Ahoj.
Stručně to shrnu aby jste věděli co řeším, třeba (určitě) jsem něco přehlédl.
Jakmile se motor ohřeje, jede jako na 3válce pak na 2 a chcípne, za tepla je problém i nastartovat.
Po odpojení 5. vstřiku chcípe i studené, tak jsem si řekl málo paliva.
V nádrži jsem našel obráceně zapojenou podávací pumpu, takže to sálo hadičkou která má vracet benzín, ta byla trochu spuchřelá, takže konečná.
Vyměněno nefunkční podávací čerpadlo a výsledek pořád stejný. Takže tlakové čerpadlo...
Na volnoběh to běží, ale do nádrže se žádný benzín nevrací, jen hned po nastartování pár kapek. Podle toho si myslím že čerpadlo dává málo benzínu a nízký tlak.
Taky přes rok běželo bez podávacího čerpadla
Nevíte jaký má být správný tlak pro PLko a je tam správná pumpa? Mám tam BOSCH 0 580 254 013
Našel jsem náhradu, ale údajně tlačí jen 4 Bary, což se mi zdá málo, protože jsem na KRko našel že tlačí 6Barů.
Kamarád mi říkal že tenhle systém vstřikování má minimální hranici 5,3Baru aby fungoval jak má.
Předem moc děkuju za jakékoliv info
PS.(Jen náhodou, neporadí někdo kde a co bych měl pořídit na měření tlaku paliva?)
Pro pobavení, 3x Pat & Mat
1.8 16v PL tlak paliva a čerpadlo
- Jasper
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15.10.2007 13:26
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: 1.8 16v PL tlak paliva a čerpadlo
No pěkne do toho koukáte. ,
Číslo čerpadla máš správné, je to to co tam má být. Tlak má být 5,2-5,6 bar.
Na měření tlaku ti bohatě postačí funkční tlakoměr vzduchu ze staré Avie, akorát si ho přišroubuješ k hadici a na konci použiješ očko, nebo to co potřebuješ.
Číslo čerpadla máš správné, je to to co tam má být. Tlak má být 5,2-5,6 bar.
Na měření tlaku ti bohatě postačí funkční tlakoměr vzduchu ze staré Avie, akorát si ho přišroubuješ k hadici a na konci použiješ očko, nebo to co potřebuješ.
- Jasper
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15.10.2007 13:26
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 16v PL tlak paliva a čerpadlo
No jo, snažili jsme se dát hlavy dohromady
Ono se blbě přichází na to že bylo obráceně zapojené čerpadlo v nádrži, když auto 1,5 roku jezdilo v pořádku, dokud neupadla ta přepadová hadička.
http://energy-dily.cz/obchod/detale,70, ... 52_mm.html
Takže tohle nebude úplně ideální náhrada, když má jen jen 4Bary
Pak jsem našel tohle, to už má tech 6Baru, ale nemá 52mm, ale 60mm
http://energy-dily.cz/obchod/detale,100,g30035.html
na aukru mají ještě leší cenu
http://aukro.cz/palivove-cerpadlo-vw-go ... 79305.html
ale znamenalo by to pro mě asi sehnat ten "obal" na pumpu z KR
Ono se blbě přichází na to že bylo obráceně zapojené čerpadlo v nádrži, když auto 1,5 roku jezdilo v pořádku, dokud neupadla ta přepadová hadička.
http://energy-dily.cz/obchod/detale,70, ... 52_mm.html
Takže tohle nebude úplně ideální náhrada, když má jen jen 4Bary
Pak jsem našel tohle, to už má tech 6Baru, ale nemá 52mm, ale 60mm
http://energy-dily.cz/obchod/detale,100,g30035.html
na aukru mají ještě leší cenu
http://aukro.cz/palivove-cerpadlo-vw-go ... 79305.html
ale znamenalo by to pro mě asi sehnat ten "obal" na pumpu z KR
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: 1.8 16v PL tlak paliva a čerpadlo
Musíš koupit čerpadlo 52mm ale nad 5 baru. Třeba toto: http://elitecat.cz/ArticleDetails.aspx? ... leTypeID=1" onclick="window.open(this.href);return false; na cenu nekoukej , ale musí být nad 5 bar. Toto je jen příklad.
- Jasper
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15.10.2007 13:26
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 16v PL tlak paliva a čerpadlo
Cenu budu dělat jako že jsem neviděl
Dík moc za rady, jdu shánět
Dík moc za rady, jdu shánět