Problem s Motorem G2 16V PL

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
Medaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02

Problem s Motorem G2 16V PL

Příspěvek od Medaa »

Nevim si rady,zničeho nic mi začal motor držet vysoký volnoběh 2000 ot/min,mužete mi někdo poradit co stim?

Uživatelský avatar
Dr.Dlaha
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dr.Dlaha »

zkus volnobezny moturek

Uživatelský avatar
Medaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Medaa »

Noname píše:zkus volnobezny moturek
prosím tě,kde to ten volnoběžnej moturek mám hledat a jak prosím tě poznam že je špatnej

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

noname myslel nastavovač volnoběhu, to je ta věc nahoře vedle sání vedou do toho vzduchový hadice a 3 dráty.
kontrola :
bzučí při zapnutým zapalování ?
motor běží na volnoběh, točí 2000ot nebo kolik , stiskneš silně gumovou hadici která přívádí vzduch od tý silný plastový roury k nastavovači volnoběhu, tak aby tudma neprocházel žádnej vzduch. co se stane ? klesnou otáčky ?

taky si zkontroluj spínač volnoběhu na tělese škrtící klapky, když otvíráš/zavíráš škrtící klapku je slyšet cvakání vypínače ? taky zkus měřit odpor na konektoru spínače, mezi prostředním a jedním z krajních pinů (nevím kterej je pro volnoběh, na to přijdeš).

takový pič****y jako nedovírající škrtící klapka, nebo seklý lanko máš douufám zkontrolovaný :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Medaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Medaa »

lister píše:noname myslel nastavovač volnoběhu, to je ta věc nahoře vedle sání vedou do toho vzduchový hadice a 3 dráty.
kontrola :
bzučí při zapnutým zapalování ?
motor běží na volnoběh, točí 2000ot nebo kolik , stiskneš silně gumovou hadici která přívádí vzduch od tý silný plastový roury k nastavovači volnoběhu, tak aby tudma neprocházel žádnej vzduch. co se stane ? klesnou otáčky ?

taky si zkontroluj spínač volnoběhu na tělese škrtící klapky, když otvíráš/zavíráš škrtící klapku je slyšet cvakání vypínače ? taky zkus měřit odpor na konektoru spínače, mezi prostředním a jedním z krajních pinů (nevím kterej je pro volnoběh, na to přijdeš).

takový pič****y jako nedovírající škrtící klapka, nebo seklý lanko máš douufám zkontrolovaný :wink:
Potom sem šel jako první jestli mi nahodou nedovíra škrtíci klapka nebo není sekli lanko,pak sem si myslel že by to mohla dělat vaha vzduchu ale dobrý,tak sem vyměnil to velky čidlo co je ne studenej motor a taky nic,zkusim teda ten moturek ten mě ne napad dík moc

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“