava plnou davku a uchlastava se m e to ???at to ladim jak to ladim tak nic ..... bud je tam 900-1200 a to se dusí po pridani a nebo 2000-3000 a jede to jak pila..... ale ........ zere to a kouri jak nafta .....jako by si myslel ze je porad studenej ....cidla new.... nejaka rada ?diky moooc
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
- Chorche
- Pilot
- Příspěvky: 842
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odborník na GX
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Odborník na GX
Chorche : diky uz jsem cetl ....... napada mě ř.j. jinak newim jeste skusim vratit puvodni cidla.....je to na pikachuChorche píše:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
- Chorche
- Pilot
- Příspěvky: 842
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odborník na GX
takže teplotnim cidlem to nebylo? Hmm, a kabely, co ti do nich vedou? Zkousel jsi je nejak merit/odpojovat?kanec.h píše:Chorche : diky uz jsem cetl ....... napada mě ř.j. jinak newim jeste skusim vratit puvodni cidla.....je to na pikachuChorche píše:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5%99%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Odborník na GX
ted je tam nove cidlo.....jdu ted do prace ,takze zitra skusim svicky tak i kabely.......odpojovat jsem zkousel merit neee nevim jak a co ....
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: Odborník na GX
Mno jestli nevis jak se promeruji elektricka vedeni, tak radeji prenechej celou opravu nekomu kompetentnimu.
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Odborník na GX
Tak ja teda doufam ze mam vyreseno natrapil jsem se dost ......................
kabely od modreho snímače chladici kapaliny byli prerusene tesne u konektoru bylo to zaizolovane a tak nebylo videt.....
nic jineho jsem neudelal nez toto .............hlavne ze uz jde a drzi volnobeh
kabely od modreho snímače chladici kapaliny byli prerusene tesne u konektoru bylo to zaizolovane a tak nebylo videt.....
nic jineho jsem neudelal nez toto .............hlavne ze uz jde a drzi volnobeh
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 05.01.2018 16:02
Re: Odborník na GX
Ahoj pánové.
Nevíte prosím vás o nějakém odborníkovi z Brna nebo okolí na tyto motory, já mám v autě Audi 100 C3, rovněž 1.8kat 66kw v TP značen jako 4B. A za studena po vypnutí sytiče mi to nedrží volnoběh a nedá se s tím pořádně jet, jakoby nereaguje na plyn a než zareaguje tak to škubne. Ještě navíc je v tom Lpg, ale na něj to nedělá a jede normálně. Kamarád mi rekl Děkuji, že u tohohle systému, když to nějak tak jede, neřešit a nehrabat do toho. Ale mě to štve. Jinak je auto moc pěkné, tak nevím jestli to nějak řešit a nebo ho hodit ze skály. Díky moc.
Nevíte prosím vás o nějakém odborníkovi z Brna nebo okolí na tyto motory, já mám v autě Audi 100 C3, rovněž 1.8kat 66kw v TP značen jako 4B. A za studena po vypnutí sytiče mi to nedrží volnoběh a nedá se s tím pořádně jet, jakoby nereaguje na plyn a než zareaguje tak to škubne. Ještě navíc je v tom Lpg, ale na něj to nedělá a jede normálně. Kamarád mi rekl Děkuji, že u tohohle systému, když to nějak tak jede, neřešit a nehrabat do toho. Ale mě to štve. Jinak je auto moc pěkné, tak nevím jestli to nějak řešit a nebo ho hodit ze skály. Díky moc.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Odborník na GX
pláčeš na špatným hrobě, tady se řeší K-jetronic. 4B je mono-jetronic, takže má blízko k RPčku...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 05.01.2018 16:02
Re: Odborník na GX
Dobře děkuji. Já měl právě za to že kolega psal něco o tom rpcku. Tak se omlouvám. Zkusím odkazy výše.
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odborník na GX
Odborík na GX jsem jedinej a jediná oprava aby to fungovalo spočívá v odvezení auta na vrakoviště a zvrakování. Kup si příště pořádný auto, nějakou toyotu a vykašli se na GX, necháš na tom jen nervy a peníze a nikdy to nebude fungovat.