Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 03.04.2012 20:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.03.2011

Příspěvky:

72

Čau. Scháním nějakýho odborníka přes motory GX. Vím, že mi každej řekne, že je to poruchovej motor, ale běhá jak hodinky, jenom problém s otáčkama při volnoběhu atd. Nicméně, je tam hodně věcí, který na to mají vliv a jsou tady testy jak to zjistit, ale já na to nemám jaksi úplně času a hlavně nejsem takovej odborník v tomhle směru, tak scháním někoho poblíž děčína, kdo by to zvládnul. Měl jsem auto v Bosh servisu, aby na to koukli, ale jediný co, tak jsem vypláznul 1500,- a dělá to pořád a řekli, že je to v pořádku...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 04.04.2012 08:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4285

hledal mě někdo?

Nemáš čas se v tom vrtat a chceš jezdit? Tak naber směr šrotoviště a za ušetřený peníze si pořiď TDI a nebo něco novějšího s CNG.

_________________
Obrázek


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 06.04.2012 00:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2883

Bydliště:

Vyškov

Vecernicek píše:
hledal mě někdo?

Nemáš čas se v tom vrtat a chceš jezdit? Tak naber směr šrotoviště a za ušetřený peníze si pořiď TDI a nebo něco novějšího s CNG.



Nejaky kluci v bilejch plastich a kosilkou s provazkama se tu po tobe ptali vcera...

_________________
VW Golf syncro + Country Shazeer na hrad !


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 06.04.2012 08:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4285

hihihi to byli asi vědci z Cambridge. Ono prostě není normální sprovozňovat GX na normální ježdění když venku řádí ceny 38,2Kč/litr benzínu...

_________________
Obrázek


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 12.04.2012 05:12 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.10.2007

Příspěvky:

1164

Bydliště:

RoUtE 66

Vecernicek píše:
hihihi to byli asi vědci z Cambridge. Ono prostě není normální sprovozňovat GX na normální ježdění když venku řádí ceny 38,2Kč/litr benzínu...


Nebudu zakladat new tema tak se optam..........kdyz valim a na 5. stupena pak podradim motor je maximalne zatizenej tak zdechne za jizdy po zastaveni a otoceni do prvni polohy.......v motorovym prostoru zacne u klapky neco cvakat dokud to cvaka je start o5 nemoznej ....... Odpojim veskery konektory cvakani prestane a ja normal nastartuju.........opravdu ale jen kdyz je zatizenej pri normal jizde jede paradne.......
Nejaka rada?
1.8 GX 66kw
jezdim s nim denne a spotreba do 7litru nestezuju si oproti druhymu jezdim zadarmo... :mrgreen:
co se ceny benzinu tyce dokud na to mam neresim :good:

_________________
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

_________________
MK II. 1.8kat RP 66kw 1987 @ Vento 1.8 AAM 55kw 1997 @ sharan 1.9tdi AHU 1997 @ golf mk3 variant 1.9td ex. Bora variant 2.3 V5 @ New mk2 gtd Sb 1991


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 13.04.2012 08:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4285

To by mohl být regulátor tlaku paliva a nebo ta krabička na přidání vzduchu. Ale proč ti cvaká jen tak nevím. Jinak mám na skladě starou řídící jednotku na Jetronic, kdyby to bylo jednotkou tak se jí rád zbavím.

_________________
Obrázek


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 15.04.2012 11:21 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.10.2007

Příspěvky:

1164

Bydliště:

RoUtE 66

Vecernicek píše:
To by mohl být regulátor tlaku paliva a nebo ta krabička na přidání vzduchu. Ale proč ti cvaká jen tak nevím. Jinak mám na skladě starou řídící jednotku na Jetronic, kdyby to bylo jednotkou tak se jí rád zbavím.


tak dneska uplne to same ale uz to neplati tak uplne 5 stupen a jizda z kopce lazo-plazo a zdechnul na dalnici jeste ze jsem valil z kopce :roll: a dojel na benzinku.............nic necvakalo odpojim opet vse co slo a zapojim a drnk ale tak deset mininut zkouseni startu nez se chytil.......... :roll: to me zachvily nekde necha pacholek......
kde najdu ten regulator paliva?a jinak kdyztak do SZ co za jednotku..........radsi ji budu myt HOME kdyby neco..... diky

_________________
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

_________________
MK II. 1.8kat RP 66kw 1987 @ Vento 1.8 AAM 55kw 1997 @ sharan 1.9tdi AHU 1997 @ golf mk3 variant 1.9td ex. Bora variant 2.3 V5 @ New mk2 gtd Sb 1991


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 16.04.2012 09:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4285

Na želvě z boku jak máš klíňák. Taková malá šedá krabička. Ona rozbitá nebude, ale spíš přijít na to proč cvaká.

napíšu ti číslo co to je zač.

nastuduj si toto: viewtopic.php?f=121&t=272

_________________
Obrázek


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 06.05.2012 08:52 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.10.2007

Příspěvky:

1164

Bydliště:

RoUtE 66

Vecernicek píše:
Na želvě z boku jak máš klíňák. Taková malá šedá krabička. Ona rozbitá nebude, ale spíš přijít na to proč cvaká.

napíšu ti číslo co to je zač.

nastuduj si toto: viewtopic.php?f=121&t=272

:D diky tady popisu svoje nove poznatky.... viewtopic.php?f=116&t=236131 nechapu vubec kde je pricina tohodle problemu :fool:

_________________
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

_________________
MK II. 1.8kat RP 66kw 1987 @ Vento 1.8 AAM 55kw 1997 @ sharan 1.9tdi AHU 1997 @ golf mk3 variant 1.9td ex. Bora variant 2.3 V5 @ New mk2 gtd Sb 1991


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 06.05.2012 12:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

839

kanec.h píše:
Vecernicek píše:
hihihi to byli asi vědci z Cambridge. Ono prostě není normální sprovozňovat GX na normální ježdění když venku řádí ceny 38,2Kč/litr benzínu...


Nebudu zakladat new tema tak se optam..........kdyz valim a na 5. stupena pak podradim motor je maximalne zatizenej tak zdechne za jizdy po zastaveni a otoceni do prvni polohy.......v motorovym prostoru zacne u klapky neco cvakat dokud to cvaka je start o5 nemoznej ....... Odpojim veskery konektory cvakani prestane a ja normal nastartuju.........opravdu ale jen kdyz je zatizenej pri normal jizde jede paradne.......
Nejaka rada?
1.8 GX 66kw
jezdim s nim denne a spotreba do 7litru nestezuju si oproti druhymu jezdim zadarmo... :mrgreen:
co se ceny benzinu tyce dokud na to mam neresim :good:


Jeniku, pokud mas furt tu samou dvojku, kterou jsem si prohlizel na strese jeste u puvodniho majitele, tak si uvedom, ze je to RP a ne GX...i v popisu mas jednobod GX, coz neni pravda. Jednobod je 90k RPcko, GX je 4 bodova strikacka. RP nema zelvu

GX

Obrázek

RP

Obrázek

_________________
Golf II '87, 1.6, 75 k - vstal z popela


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 06.05.2012 17:25 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.10.2007

Příspěvky:

1164

Bydliště:

RoUtE 66

Chroche cajk 8) dekuji
je to mou nepozorností ale i zde viewtopic.php?f=121&t=272 jsou ty motory podsebou a tak jsem přiřadil nespravne označení motoru :) a mel to za GX ......
Kazdopadně dneskem problem VYŘEŠEN :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: byla špatně ukostřeno z konektoru od vstřiku(kostra byla chycena na veltil.výko) a tak po zahratí nebo delší jizde K.O. nekostřilo až po vychladnutí...........předělano :smoke: a bez problemu :good:

_________________
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

_________________
MK II. 1.8kat RP 66kw 1987 @ Vento 1.8 AAM 55kw 1997 @ sharan 1.9tdi AHU 1997 @ golf mk3 variant 1.9td ex. Bora variant 2.3 V5 @ New mk2 gtd Sb 1991


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 27.05.2012 05:45 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.10.2007

Příspěvky:

1164

Bydliště:

RoUtE 66

chci zeptat mam k.o. Rozdelovac na G2 1.8 66kw RP kde je na nem podtlak jaky bude myt vliv celkove kdyz tam dam stejny rozdelovac s novejsiho motoru g3 / vento kde ta banka uz neni?diky

_________________
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

_________________
MK II. 1.8kat RP 66kw 1987 @ Vento 1.8 AAM 55kw 1997 @ sharan 1.9tdi AHU 1997 @ golf mk3 variant 1.9td ex. Bora variant 2.3 V5 @ New mk2 gtd Sb 1991


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 27.05.2012 07:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4771

Bydliště:

Gross Maispitz

budeš mít pevnej předstih, pořád stejnej bez ohledu na otáčky a zatížení motoru.

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2 a Corrado 1992 MoonlightBlue 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 27.05.2012 08:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2007

Příspěvky:

2568

Az ted, kdyz je tu o tom rec, jsem si uvedomil, jak je ten Monotonic zvlastni koncepce: na jednu stranu ma pomerne pokrokovou autodiagnostiku a na druhou stranu ECU neridi predstih a nechava to na historickem reseni s podtlakovou/odstredivou regulaci. Pritom zhruba stejne starej digifant toto vse reguluje sam.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Odborník na GX
PříspěvekNapsal: 27.05.2012 12:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4771

Bydliště:

Gross Maispitz

ono to je trošku jinak, mono-jetronic má podtlakovou a odstředivou regulaci předstihu, zatímco mono-motronic už to má plně elektronický.

_________________
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Tramont TY2 a Corrado 1992 MoonlightBlue 16v


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group